Eeuwige dank? Ik hoef niks ervoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat krijg je als beloning van die vriendin?
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=perzische+kat+borstelen
Ok, mag je niet even met haar knuffelen ofzo?quote:
Met die vriendin?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, mag je niet even met haar knuffelen ofzo?
quote:Niet kammen
Niet kammen kan ook. De vacht vervilt dan (gaat aan elkaar zitten) en het enige wat je daarna kunt doen is voorzichtig van de huid losknippen of de kat kaal scheren. Deze ziet er dan even niet uit, maar op zich is het niet verkeerd voor de vacht. De doorbloeding van de huid wordt zo beter en de haren groeien gewoon weer aan. Tja, moet je wel even tegen een “kale” kat aankijken, terwijl je de kat wellicht voor de mooie lange vacht had aangeschaft.
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat jou borstelen als je dat niet meer kan?
Misschien gaat er wel een hele nieuwe wereld voor je open.quote:
Voorzichtig het vuil met je vinger eruit wrijven.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
gahahahaha :p
Ik zie nu ook dat de oogjes vies zijn.
Wat is dit?quote:
Verzorg die beesten eens, paardengreppel.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
gahahahaha :p
Ik zie nu ook dat de oogjes vies zijn.
Ze zijn toch godverdomme niet van mij. En pas sinds gisteren hier.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verzorg die beesten eens, paardengreppel.
Kom vechten dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn toch godverdomme niet van mij. En pas sinds gisteren hier.
Ik ga vast naar pleintje.quote:
Ja verontrustend dit wel.quote:
Oh wat eng.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga nu de trein naar Den Haag pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |