http://kittiezandtittiez.com/quote:
klinkt goed ik zalvnacht of mmorgen kijken!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://kittiezandtittiez.com/
Niet geheel.
Aight.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
klinkt goed ik zalvnacht of mmorgen kijken!
lekker spiene jatog kwart voor vijf nog een schijfquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:30 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme ik sta hier nog steeds dansend aan de rondweg
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:30 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme ik sta hier nog steeds dansend aan de rondweg
Ga neuken.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
buhhh, we moeten dadelijk een uur wachten op het station voordat de trein komt en we zijn al zo moesniksnik
"We zijn al zo moe"quote:
Kan, maarja waar, in die uber ranzige wc waar je 50 cent in moet duwen en je niets wilt aanraken?quote:
Koop koffie dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, maarja waar, in die uber ranzige wc waar je 50 cent in moet duwen en je niets wilt aanraken?
Ben bang dat dan overigens de kramp in men kuiten schiet
Je kunt ook overdrijven, alles heeft een bepaalde nuance natuurlijk. Wat ze in dat artikel in het kort zeggen (zonder de CISHET BLA BLA excessen) is dat de homoseksuele mensen die je op TV ziet bijna altijd kaukasisch zijn. Mag best wat meer variatie in.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:58 schreef Rezania het volgende:
Zijn echt weer van die Tumblr-figuren die denken dat iedereen die geen paarsgeruite transgender met een fascinatie voor ronddraaiende opgezette eekhoornen die actief cola in het rondspuiten is ze actief onderdrukken, bah.
Lena en Stef van The Fosters:quote:Op zondag 12 juli 2015 01:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, alles heeft een bepaalde nuance natuurlijk. Wat ze in dat artikel in het kort zeggen (zonder de CISHET BLA BLA excessen) is dat de homoseksuele mensen die je op TV ziet bijna altijd kaukasisch zijn. Mag best wat meer variatie in.
wat heb je gedaan en wat heb je gebruiktquote:Op zondag 12 juli 2015 01:10 schreef Amoeba het volgende:
Ik sta ergens dansend in een woonwijk wtf is deze
Wtf ben jij aan het doen?quote:Op zondag 12 juli 2015 01:10 schreef Amoeba het volgende:
Moebs leeft de levenquote:Op zondag 12 juli 2015 01:10 schreef Amoeba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |