abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154792528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Hoeveel jaar heb je precies in het midden-oosten doorgebracht en in welke landen dat je zo zeker bent van je zaak?
:O :O :O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154792553
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Smack-a-jack het volgende:

Welke jongens denkje..

Die "sektarische sjiitische milities"
ik heb weinig gemerkt van een hetze
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154792560
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:28 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Waarom gaan jongeren die kant op om mensen uit te moorden?

Omdat ze denken dat ze de ware Islam volgen en dat de ISIShoeren ongelovigen uitmoorden.

Daarom is het JUIST belangrijk om aan te tonen dat deze kneuzen helemaal niet zo islamitisch zijn als ze doen voorkomen.

[..]

Gezien is strijders voor het grootste deel bestaat uit geïmporteerde salafisten betwijfel ik of de zuipende leden uberhaupt groot genoeg zijn om heel IS mee te besmeuren. IS scheiden van de islam en in een andere categorie plaatsen vanuit strategisch en moreel oogpunt is natuurlijk wenselijk, maar het blijft natuurlijk nog steeds propaganda als je weet wat voor gruweldaden IS pleegt op mensen die drugs en alcohol nuttigen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:55 #204
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154792566
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

:O :O :O
Dus je baseert die mening 5000 km verder op de propaganda die je leest.

Oké, dan weet ik in ieder geval dat jou comments niet serieus te nemen zijn daarover :')
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:35:06 #205
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154792600
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gezien is strijders voor het grootste deel bestaat uit geïmporteerde salafisten betwijfel ik of de zuipende leden uberhaupt groot genoeg zijn om heel IS mee te besmeuren. IS scheiden van de islam en in een andere categorie plaatsen vanuit strategisch en moreel oogpunt is natuurlijk wenselijk, maar het blijft natuurlijk nog steeds propaganda als je weet wat voor gruweldaden IS pleegt op mensen die drugs en alcohol nuttigen.
Alles kan als propaganda benoemt worden zo. Zijn jullie nou echt aan het klagen dat iemand anti-ISIS berichten deelt?

Klagen jullie net zo hard als iemand anti-Irak dingen deelt? want ik zie dat dit topic #137 is en ik moest alsnog in het begin vragen of de OP aangepast moest worden omdat er anti-Irak propagnda in stond?
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_154792658
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

de gehele M-O is sektarisch ;)
Gewelddadig sektarisme zoals we het vandaag kennen, of je nu hebt over IS of de shabiha, Baghdadi of Abu Dera zijn allemaal geïmporteerde en reactionaire acties. Niet bepaald typisch Syrisch of Irakees.
pi_154792694
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Oké, dan weet ik in ieder geval dat jou comments niet serieus te nemen zijn daarover :')
^O^
-Rabia Al-Basri
pi_154792707
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:35 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Alles kan als propaganda benoemt worden zo. Zijn jullie nou echt aan het klagen dat iemand anti-ISIS berichten deelt?

Klagen jullie net zo hard als iemand anti-Irak dingen deelt? want ik zie dat dit topic #137 is en ik moest alsnog in het begin vragen of de OP aangepast moest worden omdat er anti-Irak propagnda in stond?

hoe kan je nou in godsnaam zeggen dat ik klaag als er in de reactie waar je op reageert staat dat het wenselijk propaganda is ?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:38:47 #209
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154792715
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gewelddadig sektarisme zoals we het vandaag kennen, of je nu hebt over IS of de shabiha, Baghdadi of Abu Dera zijn allemaal geïmporteerde en reactionaire acties. Niet bepaald typisch Syrisch of Irakees.
Wat weet jij daar nou van. Je hebt alleen maar tussen die mensen geleefd..

NU.NL zegt iets anders :')

quote:
hoe kan je nou in godsnaam zeggen dat ik klaag als er in de reactie waar je op reageert staat dat het wenselijk propaganda is ?
excuus, had het niet over jou persé. Mijn bloed begint gewoon te koken als ik mijn volk zie sterven. Dan worden fouten snel gemaakt.
pi_154792753
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van. Je hebt alleen maar tussen die mensen geleefd..

NU.NL zegt iets anders :')

[..]

excuus, had het niet over jou persé. Mijn bloed begint gewoon te koken als ik mijn volk zie sterven.
true, fok me.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 14:40:32 ]
pi_154792790
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

heb het ook niet over geweldadig sektarisme ;)

een iraakse koerd is eerder een koerd dan een iraki
een iraakse sunni is eerder een sunni dan een iraki
een iraakse sjia is eerder sjia dan een iraki

komt omdat irak als natie opgelegd is aan de bevolking en dus niet verwonderlijk dat de mensen zich zo associeren aan elkaar
-Rabia Al-Basri
pi_154792820
quote:

[..]

excuus, had het niet over jou persé. Mijn bloed begint gewoon te koken als ik mijn volk zie sterven. Dan worden fouten snel gemaakt.
welke volk?
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:43:05 #213
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154792839
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

komt omdat irak als natie opgelegd is aan de bevolking en dus niet verwonderlijk dat de mensen zich zo associeren aan elkaar
Ah.. en ik besta niet?

Waar haal je die bullshit vandaan. In mijn jaren tussen de Irakezen heb ik nog nooit iemand horen zeggen ik ben meer soenniet of meer sjiiet dan Irakees :')
pi_154792851
quote:
Kan ik wel begrijpen, hoe sterk ik ook Hezbollah in Syrie afkeur, vind ik het veel erger wanneer een 'misguided' Hezbollah strijder sterft in Syrie dan wanneer hetzelfde een 'misguided' Takfiri overkomt. Hoewel het allemaal zinloos en onnodig is geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 14:44:07 ]
pi_154792908
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Ah.. en ik besta niet?
you tell me
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:45:13 #216
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154792916
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan ik wel begrijpen, hoe sterk ik ook Hezbollah in Syrie afkeur, vind ik het veel erger wanneer een 'misguided' Hezbollah strijder sterft in Syrie dan wanneer hetzelfde een 'misguided' Takfiri overkomt. Hoewel het allemaal zinloos en onnodig is geweest.
Is allebei even erg. De dode jongeren kunnen er niets aan doen. Breekt m'n hart soms om te zien hoe tieners gepakt worden die duizenden kilometers reizen omdat ze zijn opgelicht door een paar bebaarde hoerenzonen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:46:50 #217
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154792986
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

you tell me
Jij bent toch zo zeker van je zaak.

Als we jouw redenatie volgen kan ik, mijn hele familie, clan, stam en iedereen die ik in al mijn jaren in het midden-oosten heb ontmoet niet bestaan. Want zij geloven allemaal dat ze Irakees zijn.

Maar ja, wat weet ik nou. Het is alleen maar mijn volk :')
pi_154793001
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

why? ze denken allebei dat ze goed bezig zijn, terwijl ze uitgespeeld worden door "the powers that be"
-Rabia Al-Basri
pi_154793046
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Jij bent toch zo zeker van je zaak.

Als we jouw redenatie volgen kan ik, mijn hele familie, clan, stam en iedereen die ik in al mijn jaren in het midden-oosten heb ontmoet niet bestaan. Want zij geloven allemaal dat ze Irakees zijn.

Maar ja, wat weet ik nou. Het is alleen maar mijn volk :')
waar heb je het over?

kookt je bloed op dit moment ofzo?

ik kan je niet volgen...
-Rabia Al-Basri
pi_154793053
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat zijn echt allemaal onzinnige kwalificaties van buitenstaanders serieus, de meest loyale bondgenoten van de Ottomanen tegen de Britten waren de Iraakse Sjieten, Iraakse Sunni's en Sjieten vochten samen tegen de koloniale machten, de Iraakse Sjieten zorgden er voor dat onder Saddam's oorlog met Iran, Irak niet verdeeld raakte, maar het genoeg in stand kon blijven tegen een Iraanse counterinvasie. Crosshuwelijken Tussen Arabier, Sunni, Sjiet, Koerd en Turkmeen waren lang niet zo zeldzaam destijds als de reactionaire sektarische opvattingen van vandaag.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:49:32 #221
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154793102
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar heb je het over?

kookt je bloed op dit moment ofzo?

ik kan je niet volgen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zijn echt allemaal onzinnige kwalificaties van buitenstaanders serieus, de meest loyale bondgenoten van de Ottomanen tegen de Britten waren de Iraakse Sjieten, Iraakse Sunni's en Sjieten vochten samen tegen de koloniale machten, de Iraakse Sjieten zorgden er voor dat onder Saddam's oorlog met Iran, Irak niet verdeeld raakte, maar het genoeg in stand kon blijven tegen een Iraanse counterinvasie. Crosshuwelijken Tussen Arabier, Sunni, Sjiet, Koerd en Turkmeen waren lang niet zo zeldzaam destijds als de reactionaire sektarische opvattingen van vandaag.
Hier heb ik het over.
pi_154793119
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zijn echt allemaal onzinnige kwalificaties van buitenstaanders serieus.
welke kwalificaties ?
-Rabia Al-Basri
pi_154793175
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:45 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Is allebei even erg. De dode jongeren kunnen er niets aan doen. Breekt m'n hart soms om te zien hoe tieners gepakt worden die duizenden kilometers reizen omdat ze zijn opgelicht door een paar bebaarde hoerenzonen.
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

why? ze denken allebei dat ze goed bezig zijn, terwijl ze uitgespeeld worden door "the powers that be"
Gewoon een gevoel, een opkomend sentiment als ik ze beiden vergelijk, denk niet dat je perse naar een rationalisatie moet zoeken bij mij.
pi_154793177
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

Hier heb ik het over.
dat het de sjias/sunnis/koerden weinig boeit wie wat is, is duidelijk. neemt niet weg dat ze zichzelf wel zo identificeren
-Rabia Al-Basri
pi_154793199
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke kwalificaties ?
Dat :

quote:
dit soort sentimenten de dominante toon zouden hebben bij de verschillende groepen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 14:52:53 ]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:52:56 #226
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154793224
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat het de sjias/sunnis/koerden weinig boeit wie wat is, is duidelijk. neemt niet weg dat ze zichzelf wel zo identificeren
:')

Als je niet door hebt dat wat je hier zegt tegenstrijdig is met elkaar dan denk ik dat het totaal geen zin heeft om die discussie verder nog met jou te voeren..

Jij? Hoe identificeer jij je? Van waar uit turkije kom je?
pi_154793311
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Triggershot het volgende:

Gewoon een gevoel, een opkomend sentiment als ik ze beiden vergelijk, denk niet dat je perse naar een rationalisatie moet zoeken bij mij.
hezz is/was goed bezig mbt israel, misschien dat het daaraan ligt? voor de rest heb ik niks met hezz

met salafi/takfiris heb ik ook sowieso absoluut niks mee. alle moslims proberen te "bekeren" en alles :')
-Rabia Al-Basri
pi_154793445
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef Triggershot het volgende:

dit soort sentimenten de dominante toon zouden hebben bij de verschillende groepen.
niet zo zeer de dominate toon, maar het is iets waar ze eerder mee associeren dan een vaag begrip als "iraki" of "jordanier" of "libanees" wat betekent dat eigenlijk vraag ik me af?

maar ik denk dat dat voor de meeste "naties" geldt als je het tot op het bot gaat ontleden
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:59:26 #229
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154793510
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Slayage het volgende:
wat betekent dat eigenlijk vraag ik me af?

Dat ze uit één van deze landen komen.

quote:
Jij? Hoe identificeer jij je? Van waar uit turkije kom je?
pi_154793516
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

:')

Als je niet door hebt dat wat je hier zegt tegenstrijdig is met elkaar dan denk ik dat het totaal geen zin heeft om die discussie verder nog met jou te voeren..
>:O
-Rabia Al-Basri
pi_154793613
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

hezz is/was goed bezig mbt israel, misschien dat het daaraan ligt? voor de rest heb ik niks met hezz

met salafi/takfiris heb ik ook sowieso absoluut niks mee. alle moslims proberen te "bekeren" en alles :')
Heb eerder het gevoel dat Hezbollah strijders geforceerd zijn betrokken in de strijd, niet perse fysiek gedwongen, maar wel de alliantie met Assad, vrees voor het lot van de Sjietische minderheden etc, anders dan wanneer je vanuit 1000den km's doelbewust de 'Jihad' en oorlog opzoekt zoals in het geval van veel takfiri's.
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet zo zeer de dominate toon, maar het is iets waar ze eerder mee associeren dan een vaag begrip als "iraki" of "jordanier" of "libanees" wat betekent dat eigenlijk vraag ik me af?

maar ik denk dat dat voor de meeste "naties" geldt als je het tot op het bot gaat ontleden
Met al die voorbeelden probeer ik juist aan te geven dat zo een these niet klopt, als voor de (Iraakse) Sjiet, Sjiet zijn belangrijker was dan het Irakees zijn hadden ze niet Saddam ondersteund tegen de Sjietische grootmacht van Iran, waren de gemengde huwelijken al helemaal niet meer te verklaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 15:02:33 ]
pi_154793781
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat ze uit één van deze landen komen.
dit was ook ooit een land, totdat nationalistische sentimenten begonnen op te spelen, toen waren ze opeens, sloveen / kroaat / servier / moslim / albanees.
buren / beste vrienden begonnen elkaar uit te moorden, terwijl er vlak voor het land uit elkaar viel niks aan de hand was. maar schijn bedriegt kennelijk.

off topic uiteraard :P
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:08:40 #233
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154793898
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit was ook ooit een land, totdat nationalistische sentimenten begonnen op te spelen, toen waren ze opeens, sloveen / kroaat / servier / moslim / albanees.
buren / beste vrienden begonnen elkaar uit te moorden, terwijl er vlak voor het land uit elkaar viel niks aan de hand was. maar schijn bedriegt kennelijk.

[ afbeelding ]

off topic uiteraard :P
Dat heeft helemaal niets met de discussie te maken..

Jij stelt dat een Irakees zich niet als Irakees ziet. Je geeft daar geen enkel argument voor, ontwijkt zo'n beetje alle vragen en komt nu opeens met een kaartje van voormalig Joegoslavie?

Als je geen argumenten hebt. Zeg dan gewoon: "jongens, ik weet het niet, maar ik geloof dat het zo is"

Ik stelde je trouwens een vraag. Waar uit Turkije kom je?
pi_154793980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb eerder het gevoel dat Hezbollah strijders geforceerd zijn betrokken in de strijd, niet perse fysiek gedwongen, maar wel de alliantie met Assad, vrees voor het lot van de Sjietische minderheden etc, anders dan wanneer je vanuit 1000den km's doelbewust de 'Jihad' en oorlog opzoekt zoals in het geval van veel takfiri's.
hezz betrokkenheod in syrie vloeit idd wel voort uit de alliantie met assad, maar dat maakt het niet minder een keuze.
de weg naar quds loopt immers langs zabadani als je de propaganda moet geloven.

minderheden delven meestal het onderspit. waar ook ter wereld.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:13:15 #235
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154794070
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef Slayage het volgende:
bullshit. In veel landen regeert de minderheid en wordt de meerderheid onderdrukt.
pi_154794134
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

hezz betrokkenheod in syrie vloeit idd wel voort uit de alliantie met assad, maar dat maakt het niet minder een keuze.
de weg naar quds loopt immers langs zabadani als je de propaganda moet geloven.

Ik persoonlijk geloof Nasrallah niet wanneer hij zegt dat alle Hezbollah strijders vrijwillig in de rij staan om in Syrië te strijden zonder dat er druk op hen wordt uitgevoerd, daar heb ik sterk mijn vraagtekens bij, als iemand geheel vrijwillig in een vliegtuig stapt en onder onerbarmelijke omstandigheden zichzelf Syrië laat in smokkelen omdat hij gecharmeerd is van de Takfiri Kalifaat en onthoofdingsvideo's terwijl hij in Antwerpen, Amsterdam en New York woonde is dat toch gewoon wat anders.
pi_154794168
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niets met de discussie te maken..

heeft alles met de discussie te maken.
namelijk wanneer alles pais en vree is, doet iedereen zijn ding, brood verdienen / studeren / huisje boompje beestje.
wanneer er door politieke struggles mensen zich in het nauw gedreven voelen, gaan mensen zoeken naar veiligheid en dan komt het sektarische naar boven. heel primitief maar heel natuurlijk, dat jij je eigen "stam" opzoekt en ten strijde trekt tegen en de andere stam die jou de keel probeert af te snijden!

triest no?
-Rabia Al-Basri
pi_154794211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

bullshit. In veel landen regeert de minderheid en wordt de meerderheid onderdrukt.
ow?
-Rabia Al-Basri
pi_154794228
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

In Turkei niet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:17:32 #240
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154794235
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

heeft alles met de discussie te maken.
namelijk wanneer alles pais en vree is, doet iedereen zijn ding, brood verdienen / studeren / huisje boompje beestje.
wanneer er door politieke struggles mensen zich in het nauw gedreven voelen, gaan mensen zoeken naar veiligheid en dan komt het sektarische naar boven. heel primitief maar heel natuurlijk, dat jij je eigen "stam" opzoekt en ten strijde trekt tegen en de andere stam die jou de keel probeert af te snijden!

triest no?
Ik wacht nog steeds op een argument wat niet gebaseerd is op:

"Misschien gaat dit in de toekomst gebeuren"

"50 jaar geleden gebeurde dit 2000 km verder"
pi_154794245
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik persoonlijk geloof Nasrallah niet wanneer hij zegt dat alle Hezbollah strijders vrijwillig in de rij staan om in Syrië te strijden zonder dat er druk op hen wordt uitgevoerd, daar heb ik sterk mijn vraagtekens bij, als iemand geheel vrijwillig in een vliegtuig stapt en onder onerbarmelijke omstandigheden zichzelf Syrië laat in smokkelen omdat hij gecharmeerd is van de Takfiri Kalifaat en onthoofdingsvideo's terwijl hij in Antwerpen, Amsterdam en New York woonde is dat toch gewoon wat anders.
anders maar vergelijkbaar
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:19:13 #242
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154794299
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

ow?
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Turkei niet.
Saudi-Arabie --> 20% volgt het wahhabisme de rest is van andere scholen
Bahrein --> Bijna 70 % volgt een andere stroming

om maar twee simpele voorbeelden te noemen.

En ik wacht nog steeds op een antwoord. Waar uit turkije kom je en in hoeverre verlang je terug naar de Ottomaanse tijden?
pi_154794315
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een argument wat niet gebaseerd is op:

"Misschien gaat dit in de toekomst gebeuren"

"50 jaar geleden gebeurde dit 2000 km verder"
quote:

-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:20:47 #244
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154794353
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

Dus je gaat niet met argumenten komen?

Oké, dan weet ik dat. Moet je me verder ook niet quoten en nog meer ongefundeerde onzin verkondigen.
pi_154794354
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

anders maar vergelijkbaar
Mwuah drugs innemen omdat je sterft van de pijn of voor recreatie is anders en al helemaal niet vergelijkbaar, bij de een wordt je gedwongen, bij de ander kies je er echt voor.
pi_154794389
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Smack-a-jack het volgende:

om maar twee simpele voorbeelden te noemen.
Vergeet Syrië niet. >:)
pi_154794397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

mbt saudie met dank aan de engelsen ^O^ op welke onderzoek is 20% gebasseerd?

bahrein is bekend
-Rabia Al-Basri
pi_154794419
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Smack-a-jack het volgende:

Moet je me verder ook niet quoten.
:*
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:23:48 #249
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_154794455
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

mbt saudie met dank aan de engelsen ^O^ op welke onderzoek is 20% gebasseerd?

bahrein is bekend

Dus je wist dat je bullshit aan het verkondigen was voordat je het deed?

Ik wacht nog steeds op een argument van jou wat betreft het identificeren als Irakees.
pi_154794482
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah drugs innemen omdat je sterft van de pijn of voor recreatie is anders en al helemaal niet vergelijkbaar, bij de een wordt je gedwongen, bij de ander kies je er echt voor.
ik zie geen dwang bij hezz als je je bewust inschrijft voor een militie

ik ga er even vanuit dat er geen dienstplicht is, daarnaast krijgen we nooit signalen dat de hezz betrokkenheid in syrie controversieel zou zijn
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')