Ik denk nogmaals dat je te vaag was. Daarbij is casual small talk erg lastig via de mail, whatsapp is bijvoorbeeld al makkelijker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:25 schreef Casave het volgende:
[..]
Dat ik eerst wel een mailtje terugkrijg en nu ineens niks
Ja oké vet voorschut om te mailen dus. Maar mijn volgende opmerking zou dus zijn. Lastig zo via mail, doe even whatsappquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik denk nogmaals dat je te vaag was. Daarbij is casual small talk erg lastig via de mail, whatsapp is bijvoorbeeld al makkelijker.
Moeilijk te zeggen. Er verdwijnt bij mij weleens wat in de spamfolder door een te streng filter en die map lees ik zelden tot nooit door.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:53 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nu geen mail meer achteraan sturen. Als hij niks terug mailt dan weet ik eigenlijk wel een beetje genoeg. Toch?
Voor schut valt wel mee.quote:
Dan zou hij die eerste mail ook niet gekregen hebben, en daar heeft ie wel op gereageerd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 06:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Er verdwijnt bij mij weleens wat in de spamfolder door een te streng filter en die map lees ik zelden tot nooit door.
Maar dan zou ik t er nog bij laten. Als hij t leest komt ie er misschien nog wel op terug. Maar ik zou er niet op wachten.
Ja oké, maar ongeacht wat ik wil bereiken met de mail of niet. Reageren kan gewoon.. Maar waarom ik geen reactie krijg op de tweede zegt voor mij genoeg. Gewoon geen zin om op te reageren. Ik denk dat als een jongen contact wil dan probeert ie dat hoe dan ook wel in stand te houden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voor schut valt wel mee.
Je hebt te lang gewacht met direct vragen wat je wilde.
Je hebt gegokt en 'verloren', maar dat is altijd beter dan blijven hangen op een what if.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef Casave het volgende:
Ja oké, maar ongeacht wat ik wil bereiken met de mail of niet. Reageren kan gewoon.. Maar waarom ik geen reactie krijg op de tweede zegt voor mij genoeg. Gewoon geen zin om op te reageren. Ik denk dat als een jongen contact wil dan probeert ie dat hoe dan ook wel in stand te houden.
Misschien kan ik er ook totaal naast zitten. Er kunnen 100 andere redenen zijn waarom hij niet reageert.
Dat heet bittere teleurstelling, denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:54 schreef Casave het volgende:
[..]
Nou lief dat je dat vraagt, maar nee.. Ik voel me kut nog steeds (heb nog tot morgen) en ik snap het niet zo goed.
Best wel, want ik dacht echt dat er een aantrekkingskracht was. Blijkbaar ingebeeld en groter gemaakt in mijn hoofd!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat heet bittere teleurstelling, denk ik.
Dan is de boodschap duidelijk.quote:
Jammer maar helaas. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke mannen. En het is zomer, geniet ervan!quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Neem van mij een, hij is niet de enige. Nu misschien, maar straks niet.
Natuurlijk, het is PausNicolaasquote:
Of misschien ben je achteraf het teveel aan het idealiseren geweest, ook omdat het met deze afstand lekker veilig was. Self fulfilling prophecy enzo..?Heb je al wel je andere verbeterpunten opgepakt of is dit stiekem weer een dingetje om bij de pakken neer te blijven zitten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef Casave het volgende:
Omdat hij zo lief en geïnteresseerd overkwam leek het of hij avances maakte, maar Had het totaal niks te betekenen dan![]()
Hoe onterecht ook, het is niet af te dwingen natuurlijk, maar voel ook een beetje boosheid opkomen.
Ja plenty fish in the sea, maar het gaat me er niet om dat ik perse een relatie wil, maar om hem..
Ik ben echt verliefd en dan voelt het alsof hij de enige is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |