Ik ben een groot fan van tietenquote:
Joh echt? Maar nu niet meer klagen als we in de stad zitten dat vrouwen je niet willen he.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doen
Ja joh, Sjaak afhaakquote:Op zondag 12 juli 2015 16:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh jij doet ook mee?
Nah, als je maar wat kruimels over laat ja
[..]
Succes Thijs
WAJOOOOOquote:
Deze hele situatie is intens verwarrendquote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Joh echt? Maar nu niet meer klagen als we in de stad zitten dat vrouwen je niet willen he.
Deze Mary begrijptquote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zonde, waarom ergens mee gooien als je het ook eten?
Wat is er verwarrend aan? Je had een date,dat klikte en jullie hebben gezoend? Thats no rocket science...quote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze hele situatie is intens verwarrend
ja, dan mag jij de joker zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, maar ik vermoed wel dat Thijs me eruit loopt en het dus eerder een wedstrijdje tussen jullie zal zijn..quote:
ze vind me lekker, zegt ze.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er verwarrend aan? Je had een date,dat klikte en jullie hebben gezoend? Thats no rocket science...
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd isquote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed wel dat Thijs me eruit loopt en het dus eerder een wedstrijdje tussen jullie zal zijn..
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duurquote:
Streisand?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duur.
Indeedquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo degelijk als dat ik kleine tieten heb.
Jonge, ik zet je vast op m'n plee met een spin onder de wcbrilquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd is
Je bent best een lieverdquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |