abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154478194
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Syb.ren het volgende:
Wel even een andere foto gebruiken
[ afbeelding ]
_O-
pi_154478369
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

_O-
Zeiken omdat die foto's "echt niet meer kunnen". :')

Mijn antwoord: had je in de eerste plaats er maar niet zo bij moeten lopen.

:') :') :') :') :') :') :') x1000
  maandag 20 juli 2015 @ 02:03:17 #178
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154478768
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nou ik zie het voor me Willeke en Imca Marina. Brard wel denk ik ! Zonde ja.
Coke is heel normaal, zeker in dat wereldje, dus ik zou er echt niet vreemd van opkijken. Ik stel me voor dat er ook nog wel een aantal zijn die in het geniep smeriger spul gebruiken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 20 juli 2015 @ 03:14:59 #179
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154479334
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Crosspost uit het GTST-topic:

Hele goede reactie van een user op NuJij:

"Ik zoek rust, dus ik geef nog maar eens een interview."

Aan Ferry, als je dit leest;

Je doet mee aan Idols, je doet auditie voor GTST, je gaat vervolgens met je valse nichtenbakkes (voor de politiek correcte gekkies die me graag hierop willen pakken: ik ben geen homofoob. Ik ben Ferryfoob) een slijmerig kloteliedje kwelen en je wil niet dat mensen je herkennen? Sodemieter toch op, ik wil ook niet al te vaak herkend worden met wat ik doe en laat, maar als dat gebeurt is het 9 op 10 keer gewoon leuk en aardig. Zoals je nu reageert doe je net alsof je je schaamt voor je werk en gedrag. En hee, misschien moet je dat ook, dus stop maar met GTST. Zijn wij van je verlost, van je gegil om 'FOK!ers met marktkleding' tot je gegil om 'Killer Karaoke' waar je aan meedeed (again; je wil niet dat mensen je herkennen maar wel aandachtsgeil aan zo'n programma meedoen?).

Gegroet,
ArnieAlberts, Een FOK'er. Met marktkleding.
Son of a bitch. :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 20 juli 2015 @ 03:18:48 #180
328189 ArnieAlberts
pi_154479350
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 19:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Die was een keer kachellam bij een tv-optreden. Weet niet meer welk programma, wel dat Paul de Leeuw haar nadeed.

Dat wás bij Laat de Leeuw :D Door dat interview waarin ze niet goed uit de verf kwam (heb het ergens op video, zoek het wel een keer voor je op) deed Paul bij Herberg de Leeuw Anneke na. En toen was het bashen en aanklagen begonnen en werd De Leeuw bij de NCRV weggebonjourd. [/offtopic]

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 20-07-2015 03:24:02 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 03:24:33 #181
328189 ArnieAlberts
pi_154479375
De TT van het huidige GTST-topic laat me ook heel hard lachen. :')

SHO / GTST #588: Doedeloe Faily! (en tot nooit meer ziens)
  Moderator / Miss SHO maandag 20 juli 2015 @ 04:29:21 #182
22592 crew  Ole
pi_154479489
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dat wás bij Laat de Leeuw :D Door dat interview waarin ze niet goed uit de verf kwam (heb het ergens op video, zoek het wel een keer voor je op) deed Paul bij Herberg de Leeuw Anneke na. En toen was het bashen en aanklagen begonnen en werd De Leeuw bij de NCRV weggebonjourd. [/offtopic]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 20 juli 2015 @ 08:37:36 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_154480107
http://www.telegraaf.nl/p(...)steek_gelaten__.html

ma 20 jul 2015, 05:30
RTL 4 nagelt soapidool op eigen zender aan schandpaal
Ferry Doedens in de steek gelaten
Evert Santegoeds

Soapster FERRY DOEDENS (25) werd vrijdag nota bene door eigen ’GTST’-collega MARJOLEIN KEUNING, en ook nog eens op de eigen zender RTL 4, aan de schandpaal genageld. Hij zou te vaak te laat op de set verschijnen, de strakke opnamen in gevaar brengen en daarom door ENDEMOL zijn ontslagen. Maar zowel zijn collega’s als de makers van de serie wisten volgens 'insiders' heel goed wat er werkelijk met de jonge acteur aan de hand was…

Het geheim van Meerdijk ligt op straat: de makers van RTL4’s tv-hit GTST hebben de problemen met een van de grote idolen uit de reeks, Ferry Doedens (25), niet langer binnenskamers weten te houden. Sterker nog, ineens werd er een enorme openheid vanuit het doorgaans gesloten GTST-bolwerk betracht; Endemol koos ervoor Ferry’s verrassende ontslag op de soapzender bekend te maken en ook nog eens door zijn eigen collega Marjolein Keuning (52), Maxime Sanders in de serie, in RTL Boulevard te laten voorlezen!

Over de reden waarom het doek valt voor de jonge acteur hield zij zich daarna weer ineens opvallend op de vlakte; alsof Marjolein er zelf geen getuige van is geweest hoe Ferry, zichtbaar voor iedereen, zes jaar lang worstelde met zijn populariteit, de gevolgen van zijn plotselinge roem en succes en de verleidingen die verder op zijn pad kwamen.
  maandag 20 juli 2015 @ 08:47:52 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154480191
Marjolein vind het jammer dat Ferry ontslag heeft gekregen zei ze in Boulevard😳
pi_154480345
Over een paar jaar is iedereen hem vergeten, heeft hij een schamel inkomen en kan hijzelf in marktkleding gaan lopen
pi_154480348
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 08:37 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)steek_gelaten__.html

ma 20 jul 2015, 05:30
RTL 4 nagelt soapidool op eigen zender aan schandpaal
Ferry Doedens in de steek gelaten
Evert Santegoeds

Soapster FERRY DOEDENS (25) werd vrijdag nota bene door eigen ’GTST’-collega MARJOLEIN KEUNING, en ook nog eens op de eigen zender RTL 4, aan de schandpaal genageld. Hij zou te vaak te laat op de set verschijnen, de strakke opnamen in gevaar brengen en daarom door ENDEMOL zijn ontslagen. Maar zowel zijn collega’s als de makers van de serie wisten volgens 'insiders' heel goed wat er werkelijk met de jonge acteur aan de hand was…

Het geheim van Meerdijk ligt op straat: de makers van RTL4’s tv-hit GTST hebben de problemen met een van de grote idolen uit de reeks, Ferry Doedens (25), niet langer binnenskamers weten te houden. Sterker nog, ineens werd er een enorme openheid vanuit het doorgaans gesloten GTST-bolwerk betracht; Endemol koos ervoor Ferry’s verrassende ontslag op de soapzender bekend te maken en ook nog eens door zijn eigen collega Marjolein Keuning (52), Maxime Sanders in de serie, in RTL Boulevard te laten voorlezen!

Over de reden waarom het doek valt voor de jonge acteur hield zij zich daarna weer ineens opvallend op de vlakte; alsof Marjolein er zelf geen getuige van is geweest hoe Ferry, zichtbaar voor iedereen, zes jaar lang worstelde met zijn populariteit, de gevolgen van zijn plotselinge roem en succes en de verleidingen die verder op zijn pad kwamen.
Oh god, als Evert S het voor je op gaat nemen dan weet je dat er echt stront aan de knikker is :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 juli 2015 @ 09:12:40 #187
378489 Zhero
Koekoek!
pi_154480422
Artikel gelezen, compleet inhoudsloos natuurlijk :') . Kern: hij is onvoldoende begeleid in zijn BN'erschap . Van drank (en soms drugs) hield hij ook wel, maar dat kwam vooral doordat hij moeite had met zijn bekendheid...
  Trouwste user 2022 maandag 20 juli 2015 @ 09:19:03 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_154480494
Wat kostte Ferry Doedens de kop bij Goede Tijden Slechte Tijden? Volgens zijn muziekmanager Marcel Wentink nam de acteur (25) te veel hooi op zijn vork. 'Hij is een jonge hond die alles aanpakt. Bij GTST kreeg hij zijn werkschema een week van tevoren. Dat kan wel eens misgaan.'

Tot verbijstering van vele fans werd vrijdag duidelijk dat Ferry Doedens is ontslagen door GTST-producent Endemol. De reden: Doedens zou productionele afspraken meermaals niet zijn nagekomen. Daardoor kwamen de opnames van de populaire soap in het gedrang. De acteur zelf hult zich in stilzwijgen en ook zijn GTST-collega's houden de lippen stijf op elkaar. ,,Dit is iets tussen een werkgever en een werknemer. Daar ga ik niet tussen zitten,'' zegt Everon Jackson Hooi.

Verschil van inzicht
Opmerkelijk genoeg brak Doedens onlangs ook met zijn televisiemanager Linda Hagelaar. Zij zegt dat de twee een verschil van inzicht hadden 'over het nu en de toekomst'. Wat dat verschil precies is, wil zij niet zeggen. Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat de acteur zich steeds meer richt op een carrière in de muziek. Zo'n 2 maanden geleden stelde hij daarom Marcel Wentink van CTM Music & Management aan als muziekmanager.

Die samenwerking verloopt prima, benadrukt Wentink. ,,Bij ons staat hij absoluut niet bekend als iemand die zijn afspraken niet nakomt.''
De manager denkt dat de jonge acteur simpelweg te veel wil. Doedens scoorde een rol in de musical Grease, speelt in de film Sneekweek en er zijn plannen om een single op te nemen. ,,Hij vindt het allemaal geweldig. Pakt daarom veel aan en hij laat zich ook graag zien bij premières en feestjes. Als je dan zo kort van tevoren pas weet wanneer je moet werken voor Goede Tijden Slechte Tijden, kan ik me voorstellen dat het weleens mis gaat,'' zegt Wentink.

Hij heeft Doedens, die momenteel met zijn vriend Nuno op vakantie is, niet gesproken sinds het nieuws is uitgelekt. ,,Wij wisten het al wat langer. We moeten nog met Ferry om de tafel over wat het voor ons betekent. Voor hem is het natuurlijk niet fijn, maar het geeft ons wel wat meer ruimte om onze plannen uit te voeren.''

Trouwe fans leggen zich overigens niet zomaar neer bij het ontslag van hun favoriete soapie. Op Facebook hebben zij de pagina 'Ferry Doedens verdient een tweede kans' aangemaakt. Ruim 3600 mensen steunen dat initiatief.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-te-veel-wil.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 juli 2015 @ 10:05:36 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_154481136
quote:
Trouwe fans leggen zich overigens niet zomaar neer bij het ontslag van hun favoriete soapie. Op Facebook hebben zij de pagina 'Ferry Doedens verdient een tweede kans' aangemaakt. Ruim 3600 mensen steunen dat initiatief.
zozo, ruim 3600 mensen die dat steunen. Toe maar.

Verder klinkt het wel aannemelijk, als je zo populair bent als ferry :D dan heb je het werk natuurlijk voor het uitkiezen. Best onhandig als je dan op het laatste moment pas weet wanneer je moet komen opdraven bij je soapgedoe.
  maandag 20 juli 2015 @ 10:16:20 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154481325
Een week van tevoren je werkschema krijgen. Tja, daar kun je je dan natuurlijk totaal niet op instellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 maandag 20 juli 2015 @ 10:26:57 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_154481549
quote:
9s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:16 schreef Copycat het volgende:
Een week van tevoren je werkschema krijgen. Tja, daar kun je je dan natuurlijk totaal niet op instellen.
:D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154481608
quote:
9s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:16 schreef Copycat het volgende:
Hoezo niet op instellen. Ik ga ervan uit dat GTST je hoofdbron van inkomsten en tijd is. En ´s avonds zul je waarschijnlijk niet hoeven te werken.
Dus je moet je prioriteiten stellen. Toen ik een volledige baan had, mocht ik ook niet ergens anders erbij gaan werken, ook al zou daar tijd voor zijn geweest.
pi_154481647
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hoezo niet op instellen. Ik ga ervan uit dat GTST je hoofdbron van inkomsten en tijd is. En ´s avonds zul je waarschijnlijk niet hoeven te werken.
Dus je moet je prioriteiten stellen. Toen ik een volledige baan had, mocht ik ook niet ergens anders erbij gaan werken, ook al zou daar tijd voor zijn geweest.
Sarcasme is je niet vreemd, zie ik.
  Trouwste user 2022 maandag 20 juli 2015 @ 10:32:09 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_154481660
quote:

[..]

Er zou een ironie-toets moeten zijn.

maandag 20 juli 2015 @ 10:35:06 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154481726
quote:

Het sarcasme lag er niet dik genoeg bovenop?
pi_154481802
quote:
11s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het sarcasme lag er niet dik genoeg bovenop?
Okay, duidelijk. :Y Om toch nog even serieus te zijn. Ik denk dat Endemol met dit ontslag ook een waarschuwing aan de anderen wil geven, om de tijdsschema´s van GTST wel serieus te houden.
  maandag 20 juli 2015 @ 10:38:24 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154481811
Hij wist het dus gewoon al toen hij liep te miepen dat iedereen hem van GTST kent...
De muziekmanager wist het zelfs al.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 juli 2015 @ 10:40:01 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154481844
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:37 schreef Idisrom het volgende:
Okay, duidelijk. :Y Om toch nog even serieus te zijn. Ik denk dat Endemol met dit ontslag ook een waarschuwing aan de anderen wil geven, om de tijdsschema´s van GTST wel serieus te houden.
Ik denk zelf dat het tijdschema-issue vooral een symptoom is van een dieperliggend Ferry-probleem.
  maandag 20 juli 2015 @ 10:46:14 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_154481967
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:38 schreef Leandra het volgende:
Hij wist het dus gewoon al toen hij liep te miepen dat iedereen hem van GTST kent...
De muziekmanager wist het zelfs al.
ik krijg het idee dat ferry het wel wist maar dacht 'ik ben belangrijk voor gtst, onmisbaar, dus ze pikken het wel van me of ze plannen wel om mijn drukke werkschema heen', mja, dat viel toch tegen.
pi_154482608
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh god, als Evert S het voor je op gaat nemen dan weet je dat er echt stront aan de knikker is :')
Evert S. en Ferry hebben dezelfde cokedealer?
Heb overigens het gevoel dat Santegoeds gewoon zit te stoken zodat er meer onrust komt bij Endemol en RTL.
Het blijft een valse man die dit echt niet schrijft uit medeleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')