Prutserquote:
Beviel het?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefzus is eindelijk bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Een hele lijst http://perezhilton.com/ga(...)=439387#.VaOfm67tmkoquote:
Ik weet het.quote:
Gefeliciteerd tante Muisquote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefzus is eindelijk bevallen.
het is momenteel meer een styfuszus?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat de felicitaties op dit moment maar achterwegen zo goed botert het niet tussen mij en mijn stiefzus.
Zo erg is het nou ook weer niet, maar sommige dingen zouden meer vanzelfsprekend moeten zijn: je bent immers familie. Niet die ene persoon die je een keer ziet met Kerst.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
het is momenteel meer een styfuszus?
Ik mis een HEEL erg belangrijke GIFquote:Op maandag 13 juli 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hele lijst http://perezhilton.com/ga(...)=439387#.VaOfm67tmko
Die hand heb je zelf hard genoeg nodig zeker.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ik die rechterhand maar
Watquote:Op maandag 13 juli 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die hand heb je zelf hard genoeg nodig zeker.
Dat je je rechterhand nodig hebt.quote:
Ik ben linkshandigquote:
Hoi Bronsjequote:
Oh ja hoor, hier is niets mis mee.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Bronsje
Dit is toch fantastisch? Geef maar toe!!!!!!!!!1
De schuurmachine van Naalek!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20 jarige student SC in de Asta en in het Teejater
HE-LE-MAAL losgeslagen![]()
[ afbeelding ]
Om je posters te printen heb je geen internet nodig.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom internet dat het maar half doet
Lekker daggeren in de disco.quote:
Radiostream is wegquote:Op maandag 13 juli 2015 14:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Om je posters te printen heb je geen internet nodig.
Maar de Marvel Films hebben goeie humor en ook hele dikke actie scenes hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hier is niets mis mee.
Alleen de overkill aan The Avangers / Iron Man / Captain America troep ben ik zat.
Ik heb op J.Lo gestemd, maar die staat laatstequote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe moet ik nou een uit je dip tip kiezen? Keuze is te moeilijk.
Godverquote:
Mijn eerste kennismaking met de cameltoequote:
Bijzonder fenomeen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met de cameltoe
Cameltoes, wardrobe malfunctions, nip-slips, upskirtsquote:
My thought exactly! (A dirty mind is a joy forever!)quote:Op maandag 13 juli 2015 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met de cameltoe
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie een plaatje op FB waarbij ik denk dat vind SC leuk. Krijg ik het te zien omdat SC het leuk vind.
Ja die ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik heb louter kwaliteit-likes
Dezequote:
Die jaquote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze![]()
![]()
?
[ afbeelding ]
J. heeft niks met katten, maar elke keer als ze Lara ziet wil er wel stiekem 1 bij zegt ze
Lara is dan natuurlijk ook gewoon tofnadeel is alleen dat Lara voornamelijk naar mij trekt, dus wil ze een andere kat erbij die dan wat liever voor haar is (hopelijk)
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze![]()
![]()
?
[ afbeelding ]
J. heeft niks met katten, maar elke keer als ze Lara ziet wil er wel stiekem 1 bij zegt ze
Lara is dan natuurlijk ook gewoon tofnadeel is alleen dat Lara voornamelijk naar mij trekt, dus wil ze een andere kat erbij die dan wat liever voor haar is (hopelijk)
DOEItwitter:rachidfinge twitterde op maandag 13-07-2015 om 16:22:24Dat was 'm, lieverds, m'n laatste dag als @NOS-techredacteur. Heb er 0x64% van genoten! Nu weer all yours als nieuwslezer op o.a. @3FM!
reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef Pino112 het volgende:
DOEItwitter:rachidfinge twitterde op maandag 13-07-2015 om 16:22:24Dat was 'm, lieverds, m'n laatste dag als @NOS-techredacteur. Heb er 0x64% van genoten! Nu weer all yours als nieuwslezer op o.a. @3FM!
reageer retweet
Geen idee, maar ik zou het ook wel willen weten.quote:
baasquote:Op maandag 13 juli 2015 17:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord.![]()
[ afbeelding ]
Altijdquote:
Hangen de posters al?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens eten maken voor de verandering.
Heb je vandaag al eens naar buiten gekeken?quote:
Prima bikiniweer hier in Sesamstraat.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je vandaag al eens naar buiten gekeken?
ik forceer de zomerquote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je vandaag al eens naar buiten gekeken?
Om te zwemmen in de regen jaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prima bikiniweer hier in Sesamstraat.
Dan doe je een verdomd slechte poging.quote:
ben je boos op me?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doe je een verdomd slechte poging.
Op jou? Nooit!quote:
Prima strandweer, lekker zingen samen met Trijntjequote:
quote:
In 2002 moest ik hier erg om lachen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |