quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Syb.ren het volgende:
Wel even een andere foto gebruiken
[ afbeelding ]
Zeiken omdat die foto's "echt niet meer kunnen".quote:
Coke is heel normaal, zeker in dat wereldje, dus ik zou er echt niet vreemd van opkijken. Ik stel me voor dat er ook nog wel een aantal zijn die in het geniep smeriger spul gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou ik zie het voor me Willeke en Imca Marina. Brard wel denk ik ! Zonde ja.
Son of a bitch.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Crosspost uit het GTST-topic:
Hele goede reactie van een user op NuJij:
"Ik zoek rust, dus ik geef nog maar eens een interview."
Aan Ferry, als je dit leest;
Je doet mee aan Idols, je doet auditie voor GTST, je gaat vervolgens met je valse nichtenbakkes (voor de politiek correcte gekkies die me graag hierop willen pakken: ik ben geen homofoob. Ik ben Ferryfoob) een slijmerig kloteliedje kwelen en je wil niet dat mensen je herkennen? Sodemieter toch op, ik wil ook niet al te vaak herkend worden met wat ik doe en laat, maar als dat gebeurt is het 9 op 10 keer gewoon leuk en aardig. Zoals je nu reageert doe je net alsof je je schaamt voor je werk en gedrag. En hee, misschien moet je dat ook, dus stop maar met GTST. Zijn wij van je verlost, van je gegil om 'FOK!ers met marktkleding' tot je gegil om 'Killer Karaoke' waar je aan meedeed (again; je wil niet dat mensen je herkennen maar wel aandachtsgeil aan zo'n programma meedoen?).
Gegroet,
ArnieAlberts, Een FOK'er. Met marktkleding.
Dat wás bij Laat de Leeuwquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Die was een keer kachellam bij een tv-optreden. Weet niet meer welk programma, wel dat Paul de Leeuw haar nadeed.
quote:Op maandag 20 juli 2015 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wás bij Laat de LeeuwDoor dat interview waarin ze niet goed uit de verf kwam (heb het ergens op video, zoek het wel een keer voor je op) deed Paul bij Herberg de Leeuw Anneke na. En toen was het bashen en aanklagen begonnen en werd De Leeuw bij de NCRV weggebonjourd. [/offtopic]
Oh god, als Evert S het voor je op gaat nemen dan weet je dat er echt stront aan de knikker isquote:Op maandag 20 juli 2015 08:37 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)steek_gelaten__.html
ma 20 jul 2015, 05:30
RTL 4 nagelt soapidool op eigen zender aan schandpaal
Ferry Doedens in de steek gelaten
Evert Santegoeds
Soapster FERRY DOEDENS (25) werd vrijdag nota bene door eigen ’GTST’-collega MARJOLEIN KEUNING, en ook nog eens op de eigen zender RTL 4, aan de schandpaal genageld. Hij zou te vaak te laat op de set verschijnen, de strakke opnamen in gevaar brengen en daarom door ENDEMOL zijn ontslagen. Maar zowel zijn collega’s als de makers van de serie wisten volgens 'insiders' heel goed wat er werkelijk met de jonge acteur aan de hand was…
Het geheim van Meerdijk ligt op straat: de makers van RTL4’s tv-hit GTST hebben de problemen met een van de grote idolen uit de reeks, Ferry Doedens (25), niet langer binnenskamers weten te houden. Sterker nog, ineens werd er een enorme openheid vanuit het doorgaans gesloten GTST-bolwerk betracht; Endemol koos ervoor Ferry’s verrassende ontslag op de soapzender bekend te maken en ook nog eens door zijn eigen collega Marjolein Keuning (52), Maxime Sanders in de serie, in RTL Boulevard te laten voorlezen!
Over de reden waarom het doek valt voor de jonge acteur hield zij zich daarna weer ineens opvallend op de vlakte; alsof Marjolein er zelf geen getuige van is geweest hoe Ferry, zichtbaar voor iedereen, zes jaar lang worstelde met zijn populariteit, de gevolgen van zijn plotselinge roem en succes en de verleidingen die verder op zijn pad kwamen.
zozo, ruim 3600 mensen die dat steunen. Toe maar.quote:Trouwe fans leggen zich overigens niet zomaar neer bij het ontslag van hun favoriete soapie. Op Facebook hebben zij de pagina 'Ferry Doedens verdient een tweede kans' aangemaakt. Ruim 3600 mensen steunen dat initiatief.
quote:Op maandag 20 juli 2015 10:16 schreef Copycat het volgende:
Een week van tevoren je werkschema krijgen. Tja, daar kun je je dan natuurlijk totaal niet op instellen.
Hoezo niet op instellen. Ik ga ervan uit dat GTST je hoofdbron van inkomsten en tijd is. En ´s avonds zul je waarschijnlijk niet hoeven te werken.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:16 schreef Copycat het volgende:
Een week van tevoren je werkschema krijgen. Tja, daar kun je je dan natuurlijk totaal niet op instellen.
Sarcasme is je niet vreemd, zie ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoezo niet op instellen. Ik ga ervan uit dat GTST je hoofdbron van inkomsten en tijd is. En ´s avonds zul je waarschijnlijk niet hoeven te werken.
Dus je moet je prioriteiten stellen. Toen ik een volledige baan had, mocht ik ook niet ergens anders erbij gaan werken, ook al zou daar tijd voor zijn geweest.
Er zou een ironie-toets moeten zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoezo niet op instellen. Ik ga ervan uit dat GTST je hoofdbron van inkomsten en tijd is. En ´s avonds zul je waarschijnlijk niet hoeven te werken.
Dus je moet je prioriteiten stellen. Toen ik een volledige baan had, mocht ik ook niet ergens anders erbij gaan werken, ook al zou daar tijd voor zijn geweest.
Het sarcasme lag er niet dik genoeg bovenop?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef Idisrom het volgende:
Okay, duidelijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het sarcasme lag er niet dik genoeg bovenop?
Ik denk zelf dat het tijdschema-issue vooral een symptoom is van een dieperliggend Ferry-probleem.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:37 schreef Idisrom het volgende:
Okay, duidelijk.Om toch nog even serieus te zijn. Ik denk dat Endemol met dit ontslag ook een waarschuwing aan de anderen wil geven, om de tijdsschema´s van GTST wel serieus te houden.
ik krijg het idee dat ferry het wel wist maar dacht 'ik ben belangrijk voor gtst, onmisbaar, dus ze pikken het wel van me of ze plannen wel om mijn drukke werkschema heen', mja, dat viel toch tegen.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:38 schreef Leandra het volgende:
Hij wist het dus gewoon al toen hij liep te miepen dat iedereen hem van GTST kent...
De muziekmanager wist het zelfs al.
Evert S. en Ferry hebben dezelfde cokedealer?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh god, als Evert S het voor je op gaat nemen dan weet je dat er echt stront aan de knikker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |