Verschilt per artikel. Het gaat via een platform en zij verdienen er ook nog aan dus dan blijft er niet enorm veel over. Voor de meeste is het niet interessant maar ik schrijf teksten van 8 euro gemiddeld in een half uur dus dat is 16 euro per uur. Maar het is dus een tekst van ongeveer 1000 woorden.quote:
Al die wijven die tegenvallen na ze een jaartje in bed gehad te hebbenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gebruikt.
Nou, dat is toch netjesquote:Op zondag 12 juli 2015 13:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Verschilt per artikel. Het gaat via een platform en zij verdienen er ook nog aan dus dan blijft er niet enorm veel over. Voor de meeste is het niet interessant maar ik schrijf teksten van 8 euro gemiddeld in een half uur dus dat is 16 euro per uur. Maar het is dus een tekst van ongeveer 1000 woorden.
Ja, ik vind van wel. Als ik een beetje tijd heb kan ik met mijn 'bijbaantjes' bijna een fulltimesalaris bij elkaar krijgen dus mij hoor je niet klagen.quote:
Goed bezig, iddquote:Op zondag 12 juli 2015 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Als ik een beetje tijd heb kan ik met mijn 'bijbaantjes' bijna een fulltimesalaris bij elkaar krijgen dus mij hoor je niet klagen.
Werk ze Ino!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:46 schreef Inolvidable het volgende:
Tijd om te gaan werken en daarna even een nieuwe accu halen.
Waar is Borisquote:
Werk zequote:Op zondag 12 juli 2015 13:46 schreef Inolvidable het volgende:
Tijd om te gaan werken en daarna even een nieuwe accu halen.
Jaloersquote:
Ik bedoelde, ik miste hem in je rijtjequote:
Naar de AH en dan kokenquote:
Ohquote:Op zondag 12 juli 2015 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik miste hem in je rijtje
It's nicequote:
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.
En of die film goed wordt weet ik niet, maar Margot Robbie als Harley Quinn is toch wel echt perfecte casting![]()
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
precies genoeg meisjesachtig he, en cuckooquote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.
En of die film goed wordt weet ik niet, maar Margot Robbie als Harley Quinn is toch wel echt perfecte casting![]()
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |