Ja, ditquote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Blijven duimen voor een jongen klinkt anders ook wel... apart
Noem jij je kind nou een fiasco?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:35 schreef tharealmb het volgende:
jaa zeker spannend. Maar we wachten rustig afwe blijven duimen voor een jongen, maar een meisje is natuuurlijk zeker welkom! De roze gordijnen hadden we al gekocht (70% korting) dus met pech kost het fiasco ons 36 euro
Mijn vriendin is (denkt ze) toch meer een jongetjes-moeder. En de kans dat een jongen sportief is, is toch groter als dan bij een meid. (zijn beide van de extreme sports). Daarnaast komt mijn achternaam vrij weinig voor, dus die wil ik wel voortzettenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:46 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dit! Vanwaar die voorkeur tharealmb?
Ik had het over de al-gekochte-roze-gordijnenquote:
Als ik zo om mij heen kijk bij de jongens en meisjes in een gezin (bv bij mijn zus) dan is de meid in dit geval sportiever, bewegelijker, ruwer en zulks. Geslacht zegt helemaal niets over sportief of sportdrangquote:Op maandag 13 juli 2015 14:49 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Mijn vriendin is (denkt ze) toch meer een jongetjes-moeder. En de kans dat een jongen sportief is, is toch groter als dan bij een meid. (zijn beide van de extreme sports). Daarnaast komt mijn achternaam vrij weinig voor, dus die wil ik wel voortzettenMaar het is een lichte voorkeur, geen ramp
[..]
Ik had het over de al-gekochte-roze-gordijnen![]()
Gister trouwens programma gezien over geboren worden in India. Dan mag je toch blij zijn dat je hier bevallen mag
Opvoeding is ook wel belangrijk tochquote:Op maandag 13 juli 2015 14:49 schreef tharealmb het volgende:
Mijn vriendin is (denkt ze) toch meer een jongetjes-moeder. En de kans dat een jongen sportief is, is toch groter als dan bij een meid. (zijn beide van de extreme sports).
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef tharealmb het volgende:
maar uiteindelijk wil ik ze allemaal sparenwant beide lijkt me erg anders en erg leuk
genoeg zegelboekjes vol krijgen danquote:Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef tharealmb het volgende:
Nja bij mij thuis is dat anders(zus is absoluut niet sportief). Maar misschien is dat een oud stereotype ja.
Meisjes zijn inderdaad wel minder zeurderig kwa pijn en dergelijke valt me op (in mijn omgeving).
maar uiteindelijk wil ik ze allemaal sparenwant beide lijkt me erg anders en erg leuk
ja je hebt het ook niet voor het uitkiezenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:58 schreef kazy het volgende:
[..]
En ik wilde ook typen dat je misschien wel een hartstikke sportieve dochter krijgt (of a-sportieve zoon![]()
)
OEH! FEESTJE TAART EN ZULKSquote:Op maandag 13 juli 2015 15:24 schreef Bloesem. het volgende:
Stippel, wat fijn dat 't zo is opgepakt!
Mignonne, wat een koddig bedje
Ik heb m'n propedeuse!!
Dit precies ja!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:59 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
genoeg zegelboekjes vol krijgen dan![]()
Er is voor allebei wat te zeggen en een lichte voorkeur mag je altijd hebben hoor. Dat is iets gevoelsmatigs en daar kan niemand aan komen of wat aan veranderen.
Op het moment dat je 100% zeker weet wat het geslacht gaat worden maakt het geen drol meer uit en ga je toch maaarrrrrrr OHWWwwwwleuk
denken of je hartje veranderd er langzaam aan (als je er wat aan moet wennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |