Aan de andere kant kan je nu weer wegrijden zonder te betalen, ik heb nog een stille maandag bij de Texaco gewerkt aan de A6, en als er daar 1 doorreed, dan deden ze er helemaal niks aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk moet je eerst betalen en dan mag je pas tanken.
quote:
quote:
quote:
Omdat hij zwart is zeker.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe dat even in een spoiler, er kijken minderjarigen mee.
Ja ieeeeuw negers.quote:
Ik heb dan ook altijd 's avonds mijn mond open.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie en fatima zijn ook zwart, dus dan telt dat niet.
Hihihiquote:Op zondag 12 juli 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd 's avonds mijn mond open.
Is dat een coffeeshop?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Is iemand van jullie welles naar Zanzibar geweest?
Nee en het staat ook niet echt hoog op mijn wensenlijst.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee en het staat ook niet echt hoog op mijn wensenlijst.
Wanneer ga je?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb niks geboekt maar zie regelmatig aanbiedingen langskomen. Maar het is best duur eigenlijk.quote:
Geen idee wat ikdaar moet zoeken.quote:
Ga je wel pics voor ons maken dit keer?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niks geboekt maar zie regelmatig aanbiedingen langskomen. Maar het is best duur eigenlijk.
Heb laatste keer ook pics gemaakt toch? Niet zo veel maar was ook niet zoveel te fotograferen eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je wel pics voor ons maken dit keer?
Ja. maar ik ben niet zo van de resort vakanties.quote:
Je wilt dingen doen?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. maar ik ben niet zo van de resort vakanties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |