In de OP? Ja.quote:
Als ik het kan voorkomen, ga ik niet in een vierzits zitten in de trein. En ik zit niet langer dan een half uurtje in de trein. In een vliegtuig zit je minimaal een uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat een paniek om niks zeg. Jullie gaan zeker ook allemaal nooit met de trein dat jullie dit zo'n ontzettend vreselijk slecht plan vinden?
Ik zit juist liever in een vierzits, ook al moet ik hem delen met anderen, ook als ik van Leiden naar Groningen moet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik het kan voorkomen, ga ik niet in een vierzits zitten in de trein. En ik zit niet langer dan een half uurtje in de trein. In een vliegtuig zit je minimaal een uur.
Ukkiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Rezania het volgende:
Ik zit juist liever in een vierzits, ook al moet ik hem delen met anderen, ook als ik van Leiden naar Groningen moet.
Ik ben 1m86 en zit altijd, letterlijk altijd, te kutten als er iemand tegenover me zit. Daarom vermijd ik het zoveel mogelijk.quote:
Misschien moet je eens niet zo lomp gaan zitten dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben 1m86 en zit altijd, letterlijk altijd, te kutten als er iemand tegenover me zit. Daarom vermijd ik het zoveel mogelijk.
Misschien moeten anderen eens niet zo lomp gaan zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:52 schreef Rezania het volgende:
Misschien moet je eens niet zo lomp gaan zitten dan.
Nee, je moet juist lomper zitten zodat mensen er niet willen gaan zitten (behalve de diehards dan). De rest die gaat vooral heel boos kijken enzo, dat is grappigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo lomp gaan zitten dan.
Zat hier ook aan te denken. Waar gaat de kracht dan heen als er een klap gevangen moet worden? De kans op een duikvlucht is het grootst, waarbij de kracht door wordt gegeven aan de stoel. De mensen die andersom zitten gaan vliegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:47 schreef Royy het volgende:
Ik dacht altijd dat andersom zitten niet mocht. Bij een crash wordt er extra veel gewicht op de stoel gezet en om dit tegen te gaan zouden de stoelen dus extra zwaar moeten zijn. Misschien is er een oplossing voor gezocht
De middelste van de 3 stoelen is steeds 180 graden gedraaid. Kan aan mij liggen maar ik zie niet waar de winst zit.quote:
Gelukkig is dat idee nog niet geopperd in dit topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef YazooW het volgende:
Ze zouden misschien ook staanplaatsen kunnen creëren, dan kan je pas echt een vliegtuig maximaal benutten.
Er kunnen meer stoelen abreast, aangezien de schouders nu kunnen overlappen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
De middelste van de 3 stoelen is steeds 180 graden gedraaid. Kan aan mij liggen maar ik zie niet waar de winst zit.
Ah ja, ik zie het nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:37 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Er kunnen meer stoelen abreast, aangezien de schouders nu kunnen overlappen.
dat is vet relaxed als je een nachtrit hebtquote:
..Airbus heeft daar serieus al een patent opquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Zitten is overrated. Als iedereen nou gewoon gaat staan, kunnen er nog véél meer mensen in.
Alleen tegen een meerprijs van 200% kan je een zitplaats krijgen.
Gat in de markt.
Ik geloof er geen zak van. Wel dat het beter past en je meer stoelen hebt wiskundig bezien maar dit gaat nooit de testen halen. Met meer passagiers heb je meer uitgangen nodig (wat weer lege plek is) en zo opeen en ook nog gerijgt kan je nooit je tijden halen in noodgevallen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:37 schreef NewHorizon het volgende:
Er kunnen meer stoelen abreast, aangezien de schouders nu kunnen overlappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |