Toevalligquote:Op zondag 12 juli 2015 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zeggen tegen de barman van mijn stamkroeg, die komt ervandaan
Oh oke. Rode / tomatensausbeet ik sowieso nietquote:Op zondag 12 juli 2015 00:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, daar niet in. Dat zou de saus verknallen.
Buona notte la mia principessaquote:
Jij wilde toch al niet langskomenquote:Op zondag 12 juli 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh oke. Rode / tomatensausbeet ik sowieso niet
Serieus geen grapje. Ik zie zo'n fles staan en ik ben verbaasd. Tis een bierkroeg. Dus ik vraag ernaar en krijg als antwoord dat er op z'n minst 1 goede whisky moet zijn in een kroeg, en dat deze dan net zo goed van huis mag komenquote:
How frikkin' drunk are you?quote:
Ook niet in mijn nieuwe huisjequote:
En ik heb het met jou al eens gehad over dat merkquote:Op zondag 12 juli 2015 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus geen grapje. Ik zie zo'n fles staan en ik ben verbaasd. Tis een bierkroeg. Dus ik vraag ernaar en krijg als antwoord dat er op z'n minst 1 goede whisky moet zijn in een kroeg, en dat deze dan net zo goed van huis mag komen
Als we nu terug gaan kijken naar die pagina waar jij die fles postte, zullen we zien dat hij nu helemaal leeg isquote:
Ik eigenlijk ook wel, vaak kip kerriequote:
Is hij ook, heel zacht en hij heeft iets zacht zurigs vind ik. Maar zeker een goede whisky hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 00:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik heb het met jou al eens gehad over dat merk
Vraag maar eens aan hem waarom het een breakfast scotch is. En nee je zal dan geen klappen krijgen, hij is gewoon heel zacht van smaak.
Weer een telefoon stuk?quote:
Wat?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we nu terug gaan kijken naar die pagina waar jij die fles postte, zullen we zien dat hij nu helemaal leeg is
Waarom ben jij er niet dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit met Yats alleen in een TC
Waar ben jijquote:
quote:
Weinig mensen op TC.quote:
Hee Guestquote:Op zondag 12 juli 2015 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit met Yats alleen in een TC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |