even bloed laten prikken op bloedarmoede! Klinkt niet helemaal goed je verhaalquote:Op zondag 12 juli 2015 23:52 schreef faptist het volgende:
078 jwz.
Sorry dat ik zo weinig post, maar ben gewoon zo moe (incl duizelingen) de laatste tijd. Ik lees alles netjes bij, maar weet dan gewoon even niet waar ik moet beginnen met reageren. Raak vervolgens de kluts kwijt en dan valt opeens m'n iPhone weer uit, omdat ik langer dan 3 min niks gedaan heb met de telefoon..
Iedereen heeft het maar over oververmoeid zijn, maar mijn dagen zijn echt op z'n Surinaams rustig.
![]()
Iemand een tip?
En wat een superlieve foto van alle kleintjes bij elkaar.
En het verhaal van zoe's dochters tijdens het onweer.. Wat een mooi verhaal voor wanneer ze ouder zijn. Ik hoop dat je dit soort dingen opschrijft (of je moet gewoon een geweldig geheugen hebben).
Sjaak en R,, cuties!
beginnen met een koffie verkeerd (meer (gekookte) melk dan koffiequote:Op maandag 13 juli 2015 05:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Shop, wat een mooie meiden heb je![]()
En Zoë, wat heb je een leuke peuter![]()
5.00u is het nieuwe 7.00uNatuurlijk net op de dag dat ik moet werken enzo. Ik moet echt koffie leren drinken...
Nja, en daar heb ik dus geen zin inquote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
geloof me. Met een baby is er echt geen moer aan. Instappen en uitstappen zijn de grootste hindernissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boekje, schmoekje. S. is eigenlijk ook te oud voor een nachtfles maar ze heeft 'm nog écht nodig. Gaat vast wel over voor ze 18 isquote:Op maandag 13 juli 2015 09:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij mogen echt totaal niet klagen over de nachten, dat vooropgesteld. Maar bij ons is het juist onhandig als we haar geen slaapvoeding geven rond 23u. Ze wordt er niet eens voor of van wakker maar als we het niet geven dan wordt ze rond 00 a 01 wakker voor een voeding. Als we net slapen eigenlijk. Zouden jullie dan ook die 23u fles gewoon blijven geven? Ze is er 'volgens het boekje' wel oud voor he
Die grote zussen zo beschermend! Silvijn is wat dat betreft zo ambivalent. Als ik het heb over wat ik met hem ga doen dan wil hij altijd weten of Suze ook mee mag en als ze er niet is wil hij precies weten wat ze aan het doen is en welke kleur romper ze aan heeft. Maar de praktijk is verder dat hij haar een schop geeft zo gauw ik me omdraai en haar aan haar hoofd probeert op te tillen. Als ze keihard valt en dus moet huilen, rent hij op haar af om haar zijn lievelingsknuffel te geven. Als ze aan de salontafel staat is de kans groot dat hij op haar handen slaat of erin knijpt zodat ze omvalt. Ik weet niet zo goed meer hoe ik het allemaal moet interpreteren.
Hahaha, en welk van de drie dames heeft dat losgemaakt?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Phaidra het volgende:
Zoë
Toen we bij de meet waren, kwam peuter opeens aangelopen en zei: Mama ik wil graag nog een zusje!
Dussssss.
Sterkte! Maar volgens mij vind jij dat stiekem best leukquote:Op maandag 13 juli 2015 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, die foto van grote S. met haar zusjes..
Goede nacht, Selvaria! Jaloers..
Fap.. Eet en drink je ook wel genoeg?
Zo, Baard is weer aan het werk, it is just me and baby now. Voor de komende vijf weken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |