abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154255851
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:54 schreef Amethyste het volgende:
[..] Ik heb geen behoefte aan weer een relatie waar paranoia op de loer ligt.1 [..]
Ah, te laat. Want2:
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:43 schreef Amethyste het volgende:

[..] Misschien komt het omdat ik zo graag wil dat deze relatie werkt, dat ik bereid ben bepaalde concessies te doen.
Kanttekening 1: 'waar paranoia op de loer ligt' is nogal een understatement. Dit is nu al een enorm ongelijkwaardige relatie en ik vraag me af of dat nog wel goed komt, zonder dat het een constant touwtrekken blijft.
Kanttekening 2: dit is een van de redenen, maar waarschijnlijk niet je enige probleem.

Verder, wat Scary_Mary zegt. Kan erg confronterend zijn, maar ze heeft vaak gewoon gelijk, zo ook in deze.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:16:59 #27
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154258480
Zou jij het vervelend vinden als hij een beste vriendin had, die die sinds een half jaar kent én waar die seks mee heeft gehad?

Het is niet iemand die je al 10 jaar kent en waar 'vroeger wel eens wat mee gebeurd is op een lamme avond'. Kan me ook goed voorstellen dat jouw 'bestie' jou gewoon nog ieder moment van de dag wilt ballen, lijkt me voor je vriend geen goed gevoel ook.

Ik begrijp z'n bezorgdheid dus maar vrienden verbieden kan nooit goed zijn binnen een relatie, helemaal niet na een maand.
pi_154261747
Ik vind het niet raar of vreemd dat hij liever niet heeft dat je nog met je bestie afspreekt, vooral omdat je seks met hem hebt gehad.

Ik had ook een beste vriend, een vriend met wie ik al sinds mijn 12e mee omging (tien jaar lang dus) en toen ik een serieuze relatie kreeg met mijn huidige vriend was hij ook niet blij met het feit dat ik een beste vriend had. Hij wilde mijn partner en beste vriend zijn en was jaloers op mijn (vriendschappelijke) verleden met die beste vriend. Na een aantal ruzies en gedoe heb ik ervoor gekozen om voor mijn relatie te gaan en heb als eis gesteld dat hij dan ook geen beste vriendin mag hebben.

Anderen kunnen dat misschien raar vinden, maar ik kan het op zich wel begrijpen en voor ons werkt het.
pi_154263590
Maar je kan toch nooit afdwingen iemands beste vriend(in) te zijn..?
pi_154263651
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 07:59 schreef Theephot85 het volgende:
Maar je kan toch nooit afdwingen iemands beste vriend(in) te zijn..?
Het is denk ik vooral jaloezie en onzekerheid. Stel dat zij het leuker vindt met de beste vriend dan met mij- gedachte.

En in mijn geval had ik zelfs nooit seks gehad of verliefde gevoelens gehad voor die jongen. Volgens mijn vriend zullen mannen nooit zomaar bestie worden, de reden is altijd dat ze ons willen neuken op den duur (letterlijk wat mijn vriend zei), want hij weet hoe mannen denken.
pi_154266172
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 01:27 schreef Meloenthee het volgende:
Ik vind het niet raar of vreemd dat hij liever niet heeft dat je nog met je bestie afspreekt, vooral omdat je seks met hem hebt gehad.

Ik had ook een beste vriend, een vriend met wie ik al sinds mijn 12e mee omging (tien jaar lang dus) en toen ik een serieuze relatie kreeg met mijn huidige vriend was hij ook niet blij met het feit dat ik een beste vriend had. Hij wilde mijn partner en beste vriend zijn en was jaloers op mijn (vriendschappelijke) verleden met die beste vriend. Na een aantal ruzies en gedoe heb ik ervoor gekozen om voor mijn relatie te gaan en heb als eis gesteld dat hij dan ook geen beste vriendin mag hebben.

Anderen kunnen dat misschien raar vinden, maar ik kan het op zich wel begrijpen en voor ons werkt het.
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:27 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Het is denk ik vooral jaloezie en onzekerheid. Stel dat zij het leuker vindt met de beste vriend dan met mij- gedachte.

En in mijn geval had ik zelfs nooit seks gehad of verliefde gevoelens gehad voor die jongen. Volgens mijn vriend zullen mannen nooit zomaar bestie worden, de reden is altijd dat ze ons willen neuken op den duur (letterlijk wat mijn vriend zei), want hij weet hoe mannen denken.
Je zegt het zelf al mooi .. Vanuit jaloezie en onzekerheid dwingen jullie elkaar tot zaken die je eigenlijk niet wil. En in plaats van dat onderliggende eigen probleem aan te pakken, reageer je dat af op de ander. En blijkbaar zijn jullie allebei zo onzeker (ik wil bijna 'slaafs' zeggen) dat jullie het wel best vinden. Lijkt me niet echt gezond advies voor TS.

Ow en je vriend vertrouwt je dus niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_154266397
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:27 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Is hij autistisch dat hij zo zwart-wit denkt? Ik vind het ongezond om vriendschappen te verbreken voor je partner. Ben ook van mening dat zodra je zoiets doet, de vriendschap blijkbaar toch niet zo'n goede vriendschap was.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  maandag 13 juli 2015 @ 08:30:44 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154291421
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:38 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Is hij autistisch dat hij zo zwart-wit denkt? Ik vind het ongezond om vriendschappen te verbreken voor je partner. Ben ook van mening dat zodra je zoiets doet, de vriendschap blijkbaar toch niet zo'n goede vriendschap was.
dat heeft weinig met autisme te maken natuurlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154291519
Hier eigenlijk hetzelfde aan de hand gehad. Hij heeft me nooit verboden om mijn beste vriend te zien, maar het werd wel heel duidelijk dat hij het niet tof vond. En die vriendschap was puur platonisch. Ik heb voor mijn relatie gekozen en daar geen spijt van. Ik snap het ook wel, zeker als je met die vriend naar bed bent geweest. Heeft niks met paranoia te maken m.i., en een beetje jaloezie is ook gezond. Mijn man is er, net als de vriend van Meloenthee, nog steeds van overtuigd dat hij meer wilde dan vriendschap.
Sarcasme. Herken het.
pi_154291581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:33 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Hij weet zelf ook dat hij geen recht heeft om het me te verbieden, maargoed. Hoe het nu gaat, laat hij me dus eigenlijk wel kiezen. Het is duidelijk dat hij er niet blij mee is, en het gaat al een maand lang om die vriend, terwijl ik hem al een maand niet gezien heb. De personen die ik in mijn applijst had, waren meer kennissen, geen echte vrienden,dus dat was een gezamenlijk besluit (waar ik ook geen problemen mee heb verder).
Oké duidelijk, je vriend is een onzeker mannetje die je altijd zal verdenken van vreemdgaan. Ik snap zijn houding wel ten opzichte van je 'best friend' omdat je met die gozer hebt liggen neuken, overigens, maar dat je alle mannen uit je app verwijdert als "gezamenlijke keuze"... nah...

Wat betreft je "best friend", wat schijnbaar nog maar 7 maand je best friend is (?), snap ik maar al te goed dat hij niet wil dat je hem ziet. Het gaat er niet alleen om dat je nog met KAN neuken, maar ook het feit dat hij je gehad heeft. Dat is ook een 'trots' dingetje. Dat zou ik ook moeilijk verdragen, als het om 'friends with benefits' gaat.
pi_154292806
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 08:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Oké duidelijk, je vriend is een onzeker mannetje die je altijd zal verdenken van vreemdgaan. Ik snap zijn houding wel ten opzichte van je 'best friend' omdat je met die gozer hebt liggen neuken, overigens, maar dat je alle mannen uit je app verwijdert als "gezamenlijke keuze"... nah...

Wat betreft je "best friend", wat schijnbaar nog maar 7 maand je best friend is (?), snap ik maar al te goed dat hij niet wil dat je hem ziet. Het gaat er niet alleen om dat je nog met KAN neuken, maar ook het feit dat hij je gehad heeft. Dat is ook een 'trots' dingetje. Dat zou ik ook moeilijk verdragen, als het om 'friends with benefits' gaat.
Precies, complete waanzin om al die whatsapp contacten te verwijderen. Wat als je opeens het nummer van Pietje nodig hebt omdat hij toevallig iets heeft wat je nodig hebt.
  maandag 13 juli 2015 @ 11:17:53 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154294007
Ik weet niet wat ik raarder vind. Een ex-scharrel die zich in 7 maanden tijd laat friendzonen en gezien wordt als beste vriend of vriendlief die zo onzeker is dat ie TS durft te verbieden nog met diegene om te gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')