Prutserquote:
Beviel het?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefzus is eindelijk bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Een hele lijst http://perezhilton.com/ga(...)=439387#.VaOfm67tmkoquote:
Ik weet het.quote:
Gefeliciteerd tante Muisquote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefzus is eindelijk bevallen.
het is momenteel meer een styfuszus?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat de felicitaties op dit moment maar achterwegen zo goed botert het niet tussen mij en mijn stiefzus.
Zo erg is het nou ook weer niet, maar sommige dingen zouden meer vanzelfsprekend moeten zijn: je bent immers familie. Niet die ene persoon die je een keer ziet met Kerst.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
het is momenteel meer een styfuszus?
Ik mis een HEEL erg belangrijke GIFquote:Op maandag 13 juli 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hele lijst http://perezhilton.com/ga(...)=439387#.VaOfm67tmko
Die hand heb je zelf hard genoeg nodig zeker.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ik die rechterhand maar
Watquote:Op maandag 13 juli 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die hand heb je zelf hard genoeg nodig zeker.
Dat je je rechterhand nodig hebt.quote:
Ik ben linkshandigquote:
Hoi Bronsjequote:
Oh ja hoor, hier is niets mis mee.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Bronsje
Dit is toch fantastisch? Geef maar toe!!!!!!!!!1
De schuurmachine van Naalek!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20 jarige student SC in de Asta en in het Teejater
HE-LE-MAAL losgeslagen![]()
[ afbeelding ]
Om je posters te printen heb je geen internet nodig.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom internet dat het maar half doet
Lekker daggeren in de disco.quote:
Radiostream is wegquote:Op maandag 13 juli 2015 14:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Om je posters te printen heb je geen internet nodig.
Maar de Marvel Films hebben goeie humor en ook hele dikke actie scenes hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hier is niets mis mee.
Alleen de overkill aan The Avangers / Iron Man / Captain America troep ben ik zat.
Ik heb op J.Lo gestemd, maar die staat laatstequote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe moet ik nou een uit je dip tip kiezen? Keuze is te moeilijk.
Godverquote:
Mijn eerste kennismaking met de cameltoequote:
Bijzonder fenomeen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met de cameltoe
Cameltoes, wardrobe malfunctions, nip-slips, upskirtsquote:
My thought exactly! (A dirty mind is a joy forever!)quote:Op maandag 13 juli 2015 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met de cameltoe
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie een plaatje op FB waarbij ik denk dat vind SC leuk. Krijg ik het te zien omdat SC het leuk vind.
Ja die ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik heb louter kwaliteit-likes
Dezequote:
Die jaquote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze![]()
![]()
?
[ afbeelding ]
J. heeft niks met katten, maar elke keer als ze Lara ziet wil er wel stiekem 1 bij zegt ze
Lara is dan natuurlijk ook gewoon tofnadeel is alleen dat Lara voornamelijk naar mij trekt, dus wil ze een andere kat erbij die dan wat liever voor haar is (hopelijk)
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze![]()
![]()
?
[ afbeelding ]
J. heeft niks met katten, maar elke keer als ze Lara ziet wil er wel stiekem 1 bij zegt ze
Lara is dan natuurlijk ook gewoon tofnadeel is alleen dat Lara voornamelijk naar mij trekt, dus wil ze een andere kat erbij die dan wat liever voor haar is (hopelijk)
DOEItwitter:rachidfinge twitterde op maandag 13-07-2015 om 16:22:24Dat was 'm, lieverds, m'n laatste dag als @NOS-techredacteur. Heb er 0x64% van genoten! Nu weer all yours als nieuwslezer op o.a. @3FM!
reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef Pino112 het volgende:
DOEItwitter:rachidfinge twitterde op maandag 13-07-2015 om 16:22:24Dat was 'm, lieverds, m'n laatste dag als @NOS-techredacteur. Heb er 0x64% van genoten! Nu weer all yours als nieuwslezer op o.a. @3FM!
reageer retweet
Geen idee, maar ik zou het ook wel willen weten.quote:
baasquote:Op maandag 13 juli 2015 17:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord.![]()
[ afbeelding ]
Altijdquote:
Hangen de posters al?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens eten maken voor de verandering.
Heb je vandaag al eens naar buiten gekeken?quote:
Prima bikiniweer hier in Sesamstraat.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je vandaag al eens naar buiten gekeken?
ik forceer de zomerquote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je vandaag al eens naar buiten gekeken?
Om te zwemmen in de regen jaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prima bikiniweer hier in Sesamstraat.
Dan doe je een verdomd slechte poging.quote:
ben je boos op me?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doe je een verdomd slechte poging.
Op jou? Nooit!quote:
Prima strandweer, lekker zingen samen met Trijntjequote:
quote:
In 2002 moest ik hier erg om lachen.quote:
quote:
ik ben stamgast hiero hoorquote:
Deze is echt waar ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik heb louter kwaliteit-likes
Wat ben je toch ook een zonneschijntjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Haal Adele eens af van de rotatielijst
Kijk eens naar buiten...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zonneschijntje
Ik ben zelfs al naar buiten geweest. Prima weer hoor.quote:
Regen hier en donker en saai en guur en herfstig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al naar buiten geweest. Prima weer hoor.
Dit vind ik wel een goed nummerquote:
Ik vind alles van U2 ruk.quote:
Je moet wel consistent blijven. Of je vindt de band goed of niet. Niet je mening per nummer veranderen.quote:
Heb ik bij Coldplay ook...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet wel consistent blijven. Of je vindt de band goed of niet. Niet je mening per nummer veranderen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet wel consistent blijven. Of je vindt de band goed of niet. Niet je mening per nummer veranderen.
Jouw signature past bij mijn ondertitelquote:
Heb alleen al maanden geen druppel wijn gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw signature past bij mijn ondertitel
Maar wel er op los genaaid?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb alleen al maanden geen druppel wijn gehad
Ook niet echt.quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook niet echt.
Niet zo veel zin in.
Dat is panda eigen, toch?quote:
En hoe komt datquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb alleen al maanden geen druppel wijn gehad
Omdat ik niet drink als ik alleen ben en voor de rest niet op gelegenheden ben gekomen waar men wijn serveert.quote:
in je eentje drinkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik niet drink als ik alleen ben en voor de rest niet op gelegenheden ben gekomen waar men wijn serveert.
Volgens mij was de laatste druppel alcohol op mijn verjaardag.
Op zo'n moment drink toch liever een aantal koppen thee...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
in je eentje drinken
Is toch niks lekkerders dan met een wijntje/biertje voor de TV te hangen of achter je computer te zitten ofzo?
Je hoeft je niet meteen naar de verdoemenis te zuipen
Deze man weet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
in je eentje drinken
Is toch niks lekkerders dan met een wijntje/biertje voor de TV te hangen of achter je computer te zitten ofzo?
Niets mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
in je eentje drinken
Say that well.quote:
You take me the words out of my mouth!quote:
Mits Hertog Janquote:
Teller staat op 225 verschillende biertjes in de afgelopen 3,5 jaarquote:
quote:Ene Meyer Hustveit zou dikwijls zijn 28-jarige vriendin aan zijn spermaspeer hebben geregen terwijl zij in dromenland was
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Man wipt telkens met slapende vriendin
[..]
Ik blijf er om lachenquote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje, heb je de trailer voor Suicide Squad al gezien?
-ourquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond X-men Days of our Future Past the Rogue Cut kijken.
Ik zou haast denken dat Chris Martin de ooh zelf heeft ingezongen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef Sersjee het volgende:
Deze Coldplay-kloon volgens Muis woont dus 2 straten achter me.
Heemskerk FTW!
J. had gister paella gemaakt met rosé erinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben trouwens gek op toetjes met alcohol erin![]()
Ik begin J steeds meer te mogenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
J. had gister paella gemaakt met rosé erin
Kom je nu meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
J. had gister paella gemaakt met rosé erin
Wat wil jíj ons hiermee vertellen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:31 schreef minthy het volgende:
Ik krijg advertenties van bruidsmode.
WTH wil Fok! mij vertellen?!
28 november toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:31 schreef minthy het volgende:
Hee wat leuk, wanneer ben je uitgerekend???quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:31 schreef minthy het volgende:
D'r wordt eerst getrouwd en dan pas mag er aan kinderen gewerkt worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee wat leuk, wanneer ben je uitgerekend???
Datenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Daten, zoenen, verloven, trouwen, baby's. En geen andere volgorde.
Dyscalculie, dus nooit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee wat leuk, wanneer ben je uitgerekend???
Zojuist nieuwe telefoon gehaald, dus ik ben vrolijkquote:
Welke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zojuist nieuwe telefoon gehaald, dus ik ben vrolijk
Neeeeequote:
Blijf je asjeblieft? Lieve Mintepint?quote:
Lekker laten roepen.quote:
Ze laten weer een raket ontploffen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit lekker naar de livestream van NASA te kijken op m'n werk
New Horizonsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze laten weer een raket ontploffen?
Lelijke bikini.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
J0ngens.... tijd voor een lekker wijf!
[ afbeelding ]
Die van J. welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn borsten zien er nooit zo uit in een bikini...
ehhh... neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de hele geldstroom naar buitenaardse missies niet... We hadden het geld, techniek, kennis en mankracht beter kunnen gebruiken om onze eigen planeet te redden.
Huh hoezo? Dat geld blijft gewoon op aarde hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de hele geldstroom naar buitenaardse missies niet... We hadden het geld, techniek, kennis en mankracht beter kunnen gebruiken om onze eigen planeet te redden.
De as van de ontdekker van Pluto is wel meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huh hoezo? Dat geld blijft gewoon op aarde hoor
Ik doelde erop dat het geld beter ergens anders aan besteed kan worden, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huh hoezo? Dat geld blijft gewoon op aarde hoor
Oneens...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat het geld beter ergens anders aan besteed kan worden, maar dat is mijn mening.
Ik vind ruimtevaart maar nutteloos.
Satelliet communicatie is volkomen nutteloos jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat het geld beter ergens anders aan besteed kan worden, maar dat is mijn mening.
Ik vind ruimtevaart maar nutteloos.
Ik zie liever een wat rondere vrouw. Met tieten!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
J0ngens.... tijd voor een lekker wijf!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scratch a liberal and you will find a fascist
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie liever een wat rondere vrouw. Met tieten!
[ afbeelding ]
Eva Amurri (uit Californication)Niet mijn ding... Ik ken haar idd wel, blijf haar een raar hoofd vinden hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien zijn haar borsten compleet uit verhouding, ik hou er niet echt van
Doe mij maar zo'n lekkere slanke (niet dun, maar slank!) met een goeie kont die in verhouding is en in verhouding zijnde borsten
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Tikkie kortzichtigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Bomen zijn belangrijker
Als ze nou eens 4G leveren gaan we er mss iets beter mee om.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
De eerste foto van Pluto is binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou... er zit een kern van waarheid in.quote:
Heeft er denk ik ook mee te maken dat een antenne opzetten wat gemakkelijker is dan een bron te slaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou... er zit een kern van waarheid in.
De verspreiding van 3G antennes ging harder dan de verspreiding van schoon water of gezondheidszorg. Er zijn plaatsen op de wereld waar men wel toegang heeft tot 3G maar geen toegang heeft tot water...
Mensheid heeft een raar prioriteitenstelsel voor de wereld.
Ehhh er is een familie, ben de naam kwijt, die zoveel geld heeft, dat als ze het eerlijk zouden verdelen over het aantal inwoners iedereen zo'n 16 miljoen euro op z'n bankrekening zou hebben staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou... er zit een kern van waarheid in.
De verspreiding van 3G antennes ging harder dan de verspreiding van schoon water of gezondheidszorg. Er zijn plaatsen op de wereld waar men wel toegang heeft tot 3G maar geen toegang heeft tot water...
Mensheid heeft een raar prioriteitenstelsel voor de wereld.
Wij wel, maar ik geef het nog 5 generaties...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige manier waarop ik deze aardkloot ga verlaten is dood. Anders niet.
De Rothschilds?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehhh er is een familie, ben de naam kwijt, die zoveel geld heeft, dat als ze het eerlijk zouden verdelen over het aantal inwoners iedereen zo'n 16 miljoen euro op z'n bankrekening zou hebben staan.
Als je zoiets doet echter is je 16 miljoen geen reet meer waard.
Die ja!quote:
Geld is idd een heel ingewikkeld concept wat is gebaseerd op vertrouwen, sentiment etc...quote:
Maar wel verdomd handig ipv alles moeten ruilenquote:
Ruilhandel is in principe niet heel anders dan geldquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wel verdomd handig ipv alles moeten ruilen
Maar wel wat handiger dan een halve koe mee te moeten nemen naar een bouwmarkt om een paar schroefjes te kopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ruilhandel is in principe niet heel anders dan geld
Gewoon zoenen met de part-timer. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wel wat handiger dan een halve koe mee te moeten nemen naar een bouwmarkt om een paar schroefjes te kopen.
Kloptquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wel wat handiger dan een halve koe mee te moeten nemen naar een bouwmarkt om een paar schroefjes te kopen.
.......quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon zoenen met de part-timer. Probleem opgelost.
Zeg heb jij de paar liedjes die Ashley Monroe al vrijgegeven heeft van haar album al gehoord?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ruilhandel is in principe niet heel anders dan geld
Is that Uranus?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
De eerste foto van Pluto is binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg heb jij de paar liedjes die Ashley Monroe al vrijgegeven heeft van haar album al gehoord?
Wijk je daarvoor helemaal uit naar je werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
Er is weer stroom in de wijk. Ik kan naar huis
Nee, ik was nog op m'n werk, maar ik wilde naar huis gaan. En toen was er ineens die storing, waardoor ik toch nog maar even wat langer ben gebleven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wijk je daarvoor helemaal uit naar je werk?
Gewoon zomaar mijn geniale woordgrap negerenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik was nog op m'n werk, maar ik wilde naar huis gaan. En toen was er ineens die storing, waardoor ik toch nog maar even wat langer ben gebleven.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon zomaar mijn geniale woordgrap negeren
Dat "valt" best meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Je struikelt hier gewoon over de geniale woordgrappen.
Daar maak je geen grappen overquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Eagles of Death Metal
De muziek is idd wel enorm vooruit gegaan dankzij Frank. Jammer dat z'n show zo saai is
zeezout??????quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Chocoladecake in de oven. Deze wordt straks afgewerkt met chocoladeglazuur met een beetje zeezout
Uhuh heerlijk combi. Beetje vreemd maar ontzettend lekkerquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Chocoladecake in de oven. Deze wordt straks afgewerkt met chocoladeglazuur met een beetje zeezout
Eerst proeven. Als het dan bevalt zal ik er een taart van maken voor Mint haar vrijgezellenfeestje.quote:
ik voor bruidslingeriequote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:31 schreef minthy het volgende:
Lekker, doe maar aan naar de meetquote:
EoDMquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Eagles of Death Metal
De muziek is idd wel enorm vooruit gegaan dankzij Frank. Jammer dat z'n show zo saai is
hoeveel bikinis heeft dat kind?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan kiezen we een andere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker! heb er wel net 2 op maar achquote:
Ja, lekker. Doe mij ook maar een bakkie.quote:
oke momentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, lekker. Doe mij ook maar een bakkie.
Hier een liedje voor tijdens het makenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier een liedje voor tijdens het maken
Nou, vooruit dan maar.quote:
Ik vind 'm ook tof. *boks*quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik adoreer deze plaat.
SorryIk heb te vaak 538 aan staan de laatste tijd
Acclimatiseren i.v.m. Coen en Sander.
Hoe pitbull daar staat te stuntelen naast Chris Brownquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik adoreer deze plaat.
Niet haten op Pitbullquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe pitbull daar staat te stuntelen naast Chris Brown
Laat nou gewoon Frank aan staanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik adoreer deze plaat.
Arens met z'n eeuwige hoodiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bart Arens omschreef Pitbull ooit eens als een natte wind![]()
Dan noem je ook iemandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bart Arens omschreef Pitbull ooit eens als een natte wind![]()
Hij had vandaag een schijtlollige versie van Abel - Onderweg, allemaal geluidjes die passen bij de songtekst.quote:
"Ik doe de deur dicht..." *BAM*quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij had vandaag een schijtlollige versie van Abel - Onderweg, allemaal geluidjes die passen bij de songtekst.
Chanant.
Ik heb even gegoogled op wit trouwpak, maar ik denk dat het voor iedereen beter is dat er niet getrouwd wordt in een wit pak. Die dingen zijn katslelijk.quote:
15 seconden volgehouden. Wat een bagger.quote:
Ja, daarmee ben ik het ontiegelijk eens. Dan wordt hij net zo'n Elvisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled op wit trouwpak, maar ik denk dat het voor iedereen beter is dat er niet getrouwd wordt in een wit pak. Die dingen zijn katslelijk.
Katslelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled op wit trouwpak, maar ik denk dat het voor iedereen beter is dat er niet getrouwd wordt in een wit pak. Die dingen zijn katslelijk.
moguh jongenquote:
Wat is er broeder? wil je erover prat0n?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |