Nee, ben er nog wel redelijk stabiel onder omdat ik weet dat er werk aan de winkel is. En ja dat ben ik aan het oppakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of misschien ben je achteraf het teveel aan het idealiseren geweest, ook omdat het met deze afstand lekker veilig was. Self fulfilling prophecy enzo..?Heb je al wel je andere verbeterpunten opgepakt of is dit stiekem weer een dingetje om bij de pakken neer te blijven zitten?
Mooi dat je je niet hierdoor laat weerhouden en succesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:18 schreef Casave het volgende:
[..]
Nee, ben er nog wel redelijk stabiel onder omdat ik weet dat er werk aan de winkel is. En ja die ben ik aan het oppakken.
Dankjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi dat je je niet hierdoor laat weerhouden en succes
Move on!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:42 schreef Casave het volgende:
emo momentje hoor. Huilie huilie. Ik kom hem ook nooit tegen of zo. Geen enkele andere manier om met hem in contact te komen. Dit frustreert.
Ik had mezelf één, hooguit twee dagen gegeven om te kwijnen, want ik weet dat ik er in kan blijven hangen. Maar, het. lukt. niet.quote:
oke ik snap dat je je kut voelt, maar ga in plaats van zwelgen in een zee van tranen eens wat doen. Trek de stoute schoenen aan morgen en leg gewoon contact.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:42 schreef Casave het volgende:
emo momentje hoor. Huilie huilie. Ik kom hem ook nooit tegen of zo. Geen enkele andere manier om met hem in contact te komen. Dit frustreert.
Ha ja dat is het m juist. Ik kan met veel jongens flirten, geen probleem. Die vinden mij dan juist vaak leuk. Maar als ik Iemand dan echt leuk vind gaat dat dus niet meer op. Best zwart wit zeg maar. Plus ik zie nu niemand anders staan. Heel vasthoudenend daarinquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:19 schreef jaha het volgende:
[..]
oke ik snap dat je je kut voelt, maar ga in plaats van zwelgen in een zee van tranen eens wat doen. Trek de stoute schoenen aan morgen en leg gewoon contact.
Ga naar de dichtstbijzijnde bushalte en spreek de jongen aan die daar toevallig op de bus wacht en kom minimaal te weten wat zijn lievelingskleur is, in welke stad hij naar school gaat en of hij volgend weekend uitgaat.
Dan heb je in ieder geval iets gedaan. De volgende keer is de drempel minder hoog om iemand aan te spreken, en dan lukt "Die Ene" ook makkelijker.
Huh, hij wil jou toch sowieso niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:42 schreef Casave het volgende:
Hij vindt je niet leuk genoeg of hij is met een ander meisje bezig. Soms kan je te lang de kat uit de boom kijken dat hij zelf maar met anderen gaat daten. Heb je hem specifiek uitgevraagd en wat zei hij daarop?quote:Op zondag 9 augustus 2015 08:49 schreef Casave het volgende:
[..]
Bord voor m'n kop ook nog eens. Maar dat neemt niet weg dat ik hem niet meer kan zien of zo..
quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:08 schreef Peejtur het volgende:
Ik werd gewoon knettergek van je dus ja, ik negeer je nu....
Nee niet specifiek mee uitgevraagd want wilde eerst gewoon praten. Anders is het ook zo met de deur in huis vallenquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij vindt je niet leuk genoeg of hij is met een ander meisje bezig. Soms kan je te lang de kat uit de boom kijken dat hij zelf maar met anderen gaat daten. Heb je hem specifiek uitgevraagd en wat zei hij daarop?
Mijn inschatting zo is ook dat hij ook niet zo'n held is. Maar nee die mail ga ik maar niet nog een keer sturenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:07 schreef I-care het volgende:
Stuur nog een keer die mail.. Met de vraag erbij of hij iets met je zou willen drinken ergens. Doe net of je dacht dat je de mail nog niet verstuurd had
Misschien is hij zelf wel niet zo'n held, dat weet je maar nooit.
Wat heb je te verliezen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:39 schreef Casave het volgende:
[..]
Mijn inschatting zo is ook dat hij ook niet zo'n held is. Maar nee die mail ga ik maar niet nog een keer sturenwil ook niet stalken.
Echt niet doen hoor, dit zegt genoeg en je zet jezelf voor lul als je dat doetquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:39 schreef Casave het volgende:
[..]
Mijn inschatting zo is ook dat hij ook niet zo'n held is. Maar nee die mail ga ik maar niet nog een keer sturenwil ook niet stalken.
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef Rucola het volgende:
[..]
Echt niet doen hoor, dit zegt genoeg en je zet jezelf voor lul als je dat doetecht
Ach zo'n betrekkelijk iets. over 250 jaar heeft niemand meer weet van jouw bescheiden reputatie. Maar niet doen nee, niet omdat je dan iets te verliezen hebt. Simpelweg omdat je je hoofd bij hem op het blok legt en dat is veel te flatterend voor welk persoon dan ookquote:
It's an awkward situationquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach zo'n betrekkelijk iets. over 250 jaar heeft niemand meer weet van jouw bescheiden reputatie. Maar niet doen nee, niet omdat je dan iets te verliezen hebt. Simpelweg omdat je je hoofd bij hem op het blok legt en dat is veel te flatterend voor welk persoon dan ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |