SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ok.quote:
Valt weinig te beleven hier ja, denk er zelfs over om al naar bed toe te gaanquote:
Maar Fatima is bijna klaar met werkenquote:Op zondag 12 juli 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt weinig te beleven hier ja, denk er zelfs over om al naar bed toe te gaan
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:41 schreef Amoeba het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft waar ik ergens ben?
Ik ga sowieso zo.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt weinig te beleven hier ja, denk er zelfs over om al naar bed toe te gaan
Dat duurt nog een uur, ik spreek d'r morgen wel weer.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar Fatima is bijna klaar met werken
Dan vermaak ik haar wel vannachtquote:Op zondag 12 juli 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat duurt nog een uur, ik spreek d'r morgen wel weer.
Ik vind dit bericht zeer verontrustend.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:41 schreef Amoeba het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft waar ik ergens ben?
quote:Op zondag 12 juli 2015 02:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht zeer verontrustend.
quote:
Kan je anders ook behoorlijk fout op gaanquote:Op zondag 12 juli 2015 02:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh dat was stukken minder verontrustend.
quote:
Dat bedoelde ik niet letterlijk, dude.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan je anders ook behoorlijk fout op gaan
Ik wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet letterlijk, dude.
Fokkertje
Vooral de wiet/alcohol combinatie en dat weer in combinatie met lsd is wel een goed idee.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lsd, alcohol, en als grande finale wat wiet.
Klinkt als een nuttig besteedde zaterdagavond.
Nouja, de laatste keer dat ik dat heb gedaan wou ik maar al te graag zuipen, ging aardig foutquote:Op zondag 12 juli 2015 03:02 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook van die mensen die gaan zuipen bij paddo's.
Is gewoon zonde.
Ik kan ook wel genieten van het leven zonder drugs.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, maar daar kom je nog wel achter.
Mja, je mag het gewoon kweken en truffels (wat nagenoeg het zelfde is) kun je gewoon in elke smartshop kopen.quote:
Het kan geen kwaad eens wat te proberen, maar van mij hoeft het ook niet meer. Al is alcohol misschien nog wel de ergste drug die je kan gebruiken.quote:
Nou, prima toch.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan ook wel genieten van het leven zonder drugs.
Dat kan je trouwens niet zeggen als je het nooit hebt gedaan, maar als je het zelf niet wil doen is dat natuurlijk alleen maar mooi.quote:
Ik vind het allemaal maar eng hoor. Wiet wil ik misschien wel eens proberen als ik 18 ben. Maar vind dat xtc enzo maar niets, kan leuk zijn maar je zal maar de verkeerde hebben of helemaal gek worden ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad eens wat te proberen, maar van mij hoeft het ook niet meer. Al is alcohol misschien nog wel de ergste drug die je kan gebruiken.
en gucci tasje.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
Enige wat je niet veel moet gaan doen is blowen, daar word je een passieve dweil van.
Op een gegeven moment ga je ook vanzelf een petje dragen.
quote:Op zondag 12 juli 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
Enige wat je niet veel moet gaan doen is blowen, daar word je een passieve dweil van.
Op een gegeven moment ga je ook vanzelf een petje dragen.
xtc is misschien nog wel het beste wat je kan doen, niet verslavend (want als je het vaker gebruikt dan werkt het niet meer.) en truffels moet je inderdaad mee uitkijken, als je met dat van te voren het al niet ziet zitten moet je er ook gewoon niet aan beginnen, dan gaat het geheid mis.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar eng hoor. Wiet wil ik misschien wel eens proberen als ik 18 ben. Maar vind dat xtc enzo maar niets, kan leuk zijn maar je zal maar de verkeerde hebben of helemaal gek worden ofzo.
Truffels enz wil ik ook niet gaan doen, ze zeggen dat als je angststoornissen hebt je nog angstiger kunt worden en miss in een psychose raken.
Alcohol is eigenlijk ook ruk, als ik wat gedronken heb voel ik tegelijkertijd ook spijt.
Denk dat het met jouw problemen ook beter is om weg te blijven van dat soort entheogene middelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar eng hoor. Wiet wil ik misschien wel eens proberen als ik 18 ben. Maar vind dat xtc enzo maar niets, kan leuk zijn maar je zal maar de verkeerde hebben of helemaal gek worden ofzo.
Truffels enz wil ik ook niet gaan doen, ze zeggen dat als je angststoornissen hebt je nog angstiger kunt worden en miss in een psychose raken.
Alcohol is eigenlijk ook ruk, als ik wat gedronken heb voel ik tegelijkertijd ook spijt.
Dat Hans Teeuwen stukje ging over iets anders bij hem.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja maar Rachid lokt het wel een beetje uit natuurlijk.
Provocatieve bruggenbouwer met antisemitische uitspraken en pro verzet, fuck the system, zo een beetje als samenvatting.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat Hans Teeuwen stukje ging over iets anders bij hem.
Ik moet alleen het hogere doel nog begrijpen.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 12 juli 2015 03:19 schreef Fylax het volgende:
Ja ik blijf gewoon van die shit af, op z'n tijd een biertje is niets mis mee.
Emmertje naast het bedquote:Op zondag 12 juli 2015 03:19 schreef Amoeba het volgende:
Maar geen zorgen over mij, dekens en slapen
Hij haat nog steeds alles hier.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Provocatieve bruggenbouwer met antisemitische uitspraken en pro verzet, fuck the system, zo een beetje als samenvatting.
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu staat deze campingSC weer in je AT.
Racisme aan de kaak stellen door lollige tweets over de Holocaust te plaatsen.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, hij zet zich in voor een beter samenleving enzoot.
Dat is met één klik opgelost.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu staat deze campingSC weer in je AT.
Context, kijken hoe veel je er mee wegkomt.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Racisme aan de kaak stellen door lollige tweets over de Holocaust te plaatsen.
Joden branden beter dan Turken, toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 03:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Context, kijken hoe veel je er mee wegkomt.
Voor het eerst in mijn leven ben ik gezegend van het mogen genieten van maagkrampen en allerlei soorten heerlijke gevolgen, maar daarbuiten tof, met jou?quote:Op zondag 12 juli 2015 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik voel de behoefte daartoe ook niet.
Maar hoe gaat ie Triggie?
Ah dat klinkt ehh, niet zo tof.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven ben ik gezegend van het mogen genieten van maagkrampen en allerlei soorten heerlijke gevolgen, maar daarbuiten tof, met jou?
Ik volg het advies van Brian met the bright side of life.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah dat klinkt ehh, niet zo tof.
Met mij gaat het goed, volg de situatie omtrent Griekenland want we willen daarbeigenlijk op vakantie volgende maand.
Dan moet je eens normaal gaan eten.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven ben ik gezegend van het mogen genieten van maagkrampen en allerlei soorten heerlijke gevolgen, maar daarbuiten tof, met jou?
Kreta. Wel het westen, zo ver mogelijk weg van Cherchonerusius.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik volg het advies van Brian met the bright side of life.
Tof, een eilandje of the mainland?
zei mijn huisarts ook al, kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je eens normaal gaan eten.
bwehehe, pictures please.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kreta. Wel het westen, zo ver mogelijk weg van Cherchonerusius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |