abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2015 @ 23:42:27 #26
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154285631
Nog voor mevrC in vorige topique.. 013 inderdaad
  zondag 12 juli 2015 @ 23:52:30 #27
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154285977
078 jwz.

Sorry dat ik zo weinig post, maar ben gewoon zo moe (incl duizelingen) de laatste tijd. Ik lees alles netjes bij, maar weet dan gewoon even niet waar ik moet beginnen met reageren. Raak vervolgens de kluts kwijt en dan valt opeens m'n iPhone weer uit, omdat ik langer dan 3 min niks gedaan heb met de telefoon..

Iedereen heeft het maar over oververmoeid zijn, maar mijn dagen zijn echt op z'n Surinaams rustig.
:O
Iemand een tip?

En wat een superlieve foto van alle kleintjes bij elkaar.
En het verhaal van zoe's dochters tijdens het onweer.. Wat een mooi verhaal voor wanneer ze ouder zijn. Ik hoop dat je dit soort dingen opschrijft (of je moet gewoon een geweldig geheugen hebben).

Sjaak en R,, cuties!
  zondag 12 juli 2015 @ 23:53:21 #28
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154286006
078 was het bij mij ook tot een jaar of 6 terug. 😎
pi_154290862
Shop, wat een mooie meiden heb je :)

En Zoë, wat heb je een leuke peuter :D

5.00u is het nieuwe 7.00u :{ Natuurlijk net op de dag dat ik moet werken enzo. Ik moet echt koffie leren drinken...
pi_154290895
Dankje Mevrcactus
Oei c_/(thee)? Dat is wel erg vroeg

Faptist
Slaap je verder goed? Neem je ook echt rust als je het rustig hebt? (tv/ipad/telefoon kan ik zelf lastig volgen als ik te moe ben en daar word ik dan duizelig van bijv)

Heb meerdere boekjes voor de kindjes. Zonde om verhalen te vergeten idd O+

Laatst de boeken van E en S doorgebladerd..Wat verandert er toch veel.. :o
pi_154291084
Faptist, bloed laten prikken?

En ik MOEST nog even reageren op de foto van Zoe. Lief!!! En ook wel respect voor het groot brengen van 3 kleine mensjes :)
  maandag 13 juli 2015 @ 07:37:10 #32
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154291097
Phai O+ !!!

MevrouwCactus goeiemorgen :O c_/.

Faptist dat continu vermoeid herken ik wel. Het kan ook door de bv komen hè? Eet je wel goed (en gezond)? Ik weet dat o.a. Ticootje daar ook last van had, zij heeft veel baat heeft gehad bij Supradyn Complex Forte.

Zoë jouw 3 knapperds O+ O+ O+ !

Hier ook een rommelnacht. Tot 22.00uur ging het goed, daarna elk uur van de klok gezien met hem, ik denk dat hij veel last had van zijn eczeem. Nu ligt hij nog te pitten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2015 @ 07:46:18 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154291133
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:52 schreef faptist het volgende:
078 jwz.

Sorry dat ik zo weinig post, maar ben gewoon zo moe (incl duizelingen) de laatste tijd. Ik lees alles netjes bij, maar weet dan gewoon even niet waar ik moet beginnen met reageren. Raak vervolgens de kluts kwijt en dan valt opeens m'n iPhone weer uit, omdat ik langer dan 3 min niks gedaan heb met de telefoon..

Iedereen heeft het maar over oververmoeid zijn, maar mijn dagen zijn echt op z'n Surinaams rustig.
:O
Iemand een tip?

En wat een superlieve foto van alle kleintjes bij elkaar.
En het verhaal van zoe's dochters tijdens het onweer.. Wat een mooi verhaal voor wanneer ze ouder zijn. Ik hoop dat je dit soort dingen opschrijft (of je moet gewoon een geweldig geheugen hebben).

Sjaak en R,, cuties!
even bloed laten prikken op bloedarmoede! Klinkt niet helemaal goed je verhaal :*

quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 05:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Shop, wat een mooie meiden heb je :)

En Zoë, wat heb je een leuke peuter :D

5.00u is het nieuwe 7.00u :{ Natuurlijk net op de dag dat ik moet werken enzo. Ik moet echt koffie leren drinken...
beginnen met een koffie verkeerd (meer (gekookte) melk dan koffie ;)

Goodmorning y'all!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154291248
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

geloof me. Met een baby is er echt geen moer aan. Instappen en uitstappen zijn de grootste hindernissen. ;)
Nja, en daar heb ik dus geen zin in :P dan ga ik me de hele reis druk maken of er wel iemand is die me kan helpen als ik uit moet stappen, en zie ik het al helemaal voor me dat ik die trein never nooit meer uit kom :') In werkelijkheid zal het vast geen probleem zijn, maar toch. Voorlopig maar niet :+
pi_154291255
Dankjewel sun O+

Goeiemorgen DJMO!

*O* ik ga nu alle kasten boven opruimen en wat we niet/weinig gebruiken gaat weg (naar de stort) O+ opruimen. Man zorgt voor de meiden.
We willen alles beneden anders inrichten, nieuwe bank, muren sauzen etc. Dus we beginnen boven om meer ruimte te creëren en zo kan een deel van peuters speelgoed naar boven bijv.
  maandag 13 juli 2015 @ 08:21:46 #36
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154291354
Omg zoe jouw peuter bij de babys! Echt zo lief!

en een beetje jaloersmakend :+

Heel fijn zo'n grote zus die ze onder haar vleugels neemt!
pi_154291665
Lachende meisjes van Shop en beschermende grote zus van Zoë. O+

N. sliep uiteindelijk van 9 tot kwart voor 3! Toen weer door tot 6. *O* Daarna kwam ze niet meer in slaap doordat het al te licht was, maar na deze voeding leg ik haar wel weer in de kinderwagen met de Dooky ervoor, kan ze nog lekker even tukken. *;

Ik heb het idee dat Away en ik de enige zijn uit het verre oosten. :+ FC Twente City ( :') ) hier.
pi_154291738
Fap :* +1 op de anderen, dit klinkt wel heftig :{

Heb ik alle noorderlingen op fb? (Zoek me anders ff op), ga ik daar een poging doen voor een Noorderlijke meet!

Hier 0.00 - 2.00 - 5.00 - 8.20 :o Herboren echt *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154291763
Aww, die foto van grote S. met haar zusjes. O+.

Goede nacht, Selvaria! Jaloers. :+.

Fap. :*. Eet en drink je ook wel genoeg?

Zo, Baard is weer aan het werk, it is just me and baby now. Voor de komende vijf weken. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 juli 2015 @ 09:14:47 #40
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154291802
Oh en willen jullie even voor ons duimen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154291826
De duimen draaien, NTS!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 juli 2015 @ 09:17:15 #42
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154291832
Zoë, wat lief O+. En herkenbaar ook, E'tje is ook zo lief en beschermend naar S! Ik hoor ook regelmatig - als een ander kindje het waagt om naar S te kijken - 'Neeeeheeee, dat is míjn Zusse' met zo'n heel belerend vingertje erbij. Zusjes O+

Sil die voor z'n zusje zingt O+. Ook al zo herkenbaar :D. E. bedenkt allerlei liedjes zelf en die zingt ze graag voor S want die klapt altijd :') O+

Tussen mijn E&S zit 25,5 maand, fijn leeftijdsverschil vind ik.

Goeie nacht Selvaria, doet ze goed, je kleine meisje :)

Hier was de nacht niet al te bien. Last van d'r tand denk ik :'). 11, 00:30, 3:30 en toen 6:30. Tussen 00:30 & 3.30 heeft ze tussen ons in gelegen maar dat is toch voor ons niet zo'n succes meer hoor :N. Kind ligt overdwars en ik lig half uit het bed :'). Om half 4 maar een klein flesje gegeven en in d'r eigen bed gegooid, dat ging toen wel prima. (en voor Away, ons punt is weer bewezen :P, voeding om 2300 geeft prutnacht :o )

/smileyoverkill
  maandag 13 juli 2015 @ 09:23:35 #43
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_154291905
Phaidra :D. Ga eens snel een zusje bakken dan :P.

Faptist wat stom! Je kan toch niet zwanger zijn he? :P. Maar serieus, ik zou idd even bloed laten prikken. En genoeg+gezond eten is natuurlijk altijd goed. Supplement zou ook geen kwaad kunnen. En hoe is je conditie? Gaan sporten (hoeft niet overdreven vaak, ik ren 1x p/week) kan ook al goed helpen om je wat energieker te voelen.

NTS ik duim! Klinkt goed!

Soesa, naar van d'r tandje. Hoop dat ie snel door is.

Gisteren is ons oppasmeisje voor t eerst sinds tijden weer geweest. (Wij gingen uit eten). Eerste keer dat ze L zag. L vond het allemaal erg interessant. Vooral haar blauwe nagellak :P.
  maandag 13 juli 2015 @ 09:29:15 #44
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154291982
Wij mogen echt totaal niet klagen over de nachten, dat vooropgesteld. Maar bij ons is het juist onhandig als we haar geen slaapvoeding geven rond 23u. Ze wordt er niet eens voor of van wakker maar als we het niet geven dan wordt ze rond 00 a 01 wakker voor een voeding. Als we net slapen eigenlijk. Zouden jullie dan ook die 23u fles gewoon blijven geven? Ze is er 'volgens het boekje' wel oud voor he :')

Die grote zussen zo beschermend! Silvijn is wat dat betreft zo ambivalent. Als ik het heb over wat ik met hem ga doen dan wil hij altijd weten of Suze ook mee mag en als ze er niet is wil hij precies weten wat ze aan het doen is en welke kleur romper ze aan heeft. Maar de praktijk is verder dat hij haar een schop geeft zo gauw ik me omdraai en haar aan haar hoofd probeert op te tillen. Als ze keihard valt en dus moet huilen, rent hij op haar af om haar zijn lievelingsknuffel te geven. Als ze aan de salontafel staat is de kans groot dat hij op haar handen slaat of erin knijpt zodat ze omvalt. Ik weet niet zo goed meer hoe ik het allemaal moet interpreteren :').
pi_154292111
Spees :D :') Ik zou dat interpreteren als een combinatie van grotebroer-liefde en jongetjes-wat-gebeurt-er-als-ik-dit-doe gedrag. Vermoeiend wel, lijkt me. En die fles zou ik dan gewoon blijven geven hoor, nachtrust gaat voor alles toch.

NTS ik duim voor jullie!

Soesa buh, dat is wel een prutnacht zeg. Hopelijk volgt er een goede nacht :* !

Zoë opruimdag *O* dat kan zo fijn zijn hè, zeker als je dat ongestoord kan doen. Succes!

DAD jullie vakantiefoto's zien er heerlijk uit O+ En die vijf weken, dat kan jij :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2015 09:39:05 ]
pi_154292134
Ik ben moe en misselijk, hoezee *O* :') Oh nee, wacht, dat moet in het andere topic. Maar als ik dan meld dat A wakker werd met een bijzonder goor kakjepakje en dat dat niet bepaald hielp met ochtendmisselijkheid, dan mag het wel hier toch :P .
  maandag 13 juli 2015 @ 09:43:49 #47
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154292182
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij mogen echt totaal niet klagen over de nachten, dat vooropgesteld. Maar bij ons is het juist onhandig als we haar geen slaapvoeding geven rond 23u. Ze wordt er niet eens voor of van wakker maar als we het niet geven dan wordt ze rond 00 a 01 wakker voor een voeding. Als we net slapen eigenlijk. Zouden jullie dan ook die 23u fles gewoon blijven geven? Ze is er 'volgens het boekje' wel oud voor he :')

Die grote zussen zo beschermend! Silvijn is wat dat betreft zo ambivalent. Als ik het heb over wat ik met hem ga doen dan wil hij altijd weten of Suze ook mee mag en als ze er niet is wil hij precies weten wat ze aan het doen is en welke kleur romper ze aan heeft. Maar de praktijk is verder dat hij haar een schop geeft zo gauw ik me omdraai en haar aan haar hoofd probeert op te tillen. Als ze keihard valt en dus moet huilen, rent hij op haar af om haar zijn lievelingsknuffel te geven. Als ze aan de salontafel staat is de kans groot dat hij op haar handen slaat of erin knijpt zodat ze omvalt. Ik weet niet zo goed meer hoe ik het allemaal moet interpreteren :').
Boekje, schmoekje. S. is eigenlijk ook te oud voor een nachtfles maar ze heeft 'm nog écht nodig. Gaat vast wel over voor ze 18 is :'). Ik zou 'm gewoon blijven geven. Dit herinnert mij er wel aan dat wij ook weer een droomvoeding zouden proberen, wie weet. Normaal gaan de nachten gelukkig veel beter en wordt ze 1x wakker tussen 7 & 7. Voor die fles dus. Die drinkt ze binnen 3 minuten helemaal leeg, huilt omdat ie op is, worstelt zich dan keihard van m'n schoot af, beland in bed, draait zich op haar buik en slaapt.

Oh, en ik lees broerderliefde vs peuteruitprobeergedrag O+. Bij ons wordt er uiteraard ook niet altijd even lief gespeeld hoor. Helemaal nu S overal komt moet E. af en toe wel even wennen. Oh en E. wil áltijd met het speeltje spelen dat S. heeft. Maar over het algemeen zijn ze wel lief voor elkaar: Y.

Razz is misselijk *O* O+
  maandag 13 juli 2015 @ 09:43:51 #48
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_154292183
Haha, Spees! Dat is allemaal heel herkenbaar hoor. Heeft denk ik ook met leeftijd te maken.
Hier doet de oudste vooral heel lief tegen haar. Behalve als ze bijv. zijn toren omgooid. Dan schreeuwt hij zo hard dat ze gaat huilen: 'stop, hou OP! LAURRRRAAAAA!!' :').
De middelste vind het maar niks dat ze nu overal bij kan en dat ze dus ook zijn speelgoed pakt. Die pakt regelmatig nogal hardhandig dingen af van haar. En ook eindigen zijn lieve spelletjes (waarbij ze eerst heel hard moet lachen) vaak in pijn doen. Ze vindt het bijvoorbeeld hilarisch als hij haar vingers in zijn mond doet. Maar laatst beet hij ineens :X . Of hij doet een soort kiekeboe met de slab en dat eindigt er dan mee dat hij steeds harder met de slab op haar hoofd en in haar gezicht slaat.

Razz misselijk *O* :P .
  maandag 13 juli 2015 @ 09:47:20 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_154292240
Zoe, wat lief zijn ze toch samen! Maareh, onverwachte zwangerschap? Ik kan me herinneren dat jij toen toch alweer een tijdje in WOHTS mee postte?

Staanluukie O+ Hij trok zich ook al aan mij op zaterdag ja. Breed grijnzend O+. Zitten is zooooo juni 2015 :N

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Phaidra het volgende:
Zoë O+

Toen we bij de meet waren, kwam peuter opeens aangelopen en zei: Mama ik wil graag nog een zusje!

Dussssss :P.
Hahaha, en welk van de drie dames heeft dat losgemaakt? O+ Aan de bak jij *O*

quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, die foto van grote S. met haar zusjes. O+.

Goede nacht, Selvaria! Jaloers. :+.

Fap. :*. Eet en drink je ook wel genoeg?

Zo, Baard is weer aan het werk, it is just me and baby now. Voor de komende vijf weken. :P.
Sterkte! Maar volgens mij vind jij dat stiekem best leuk :D O+

En NTS, klinkt goed! Succes! Ik hoop dat er voor mij ook zoiets voorbij gaat komen op korte termijn...

Fapt, beterschap! Heb je de dokter al gebeld?
disclaimer
pi_154292250
Soesa, ja, 'peuteruitprobeergedrag' is een beter woord.

Ik heb qua oudere kindjes wat dat betreft alleen ervaring met de leeftijd 11+ . En dan koppel ik dat gedrag echt aan jongetjes :D .

Voorbeeld: brugklas schooluitje naar het Naardermeer. Alle leerlingen een vergrootglas, beestjes uit het meer vissen en bekijken en natekenen. Superleuk O+ . Kurkdroge dag, maar goed, we gaan het water op, dus wat kan er gebeuren. Ruik ik ineens een brandlucht van achter uit de fluisterboot. Had een heel lief onderzoekend jongetje geprobeerd met z'n vergrootglas een schroeiplek te maken in het houten bankje bij het roer. En toen stond dat bankje dus al bijna in de fik :') . En TROTS dat hij keek :7 . En toen gooide een heel lief meisje ook nog eens van schrik haar iPhone in het water.

Zo gezellig, zo'n dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2015 09:49:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')