Watjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef Pheno het volgende:
Alleen die level 81 vijand terwijl ik 7 was, was een wat mindere ontmoeting voor mij
Ik sloeg wel in zijn enkel!quote:
Zo hallo, eindelijk!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef Aether het volgende:
Misschien eindelijk ook naar Nederland
Beginnings is behoorlijk gedateerd inmiddels. Earthbound SNES dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
Welke van de twee waa nou het leukst? Earthbound of beginnings?
Aah dat hoopte ik al, die heb ik namelijk gekochtquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beginnings is behoorlijk gedateerd inmiddels. Earthbound SNES dus.
Er komt sowieso nog een afscheid coin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens verlies is deze maand sowieso 250 sterren, toch maar wat VC games kopen. Of sluiten ze af met een knaller?
Nee, dat is nog steeds niet bekend, maar ik vermoed dat het niet al te lang meer duurt (eind september is het echte einde, nu wordt er aangeraden om accounts te linken, etc).quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:02 schreef koei het volgende:
Enig idee wanneer die munt in de catalogus gaat verschijnen?
Ik heb nog een heel aantal punten liggen die ik nog in moet voeren, in afwachting van wat er nog komen gaat. Zodra die munt erin staat weet ik hoe ik ongeveer met mn punten uit kom en of ik nog wat voor je over heb.
Iemand enig idee of die download-codes van games overdraagbaar zijn naar iemand anders? Dus te downloaden op een ander account dan waarmee je ze besteld hebt?
Stuur me even een berichtje als ze online staan, dan kijk ik wat ik voor je kan doen! Ik wil zelf iig nog zo'n gamecase en de rest ga ik uitgeven aan downloadcodes denk ik, dus dan moet zo'n munt vast wel lukken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is nog steeds niet bekend, maar ik vermoed dat het niet al te lang meer duurt (eind september is het echte einde, nu wordt er aangeraden om accounts te linken, etc).
De downloadcodes zijn voor zover ik weet universeel, dus een code van jouw account zou te gebruiken moeten zijn op een ander account. Heb het zelf niet geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de codes locken.
Dat lijkt me eigelijk niet, de Wii was toch niet gekoppeld aan Club Nintendo?quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu we Club Nintendo en NNID aan elkaar kunnen koppelen (zie Nintendo.nl), zou dat betekenen dat we oude downloadgames straks ook weer opnieuw kunnen downloaden? Ik heb mijn eerste Wii jaren geleden een keer verkocht en daarop stonden wat VC games. Zou mooi zijn als die nu aan mijn NNID gekoppeld worden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |