Nummer 17 vliegt er rechtstreeks uit in Duitslandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAA 17e gewordenGeen degradatie
[..]
Kakquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nummer 17 vliegt er rechtstreeks uit in Duitsland
Is het elftal van de week, is terecht natuurlijk als je de titel verspeeld de laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef Zhero het volgende:
Half Leverkusen in elftal van het jaar
[ afbeelding ]
Het publiek dat bij de uitverkochte laatste wedstrijd aanwezig was zong de manager ludiek toe met 'Zherooo, Zherooo, we worden kampioen!'
Onzin. Kan juist heel goed tegen mijn verlies. Vind alleen de bundesliga achterlijk scheef. Voor meerdere ploegen. Zo debiel heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:41 schreef Vasion het volgende:
Hertha BSC koopt Ribery voor 18 mil
Lekker nog die laatste wedstrijd tegen ze. Kan me doelstelling nog mislopen.
Je bent een slechte verliezer Haagse![]()
Gewoon slechte tactiek gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onzin. Kan juist heel goed tegen mijn verlies. Vind alleen de bundesliga achterlijk scheef. Voor meerdere ploegen. Zo debiel heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik wilde winnenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Is het elftal van de week, is terecht natuurlijk als je de titel verspeeld de laatste wedstrijd![]()
Jij hebt het me trouwens nog knap lastig gemaakt in die laatste wedstrijd.
Nee want dan hadden er meer van mijn spelers in gezetenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wilde winnen. Denk trouwens dat het echt elftal van het jaar is als je naar spelersbeoordelingen kijkt.
Even research gedaanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Nee want dan hadden er meer van mijn spelers in gezeten
TK?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Funel het volgende:
FredFlinkstoned heeft 0 TK tegen gehad, als enige. Haags was de meest "gehate"manager, met 9 TKs tegen
Ja oke dat klopt wel dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:56 schreef Zhero het volgende:
[..]
Even research gedaan.
Hoffenheim - Leverkusen
Keepers:
Baumann (7,38) - Leno (7,52)
Verdediging:
Süle (7,54) - Wendell (7,72)
Mbemba Mangulu (7,64) - Mario Fernandes (7,88)
Erkin (7,13) - Jedvaj (7,82)
(Lovren te weinig wedstrijden)
Middenvelders:
Roberto Firminio 8,11 - Pogba (7,89)
D'Allesandro (7,63) - Calhanoglu (8,23)
Rudy (7,22) - Oscar (8,36)
(Gonalons en Gaitan te weinig wedstrijden)
Aanvallers:
Volland (8,12) - Song Heung Min (7,97)
Markovic (8,20) - Drmic 7,57
Conclusie: er had 1 speler meer van jou in het elftal van het jaar moeten zitten idd, rest klopt.
quote:1899 HOFFENHEIM LANDSKAMPIOEN, SC FREIBURG IN TOP DRIE, HORROR SCENARIO UITGEKOMEN BAYER LEVERKUSEN
Voor 1899 Hoffenheim was de laatste test om van het moeilijk te kloppen SC Freiburg te winnen.
Waar Bayer Leverkusen in de nek hijgt van Die Hoffe, mochten er voor beide ploegen geen punten worden verspeeld.
De wedstrijd ging in de eerste helft gelijk aan elkaar op. Er waren in de eerste helft weinig kansen. In de tweede helft wist SC Freiburg, door een doelpunt van Avdijaj, op een voorsprong te komen. Vier minuten later bepaalde Volland vanaf elf meter de eindstand op 1-1. Een punt bleek later genoeg te zijn voor de landstitel. Naast de Duitse beker pakt Die Hoffe nu ook de landstitel.
Zheroo: ''Ik ben tevreden met het spel. De wedstrijd ging gelijk op. We hebben ons kunnen meten tegen de kampioen en beker winnaar. De toekomst van SC Freiburg ziet er goed uit en met deze derde plaats mogen we heel trots zijn.''
Jarti: ''Een bizarre afloop van een mooi seizoen. Ik wilde op eigen kracht de titel pakken, maar het gaat uiteindelijk om de ploeg die de meeste punten haalt aan het einde van de rit en dat zijn wij.
Ik heb mijn spelers omhelst, maar zeker nog verteld dat het ook heel anders had kunnen aflopen.
We hebben de dubbel gewonnen en op dit moment is trainer zijn het mooiste vak dat er is.''
Het seizoen voor SC Freiburg is geweldig afgelopen. De ploeg van trainer Zhero is op plaats drie geëindigd, terwijl plek dertien werd verwacht. De club en zijn staff kregen een staande ovatie van het publiek. De laatste wedstrijd is in een 1-1 gelijkspel geëindigd en Borussia Mönchengladbach verloor thuis van Eintracht Frankfurt (0-2, V). Dit betekende voor SC Freiburg een nipte plaats in de top drie.
Zo leek Bayer Leverkusen de gedoodverfde kampioen te gaan worden, maar dat is net niet gelukt.
Zo gaf Die Vicekusen de eerste plaats al uit handen door zich al eerder te verslikken tegen SC Freiburg (0-3, V). Door het puntenverlies van 1899 Hoffenheim kon de eerste plaats weer heroverd worden, maar Bayer verzuimde het en liet twee punten liggen tegen SC Augsburg.
Op basis van de kansen is het een terechte uitslag, maar niet genoeg voor Bayer om de titel te pakken. En dus is het horror scenario uitgekomen: Bayer Leverkusen verspeeld te titel in de laatste speelronde.
Wij, van Fok!sports, slaagden erin om een kort gesprek te houden met Truong.
Truong: ''Dit is zuur. Meer wil ik er niet over kwijt. We hebben genoeg kansen gehad om die titel te pakken, maar lieten het gewoon liggen.''
Silva heeft een 8 gemiddeldquote:Op zondag 19 juli 2015 00:47 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt wel dan.
Maar wel vreemd dat David Silva en Dybala erin zitten, en Kießling(topscoorder) en Volland niet.
Eredivisie is wel leuker om te doen. Maar het zoveel werk telkens.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:55 schreef Zhero het volgende:
[..]![]()
Verhuist Fok!Sports ook mee naar de Eredivsie?
Ik zit om 8 uur klaarquote:Op zondag 19 juli 2015 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even en het graaien naar een nieuwe club gaat beginnen
Ik wil een team wat overblijft wel. Uitgezonderd Twente die boycot ikquote:Op zondag 19 juli 2015 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even en het graaien naar een nieuwe club gaat beginnen
quote:Op zondag 19 juli 2015 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil een team wat overblijft wel. Uitgezonderd Twente die boycot ik
Jammer, je was een leuke user in de OSM competitie en op FOK uiteraard!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:26 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb ontslag genomen. Veel succes en plezier volgend seizoen allemaal
Heb je nog nagedacht om een evt. wachtlijst op te stellen als meer animo is ?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, je was een leuke user in de OSM competitie en op FOK uiteraard!
Bij deze dus 2 plekken vrij vanavond rond 20.00.
Wie o Wie
Het zal erom spannen!
Ik heb tot nu toe 3 mensen op de wachtlijst staan. Dus het wordt dringen....quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht voor een evt. wachtlijst als meer animo is ?
Laat voor mij eentje dan!! Hoe heet de competitie?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie o Wie
Het zal erom spannen!
Hoe werkt dit? Wellicht wil ik wel weer eens een seizoen meedoen. Rond 20u kan ik me gewoon aanmelden?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie o Wie
Het zal erom spannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |