Met voeten op tafelquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Nee, vandaag hebben we er netjes opgezeten. Degelijk, zoals ik ben :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
En nee, geen inkopper over gisteren...
[..]
Sterkte
Tot ik een vriendin heb, dan kan ik het niet meer maken natuurlijk.quote:
Tot het damesvoeten zijn in high heelsquote:
Nee, ze werken alleen van maandag tot vrijdag en Tele2 wil me niet helpen omdat ik het niet direct bij hun heb besteld.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:54 schreef All-out het volgende:
[..]
heb je al helpdesk assistentie van hier gehad? wat doen ze nog wel?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met voeten op tafelWe zaten buiten :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet ik nog een tafeltje voor halen
Nee, degelijk met de beentjes over elkaar en gepraat over de zin van het leven enzo
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja, mijn telefoon werd uitgelachen door ino. Maar die werkt nog primaquote:
ja maar, Fok! user helpdesk serviceassistentiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ze werken alleen van maandag tot vrijdag en Tele2 wil me niet helpen omdat ik het niet direct bij hun heb besteld.
Oh, dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
We zaten buiten :$
Nee, degelijk met de beentjes over elkaar en gepraat over de zin van het leven enzo
Niet eens de hele dag gegamed met een joint in je mik?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
We zaten buiten :$
Hé, once a deal is made...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot ik een vriendin heb, dan kan ik het niet meer maken natuurlijk.
Je vertelt me nu iets totaal onbekends of je houdt me voor de gek.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:09 schreef All-out het volgende:
[..]
ja maar, Fok! user helpdesk serviceassistentie
Eerste gedeelte zaten we wel binnen hoor :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gezien.![]()
En ik geloof je direct. Diepgaande gesprekken en zo.
jep. en de heels blijven aan dan ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot het damesvoeten zijn in high heels
Hadden jullie een grote fok meet ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, mijn telefoon werd uitgelachen door ino. Maar die werkt nog prima
Buiten chillen met een joint in m'n mik incluis goed gezelschap is minstens even goedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens de hele dag gegamed met een joint in je mik?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je vertelt me nu iets totaal onbekends of je houdt me voor de gek.
ja, zonder jouquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hadden jullie een grote fok meet ofzo?
Hoe ga ik dat uitleggenquote:
Mag maar hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:09 schreef perro. het volgende:
[..]
jep. en de heels blijven aan dan ook.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buiten chillen met een joint in m'n mik incluis goed gezelschap is minstens even goed
Evolutie zorgt er wel voor dat baby's in de toekomst worden geboren met een telefoon in de hand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Inolvidable het volgende:
Vraag me wel af hoe de generatie na mijn (gaat) leeft/leven. Zouden die standaard een reservetelefoon bij zich hebben ofzo? Die moeten echt in paniek raken als zo'n ding sterft.
in de hoofdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Evolutie zorgt er wel voor dat baby's in de toekomst worden geboren met een telefoon in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |