Hengelt naar complimentjes.quote:
Ha ha haquote:
Heeft een plaatje van Bronson Pinchot uit de intro van comedy serie Perfect Strangers, waar hij de rol van Balki Bartokomous speelt.quote:
Doet aan NoFap.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:33 schreef PausNicolaas het volgende:
Is een wijze man met veel kennis van R&P.
Is 20 jaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Stelt zijn anus beschikbaar aan jongetjes
Zit er een jaar bovenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft Edgar laten pijpen en is door Storm in zijn reet geneukt
Niet haten op Roosje... anders komt het koffie topic langs met koffie en cakequote:
Was geen haten was slechts een constateringquote:Op zondag 19 juli 2015 22:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet haten op Roosje... anders komt het koffie topic langs met koffie en cake
Houd van standje 69quote:
Heeft mij gek gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is soms een lompe lul maar bedoelt het meestal goed.
Houdt wel van een appeltje voor eigen dorst. Toffe peer verder.quote:
Komt negatief over maar een goed hart.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:31 schreef Scuidward het volgende:
Heeft al een tijdje geen dilemma's meer gepost.
weet meer dan pokémon dan ikquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zou Ninetales zijn als het een Pokémon was.
Heb een tijdje in Friesland gewoont, maar nooit weer aangepast.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck is hij een zwollenaar als er friesland staat.
Om telefonische verbinding te krijgen met de mensen die twee verdiepingen onder deze user* verblijven, dient op de telefoon eerst het kengetal 0342 te worden ingetoetst.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:11 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Anonymous.
We do not forgive.
We do not uhmm forget
Heb je 'interhiva'gevonden ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Om telefonische verbinding te krijgen met de mensen die twee verdiepingen onder deze user* verblijven, dient op de telefoon eerst het kengetal 0342 te worden ingetoetst.
* user verblijft op zolderkamer, huisgenoten verblijven op de begane grond
Alleen ik verblijf niet op zolderkamerquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Om telefonische verbinding te krijgen met de mensen die twee verdiepingen onder deze user* verblijven, dient op de telefoon eerst het kengetal 0342 te worden ingetoetst.
* user verblijft op zolderkamer, huisgenoten verblijven op de begane grond
Interhiva?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:46 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Heb je 'interhiva'gevonden ?![]()
Freakk
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Robin0342 het volgende:
Alleen ik verblijf niet op zolderkamer
Deze zorgwekkende trend vraagt om nader onderzoek.quote:
hihi ik ben een stalkerquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Deze zorgwekkende trend vraagt om nader onderzoek.
Goed dat jij deze rare trend onderzoekt, misschien kan het komen door de grote storm die de daken van de huizen heeft afgeruktquote:
Deze gebruiker heeft een Engelse vader en een Duitse moeder, zijn lievelingseten is wortel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
Doet te pas en te onpas haar broekje uit
is een duivel/satan jagerquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Deze gebruiker heeft een Engelse vader en een Duitse moeder, zijn lievelingseten is wortel.
Is zo anoniem dat ik me niet eens kan herinneren of ik ooit posts van dr ben tegen gekomen.quote:
is een gave gozerquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is zo anoniem dat ik me niet eens kan herinneren of ik ooit posts van dr ben tegen gekomen.
Doet alsof ze hem niet mag maar stiekem is ze verliefd op de kwaliteitsuser PausNicolaasquote:
Is koning van de falende hosselpogingen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Doet alsof ze me niet mag maar stiekem is ze verliefd op de kwaliteitsuser PausNicolaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |