of je bent niet de dochter van een rijke beroemdheidquote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Mon Dieu, je zult een jong lief schattig meisje van net 22 zijn en je huis in de verkoop hebben voor ¤ 789.000 k.k. om te verhuizen naar een huis dat te koop staat voor 1,9.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan
altijd leuk om later weer eens wat te horenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
Een oude date/scharrel wil volgende week afspreken. Eten en bios
huhquote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Mon Dieu, je zult een jong lief schattig meisje van net 22 zijn en je huis in de verkoop hebben voor ¤ 789.000 k.k. om te verhuizen naar een huis dat te koop staat voor 1,9.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan
Nee niet eens joh, dit is een nichtje van me, de simpelheid zelve, wel een heel mooi meisje, tandartsassistente en recentelijk met de grootste 29-jarige nerd van Nederland getrouwd, je weet niet wat je ziet dat onooglijke mannetje naast haar maar hij rijd wel een dikke nieuwe Maserati, echt ik ben hier met twee neefjes op bezoek en we kijken allemaal stilletjes naar de muur nu evenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:56 schreef All-out het volgende:
[..]
of je bent niet de dochter van een rijke beroemdheid
gelukkig ben jij een eindbaas natuurlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet eens joh, dit is een nichtje van me, de simpelheid zelve, wel een heel mooi meisje, tandartsassistente en recentelijk met de grootste 29-jarige nerd van Nederland getrouwd, je weet niet wat je ziet dat onooglijke mannetje naast haar maar hij rijd wel een dikke nieuwe Maserati, echt ik ben hier met twee neefjes op bezoek en we kijken allemaal stilletjes naar de muur nu even
Nou we hebben het er net over, wij denken gedrieën hier op de bank dat we eindbaas zijn maar hij is pas een echte eindbaas die focking ugly nerdquote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig ben jij een eindbaas natuurlijk
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.quote:
Klinkt goed! Wat voor salsa?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.
Deze SC herbergt best wat culinaire baasjesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.
En is die een beetje te doen? Heb 'm nog niet gehad. Soms toch wel handig zo een standbypotje voor lazy days..quote:
ja, valt mij ook vaak ook. goeie shitquote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze SC herbergt best wat culinaire baasjes
pics van je nichtjequote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou we hebben het er net over, wij denken gedrieën hier op de bank dat we eindbaas zijn maar hij is pas een echte eindbaas die focking ugly nerd
Jup, beetje zuur, maar wel lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En is die een beetje te doen? Heb 'm nog niet gehad. Soms toch wel handig zo een standbypotje voor lazy days..
Zuur kan best lekker zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, beetje zuur, maar wel lekker.
Ik vermoed dat we naar Terminator Genisys gaanquote:
Ja inderdaad. Had het al eens gepitched aan haar en ze zou kijken. Kreeg net een app van d'rquote:Op zondag 12 juli 2015 14:58 schreef All-out het volgende:
[..]
altijd leuk om later weer eens wat te horen![]()
en hoi Mary
die wordt bijzonder goed ontvangen he, ahumquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we naar Terminator Genisys gaan
Romantisch, als dat geen twee gulpen open gaat worden tijdens de filmquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga dan naar de Minions film joh....quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Draait er niks beters?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |