Barb!quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, we mogen weer. Maar eerst spaghetti eten
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjesquote:
Thijsquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, we mogen weer. Maar eerst spaghetti eten
Ik wilde eerst puttanesca maken maar ik ga voor mijn bolognese versiequote:Op zondag 12 juli 2015 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjes
[..]
Thijs
Uitgehouden op het werk?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjes
[..]
Thijs
vooral heerlijk relaxedquote:Op zondag 12 juli 2015 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Awww... wat tering romantisch allemaal
Hoi jijquote:
Prima overleefd, maar nu mag ik weer helaas. En ik werd om 8 uur al wakker geblazen door vuurwerkquote:
Hoeveel cm?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Als je naar de wc gaat, 's werelds langste keutel eruit perst en geen remsporen hebtGeluk in 'kleine' dingen.
Kleine dingen die geluk brengen; De volgende ochtend opgelucht zijn dat je geen jeukende rode vlekken in je lies hebtquote:Op zondag 12 juli 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Als je naar de wc gaat, 's werelds langste keutel eruit perst en geen remsporen hebtGeluk in 'kleine' dingen.
quote:
Ja prima, vandaag ff rustig aan, lekker uitgeslapen ditdat. Jij hebt ook een prima weekend zo te lezen?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mini beetje.
Had van 12 tot 5 al geslapen natuurlijk. Hij ligt nog te pitten.
Nice! Niet verkeerd idd.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Ja prima, vandaag ff rustig aan, lekker uitgeslapen ditdat. Jij hebt ook een prima weekend zo te lezen?
It isquote:
Krijg ook zin om wat knoflook te grillen en wat spagghetti er doorheen te pleurenquote:
Hoe was t met de date?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |