Tijdje terug ben ik nog gericht gekeken naar dit model, vind die erg mooi maar net nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een Omega hoeft geen 1000'den euro's te kosten. Heb bijvoorbeeld zelf mijn eerste Omega gekocht met een jaar of 17, in plaats van een brommer of scooter zoals de veel anderen van mijn leeftijd. Het betrof een Omega Dynamic chrono zoals onderstaande en ik meen dat ik er destijds iets minder dan 800 euro voor betaald heb. Overigens grappig om te zien dat ze tegenwoordig al minimaal 1200 euro doen op Chrono24, terwijl het niet eens zo'n gewild horloge is.
[ afbeelding ]
325 euro, maar voel je vrij om een bod uit te brengen natuurlijk!quote:
Nou, als ik beide pakjes heb ontvangen en heb geopend dan kan ik wel foto's maken ja. Denk dat het beiden blijvertjes zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef Twiitch het volgende:
Zoethoudertje tot je volgende grote aankoop? Of is dit een blijvertje? Heb je foto's?
Je hebt die nieuwe blind gekocht? Risicoooooooquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, als ik beide pakjes heb ontvangen en heb geopend dan kan ik wel foto's maken ja.
Nee, overgenomen van een familielid. Nu moet die kuttrein doorrijden anders is het afhaalpunt zo dicht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je hebt die nieuwe blind gekocht? Risicooooooo
De geen die terug komt van service is verdomde mooi! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat deze gekost heeft?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik verwacht vandaag twee pakjes met in beide een vintage chrono. Eentje nieuw (voor mij dan) en een terug van service.
Zijn allebei top hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:08 schreef Skv het volgende:
Ik vind het heel erg meevallen met hoeveel ze op elkaar lijken.De Rewel is een Landeron 248, stuk drukkere dial, stick wijzers en een 36 (?) mm case. De Transmarine is veel rustiger, grote subdials, andere pushers, sword-achtige wijzers en een 38 mm case. Ik geloof een Landeron 52 (in extreem goede staat). Denk dat het beiden blijvertjes zijn.
http://www.horlogeforum.nl/t/rewel-terug-van-service/48570
erg mooi!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hij is vieeeees
[ afbeelding ]
Heb de nummers even weggehaald
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hij is vieeeees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
44mm aan 18kquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nice. Hij oogt vrij fors? Of is dat bedrog.
Prachtig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hij is vieeeees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker! Ligt alleen al in kluis dus maar een fotoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Prachtig!Gefeliciteerd! Heb je de zwarte ook al binnen?
verkeerde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Jazeker! Ligt alleen al in kluis dus maar een foto
[ afbeelding ]
Heel fraai hoor. Hoewel die met het Piaget caliber net iets specialer is, vind ik die gouden versie vele malen mooier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hij is vieeeees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |