0 players... Toch een match gevonden en toen ineens weer doodquote:
jep.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Klopt het dat je voor die 500km trophy eigenlijk maar 68km op een single setje wielen hoeft te rijden? En dat online niet meetelt?
Telkens als ik online wil zijn net de servers downquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ik ook. Zit al over de 150 wedstrijdjes online.
Ik ook, maar vind het wel een geniale gamequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Telkens als ik online wil zijn net de servers downecht 5 potjes gedaan ofzo
Ik kan het juist wel aanraden. Niet voor echte actiegames, maar alles wat je op een rustig tempo kunt spelen is heerlijk op dat ding.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fatboy zitzak kan ik afraden.
Heb er zelf enige tijd op zitten\ liggen gamen maar is voor langere speelsessies niet lekker en in de warmere maanden werd het snel een zweterig en plakkerig warm gebeuren. Automatisch ga je ook wat sneller onderuitgezakt zitten waardoor het gamen automatisch wat kutter lijkt te gaan
Ik kan niet eens 5 minuten lekker zitten op dat ding, laat staan gamen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel aanraden. Niet voor echte actiegames, maar alles wat je op een rustig tempo kunt spelen is heerlijk op dat ding.
Lol.. niet de moeite waard dan. Hoe duur is het?quote:
Als je van plakkerige, zweterige zitzakken houd is het inderdaad een aanradertjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel aanraden. Niet voor echte actiegames, maar alles wat je op een rustig tempo kunt spelen is heerlijk op dat ding.
Echt geen last van. Maar ik heb er eentje die eigenlijk voor buitengebruik bedoeld is, dus die is van ander materiaal. Misschien dat dat het verschil maakt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je van plakkerige, zweterige zitzakken houd is het inderdaad een aanradertje
Is wel lachen Rocket League... maar, 150 nou voor mij niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ik ook. Zit al over de 150 wedstrijdjes online.
GAM / Rocket Leaguequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Wie gaat er vanavond weer allemaal RL spelen?
ziet er best wel stom uitquote:
Ik vind het er juist heel tof uit zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:06 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ziet er best wel stom uitmet touchpad spelen lijkt me ook niks.
de artwork is wel geinig maar de gameplay lijkt me niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het er juist heel tof uit zien.
Komt door de leeftijdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het er juist heel tof uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |