SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik wel. Misschien door de kruiden.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:28 schreef LTVDK het volgende:
Had wel verwacht dat die met champignon het lekkerste zou zijn, maar dat kan toch nooit lekkerder zijn dan een eckte bitterbal
Maar deze bitterbal was van Mora.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Als je een goede bitterbal maakt, is ie altijd lekkerder dan die vegatroep.
Een lekkere vette salpicon met ossenstaart erin, gesnipperd uitje, goede bouillon en nog wat truffeltapenade.
10/10
Van dobben moet je hebben. Beste bitterballen en krokettenmerkquote:Op maandag 13 juli 2015 12:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar deze bitterbal was van Mora.
Lekker de onwetende consument aanpakken op iets wat de producent bewust toevoegtquote:Op maandag 13 juli 2015 12:38 schreef timmmmm het volgende:
'Voer een suikertax van 20% in'
De belofte in dit bericht gedaan geldt natuurlijk ook voor een vettax
Kwekkeboomquote:Op maandag 13 juli 2015 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van dobben moet je hebben. Beste bitterballen en krokettenmerk
Met onze suikerliefde naar het binnenhofquote:Op maandag 13 juli 2015 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de onwetende consument aanpakken op iets wat de producent bewust toevoegt
Ja kroketten sowieso.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van dobben moet je hebben. Beste bitterballen en krokettenmerk
Ik vind het altijd net wat teveel werk voor het mooi eigenlijk. Moetje die ossenstaart gaan stoven, die vulling maken en dat moet dan ook weer een paar uur goed koud worden en dan die kliederboel met het inrollen nog en dan moeten ze weer stijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja kroketten sowieso.
Bitterbal nooit geproefd van hun.
Mijn vader maakt heerlijke bitterballen. Lekker gekruid en pittig.
Het is een hele onderneming idd.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het altijd net wat teveel werk voor het mooi eigenlijk. Moetje die ossenstaart gaan stoven, die vulling maken en dat moet dan ook weer een paar uur goed koud worden en dan die kliederboel met het inrollen nog en dan moeten ze weer stijven.
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Mensen van > 100 kilo zouden meer belasting moeten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |