er zijn maar 3 3D Mario games.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft iets persoonlijks natuurlijk. Ik vond New Super Mario Bros U echt geweldig, Mario Galaxy was ook leuk, maar wel minder. Mario 3D World was ook top, maar denk dat 2D platformen toch echt mijn voorkeur houdt.
Uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
er zijn maar 3 3D Mario games.
De rest is allemaal vaag 2D
super Mario 64, sunshine en galaxy 1 en 2quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd:
Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy 1 & 2, Super Mario 3D Land
Zijn er nu al 5
The hint is in the name. Het is zeker geen 2D.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
super Mario 64, sunshine en galaxy 1 en 2
3d land is niet echt 3d
de levels zijn zeeeeer lineaire.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
The hint is in the name. Het is zeker geen 2D.
Lineairiteit van de levels is niet relevant. Hoe de game speelt is relevant en dat is niet 2D. 2.5D is wellicht nog wat voor te zeggen,aar neigt veel meer naar 3D.quote:
maarja ik vind sunsine 64 en galaxy 382629 keer leuker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lineairiteit van de levels is niet relevant. Hoe de game speelt is relevant en dat is niet 2D. 2.5D is wellicht nog wat voor te zeggen,aar neigt veel meer naar 3D.
earthbound is leuk door de humor ik lag helemaal stuk van buzzbuzzquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Earthbound grijpt me niet echt, ben in dat 2e dorp, maar het is allemaal niet echt boeiend. Misschien ook maar gewoon stoppen met van die hele oude spellen opnieuw spelen. Weinig kunnen er nog mee met de spellen van nu. Wat van de oude Final Fantasy's pas ook gespeeld (VII, VIII en nu bezig met X) en het verhaal houdt het allemaal nog net overeind, maar sommige van de spelmechanismen zijn toch wat irritant hier en daar.
Twijfel hierdoor nog steeds Super Mario voor de SNES en ook Paper Mario te proberen. The Thousand Year door was echt geniaal, maar ik denk dat ik me dan ergens toch ga ergeren aan de graphics. Bij VII en VIII ging het wel doordat het op het kleinere Vita-schermpje is en X is natuurlijk opgepoetst en van de PS2 nog dus dat gaat prima, maar die oude graphics van de SNES vind ik soms maar niks. Misschien kan het bij Super Mario nog wel, doordat het een platformer is en gek genoeg kan ik het bij indies ook gewoon accepteren
Ik was pas ook een beetje mijn goede herinneringen aan sommige Gamecube titels kwijt. Wat zijn die werelden dan toch ineens leeg als je het vergelijkt met de Wii U. Graphics zijn niet het belangrijkste, maar dragen wel echt ontzettend bij aan de spelervaring.
Dat mag, maakt het niet 2D.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
maarja ik vind sunsine 64 en galaxy 382629 keer leuker.
Worlds is een gehandicapt broertje.
Je kan er best lol mee hebben. Maar de 2D en 3D zijn veel beter
Gewoon doen! Zijn games die het nooit van de graphics moesten hebben, dus daar zou je geen last van moeten hebben, briljantr gamesquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Earthbound grijpt me niet echt, ben in dat 2e dorp, maar het is allemaal niet echt boeiend. Misschien ook maar gewoon stoppen met van die hele oude spellen opnieuw spelen. Weinig kunnen er nog mee met de spellen van nu. Wat van de oude Final Fantasy's pas ook gespeeld (VII, VIII en nu bezig met X) en het verhaal houdt het allemaal nog net overeind, maar sommige van de spelmechanismen zijn toch wat irritant hier en daar.
Twijfel hierdoor nog steeds Super Mario voor de SNES en ook Paper Mario te proberen. The Thousand Year door was echt geniaal, maar ik denk dat ik me dan ergens toch ga ergeren aan de graphics. Bij VII en VIII ging het wel doordat het op het kleinere Vita-schermpje is en X is natuurlijk opgepoetst en van de PS2 nog dus dat gaat prima, maar die oude graphics van de SNES vind ik soms maar niks. Misschien kan het bij Super Mario nog wel, doordat het een platformer is en gek genoeg kan ik het bij indies ook gewoon accepteren
Ik was pas ook een beetje mijn goede herinneringen aan sommige Gamecube titels kwijt. Wat zijn die werelden dan toch ineens leeg als je het vergelijkt met de Wii U. Graphics zijn niet het belangrijkste, maar dragen wel echt ontzettend bij aan de spelervaring.
Ik vond New Super Mario Bros U 1 van de betere in de serie en ook van alle Mario spellen. Zo moeilijk bij tijd en wijlen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft iets persoonlijks natuurlijk. Ik vond New Super Mario Bros U echt geweldig, Mario Galaxy was ook leuk, maar wel minder. Mario 3D World was ook top, maar denk dat 2D platformen toch echt mijn voorkeur houdt.
Earthbound las ik net ook van dat het begin een beetje kut is, dus daar moet ik me maar even doorheen slaan denk ik ja. Eerst weer verder met mijn Witcher 3 verslaving als ik weer thuis ben. Topspel ook, terwijl ik na de eerste uren iets had van wat moet ik hier nou weer mee. Inmiddels topvermaak, net als Dragon Age Inquisition dat ook wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zijn games die het nooit van de graphics moesten hebben, dus daar zou je geen last van moeten hebben, briljantr games
other M is door die zelfde redenatie 2,5 D inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zijn volgens die redenatie The Legend of Zelda en Super Metroid dan 3D?
Ik ben nu in Fourside en ik vind de game ge-wel-dig! Eén van de leukste RPG's ooit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Earthbound grijpt me niet echt, ben in dat 2e dorp, maar het is allemaal niet echt boeiend.
Dit had ik dus ook. Hoe verder je komt, hoe beter de game ook wordt. De afsluiting is ook briljant, pure klasse. Hartverwarmendquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:27 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ben nu in Fourside en ik vind de game ge-wel-dig! Eén van de leukste RPG's ooit.
Het is nu iig bekend waarom ZombiU er niet op staatquote:
Daarnaast is Xenoblade NU beschikbaar op de Virtual Console en krijg je 10 euro korting op XBX als je XB ook koopt (beide eShop uiteraard)quote:Xenoblade Chronicles X for Wii U is playable for the first time in Europe at gamescom, as Nintendo reveals two limited edition bundles launching alongside the game in December:
· Xenoblade Chronicles X Wii U Premium Pack: features a black premium Wii U console, a physical copy of the game, an Artbook and a World Map poster
· Xenoblade Chronicles X Limited Edition Pack: features a physical copy of the game, a SteelBook™ cover, a World Map poster, a Cover Art Poster and the Artbook
Can’t make it to gamescom? Those at home can tune into a special Xenoblade Chronicles X Twitch.tv/twitch live stream broadcast on Saturday 8th August between 16.00 – 17.00 CEST to get a sneak peak at the game.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast is Xenoblade NU beschikbaar op de Virtual Console en krijg je 10 euro korting op XBX als je XB ook koopt (beide eShop uiteraard)
Kost da?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast is Xenoblade NU beschikbaar op de Virtual Console en krijg je 10 euro korting op XBX als je XB ook koopt (beide eShop uiteraard)
Geld.quote:
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 05-08-2015 om 10:23:36Probeer vanaf 30-10 gratis de proloog en 2 hoofdstukken van #ProjectZero: Maiden of Black Water in de #WiiU eShop http://t.co/bRySic82SK reageer retweet
Te vet ditquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef Young_David het volgende:
Vriend van me heeft een nieuwe hobby gevonden. Glas in lood ...
[ afbeelding ]
Binnenkort de vuurbloem in mijn vensterbank
Gaafquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef Young_David het volgende:
Vriend van me heeft een nieuwe hobby gevonden. Glas in lood ...
[ afbeelding ]
Binnenkort de vuurbloem in mijn vensterbank
Maakt dat uit? Ik hoor het verschil niet en jij speelt toch geen games zonder originele audio. Win-winquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:36 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.gonintendo.com(...)-open-voice-work-loc
Nintendo America steekt geen moeite meer in professionele lokalisatie wat betreft goede Amerikaanse voice-actors, maar laat het dubben nu gewoon doen door de eigen medewerkers...(!)
Boeit het? Als hij het nou prima kan voor die 5 zinnen die een eindbaas meestal praat. Het is niet alsof de meeste characters van Nintendo überhaupt een voice actor nodig hebben voor meer dan 4 woorden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:36 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.gonintendo.com(...)-open-voice-work-loc
Nintendo America steekt geen moeite meer in professionele lokalisatie wat betreft goede Amerikaanse voice-actors, maar laat het dubben nu gewoon doen door de eigen medewerkers...(!)
Dus dan speel je vooral niets?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik hoor het verschil niet en jij speelt toch geen games zonder originele audio. Win-win
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 05-08-2015 om 18:26:12Stem a.s. zaterdag van 16.00 uur af op http://t.co/PkuxkRYJs5 voor meer info over #Xenoblade Chronicles X http://t.co/PIWHJxOMOb reageer retweet
Ben ik blij dat ik de Wii-versie nog niet gekocht had! Zoveel zin om die game eindelijk eens echt te spelen! Wacht er al bijna twintig jaar op...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef Aether het volgende:
Misschien eindelijk ook naar Nederland
Watjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef Pheno het volgende:
Alleen die level 81 vijand terwijl ik 7 was, was een wat mindere ontmoeting voor mij
Ik sloeg wel in zijn enkel!quote:
Zo hallo, eindelijk!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef Aether het volgende:
Misschien eindelijk ook naar Nederland
Beginnings is behoorlijk gedateerd inmiddels. Earthbound SNES dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
Welke van de twee waa nou het leukst? Earthbound of beginnings?
Aah dat hoopte ik al, die heb ik namelijk gekochtquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beginnings is behoorlijk gedateerd inmiddels. Earthbound SNES dus.
Er komt sowieso nog een afscheid coin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens verlies is deze maand sowieso 250 sterren, toch maar wat VC games kopen. Of sluiten ze af met een knaller?
Nee, dat is nog steeds niet bekend, maar ik vermoed dat het niet al te lang meer duurt (eind september is het echte einde, nu wordt er aangeraden om accounts te linken, etc).quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:02 schreef koei het volgende:
Enig idee wanneer die munt in de catalogus gaat verschijnen?
Ik heb nog een heel aantal punten liggen die ik nog in moet voeren, in afwachting van wat er nog komen gaat. Zodra die munt erin staat weet ik hoe ik ongeveer met mn punten uit kom en of ik nog wat voor je over heb.
Iemand enig idee of die download-codes van games overdraagbaar zijn naar iemand anders? Dus te downloaden op een ander account dan waarmee je ze besteld hebt?
Stuur me even een berichtje als ze online staan, dan kijk ik wat ik voor je kan doen! Ik wil zelf iig nog zo'n gamecase en de rest ga ik uitgeven aan downloadcodes denk ik, dus dan moet zo'n munt vast wel lukken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is nog steeds niet bekend, maar ik vermoed dat het niet al te lang meer duurt (eind september is het echte einde, nu wordt er aangeraden om accounts te linken, etc).
De downloadcodes zijn voor zover ik weet universeel, dus een code van jouw account zou te gebruiken moeten zijn op een ander account. Heb het zelf niet geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de codes locken.
Dat lijkt me eigelijk niet, de Wii was toch niet gekoppeld aan Club Nintendo?quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu we Club Nintendo en NNID aan elkaar kunnen koppelen (zie Nintendo.nl), zou dat betekenen dat we oude downloadgames straks ook weer opnieuw kunnen downloaden? Ik heb mijn eerste Wii jaren geleden een keer verkocht en daarop stonden wat VC games. Zou mooi zijn als die nu aan mijn NNID gekoppeld worden ook.
Mijn gekochte VC games staan in m'n CN account. Heb er ook sterren voor gekregen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigelijk niet, de Wii was toch niet gekoppeld aan Club Nintendo?
Geef je groot gelijk, er zijn vrij veel oude nintendo games die ik graag zou willen downloaden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:13 schreef nomar83 het volgende:
Als ze bij de NX weer vanaf nul gaan beginnen en 2 spellen per week gaan druppelen, dan steek ik toch echt een grote middelvinger op naar het downloaden van VC games.
Da's eigenlijk het enige dat ik een beetje suf vind. Eén keer geestig, maar daarna gebruik je het niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Die 8-bit Mario Amiibo is ook awesome. Alles krijgt een mustache en vijanden veranderen in Luigi's
Ik wel hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Da's eigenlijk het enige dat ik een beetje suf vind. Eén keer geestig, maar daarna gebruik je het niet meer.
Nevermind, eerst video kijken, dan commentenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Gutanoth het volgende:
Geen ramp, die 9 dagen hou ik wel vol
Ben wel benieuwd of er de mogelijkheid is om te zoeken naar een bepaalde bouwer ofzo, zo kunnen wij FOK!kers onze levels uitwisselen
Ik wil die met de Super Leaf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:45 schreef Reintji het volgende:
Mario Kart 7 bekers staan weer in de sterrencatalogus. 5000 per stuk.
Met of zonder Amiibo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Mario Maker en Mighty no. 9 besteld.
/dagboek
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder uiteraard. Ik ben geen klein kind meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |