Daar heb ik ook ooit een boek van gelezen en dat was direct mijn laatste van hem, want het was bijzonder slecht geschreven inderdaad. Het hele verhaal sloeg eigenlijk ook nergens op en er gebeurde amper iets, het kabbelde maar voort. De belangrijke gebeurtenis van het boek gebeurde al aan het begin en dat was het wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:26 schreef Lienekien het volgende:
Ben begonnen in het boek van Suzanne Vermeer. Ook weer mee gestopt. Wat ontstellend slecht geschreven.
quote:Het pseudoniem Suzanne Vermeer werd voortgezet met een andere - onbekend gehouden - schrijver/schrijfster
Dat is helemaal niet tof.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef Rowlf het volgende:
Leuk Ynske, een mooi vers nieuw deeltje!
Ik heb nog een aantal rentepunt-Elly'sChoice-maandabo'tjes liggen.Die zijn natuurlijk het allergoedkoopst, maar wel iets meer rompslomp als je ze steeds door de klantenservice aan je account moet laten toevoegen.
Ik heb zelf sowieso een hekel aan abonnementjes tot wederopzegging, het voelt alsof je er 'aan vast zit'. En ik vind Elly echt leuk hoor, ik zit nu ook weer met veel plezier een Elly boek te lezen (Daglicht, van Marion Pauw). Maar anderzijds heb ik nu weer gelezen dat het boek 'De Au Pair' van Maartje Fleur van deze maand ook al in oktober 2014 werd aangeboden. Als je dus een trouwe klant bent dan krijg je dit boek vrolijk voor de tweede keer.En tuurlijk, het is maar 1 van de 10 boeken van deze maand, en het is supergoedkoop, maar toch vind ik het niet oké.
Ik schort een mogelijk vast abonnement dus voorlopig op, tot mijn rentenpunt-maandjes op zijn, én ik ervan overtuigd ben dat het recyclen van boeken niet te vaak gebeurt.
Maarre, waar zag je die aanbieding voor dat goedkope jaarabonnement?
totaal geen problemen met Elly. en inderdaad nederlandse boeken.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Op de site booknuts kun je nu 10 boeken bij elly's choice winnen.
Misschien vind iemand het wel leuk daar aan mee te doen.
Jullie bevalt elly allemaal goed dus?
Zijn het alleen Nederlandse boeken?
Dat zou idd ook fijn zijn, ik kan altijd zo genieten van rondsnuffelen in een boekenwinkel of biebquote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:43 schreef Fixers het volgende:
Facebook groepen niet. Maar ik heb wel een paar collega's die veel lezen, daarmee wisselen ik nog wel eens tips uit. Dan kom je soms op boeken waar je nooit van hebt gehoord. Zoals The Thousand Autumns of Jacob de Zoet die ik nu aan het lezen ben. Best apart een Amerikaans boek over de Nederlanders in Deshima (historische fictie) van een schrijver die moeite heeft gedaan de details te laten kloppen.
Dat vind ik wel een voordeel van een e-reader. Je in vijf minuten beginnen met lezen. Ook als de boekenwinkels dicht zijn. Al mis ik wel het snuffelen tussen stapels boeken. OK zou best wat zien in browsen in een fysieke winkel en ter plekke het e-book kunnen aanschaffen. Zodat de boekwinkel ook nog wat eraan verdienent.
Ga dan maar niet beginnen in 'Weekend Terschelling' van Els Kerkhoven. Ook een draak van een boek.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:26 schreef Lienekien het volgende:
Ben begonnen in het boek van Suzanne Vermeer. Ook weer mee gestopt. Wat ontstellend slecht geschreven.
Douchen met ereader lijkt me niks, maar voor in bad lijkt het me wel wat. Verder lijkt de H2O me vooral ook erg handig voor op het strand enzo. Ik doe nu veel moeite om mijn Glo HD zandvrij te houden, maar het zou leuk zijn als ik 'm thuis gewoon schoon zou kunnen spoelen. Ik heb nu een waterdichte hoes eromheen maar het is niet ideaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:15 schreef Ynske het volgende:
Ik ben overigens echt enorm tevreden met de Kobo Aura H2O, met een heel naar gevoel in mn buik toch eens nat laten worden onder de doucheen t werkt, zonder problemen.
Ik maak geen gebruik van Facebook, maar wel van Goodreads. Daar vind ik leuk dat je 'Recommendations' krijgt op basis van boeken die je hoog waardeerde. Ik ga die Karen Rose ook proberen, hoop dat het een beetje redelijk vertaald is.quote:Maken jullie ook gebruik van Facebook groepen? Soms wel handig om nog extra tips te krijgen voor lekker weg lees boeken.
Hier nu bezig in Voor mij alleen van Karen Rose. Goede schrijfster, kan haar bijna niet wegleggen.
Dat scannen en aanschaffen lijkt me een top idee! Ik kom wel eens in een mooie boekwinkel en dan glimmen die mooie gekleurde omslagen mij tegemoet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:43 schreef Fixers het volgende:
Dat vind ik wel een voordeel van een e-reader. Je in vijf minuten beginnen met lezen. Ook als de boekenwinkels dicht zijn. Al mis ik wel het snuffelen tussen stapels boeken. Ik zou best wat zien in browsen in een fysieke winkel en ter plekke het e-book kunnen aanschaffen. Bijvoorbeeld door scannen van de cover met je smartphone. Zodat de boekwinkel ook nog wat eraan verdienen.
kun je bij jouw bieb geen eboeken lenen? dat kan hier wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Rowlf het volgende:
Ik denk er ook over na om mijn bibliotheek lidmaatschap op te zeggen. Ik lees gewoon geen papier meer. En als ik dan al een boek vind dat ik leuk vind dan ziet het er vaak een beetje viezig uit. En dat staat me dan een beetje tegen. Uiteindelijk heb ik tot nu toe dit jaar alleen een reisgids uit de bibliotheek gehaald, en die was ook prompt te laat weer retour.
t onder de douche was ook alleen om te testen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Rowlf het volgende:
Douchen met ereader lijkt me niks, maar voor in bad lijkt het me wel wat. Verder lijkt de H2O me vooral ook erg handig voor op het strand enzo. Ik doe nu veel moeite om mijn Glo HD zandvrij te houden, maar het zou leuk zijn als ik 'm thuis gewoon schoon zou kunnen spoelen. Ik heb nu een waterdichte hoes eromheen maar het is niet ideaal.
Thuis kocht ik al bijna nooit boeken, vooral naar de bieb, iedere week. En dan met de boekenbeurs wel met een lading naar huis toe.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik koop nog net zo hard ook gewone boeken eigenlijk..eergisteren nog twee besteld
Ik ook, op het boekenfestijn nog flink ingeslagenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik koop nog net zo hard ook gewone boeken eigenlijk..eergisteren nog twee besteld
Jawel, dat kan wel, maar ik vind het aanbod niet geweldig. Dat wat mij leuk lijkt heb ik al geleend.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je bij jouw bieb geen eboeken lenen? dat kan hier wel.
net nog twee boeken met korting gescoord, meisje vermist van tess geritssen en Ghostboy.
Ik kóóp ze wel, ik constateer alleen dat ik ze eigenlijk niet lees.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
sony prst2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:45 schreef Snowbells het volgende:
De batterij van mijn sony prst2 is echt oneindig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |