Een topic van 6 pagina'squote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er was wat overtuiging voor nodig.
Goed dat je gemaild hebt, maar het is echt tijd even iets duidelijker te worden. Vraag gewoon of hij wat wil gaan drinken of zoiets.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:25 schreef Casave het volgende:
Ik vroeg hem hoe zijn vakantie was en ik kreeg best wel een zakelijk mailtje terug, dat hij nog werk zoekt en zo. En dat hij het niet leuk vindt om terug te zijn in nl. Haha Pff, dus ik zeg dat het jammer is dat ie een half jaar eruit moet en dat ik hem toch wel een beetje mis hoor! En wat voor werk hij zoekt bla bla en daar reageert hij niet meer op nu haha
Ja, ik ga er nu geen mail meer achteraan sturen. Als hij niks terug mailt dan weet ik eigenlijk wel een beetje genoeg. Toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goed dat je gemaild hebt, maar het is echt tijd even iets duidelijker te worden. Vraag gewoon of hij wat wil gaan drinken of zoiets.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:53 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nu geen mail meer achteraan sturen. Als hij niks terug mailt dan weet ik eigenlijk wel een beetje genoeg. Toch?
Maar hoezo duidelijker haha, ik snap het niet. Mijn insteek was er een beetje naar toe bouwen door eerst gesprekken te hebben. Anders heb je toch niet direct een reden om wat te gaan drinken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je had inderdaad duidelijker moeten zijn.
Leerer van en ga verder.
"Welkom terug in Nederland! blablabla.. Ik heb je wel gemist op werk, zin om binnenkort eens bij te praten met een drankje?"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:48 schreef Casave het volgende:
[..]
Maar hoezo duidelijker haha, ik snap het niet. Mijn insteek is altijd er een beetje naar toe bouwen door eerst een beetje gesprekken te hebben. Anders heb je toch niet direct een reden om wat te gaan drinken?
Sowieso aanpappen met een collega, onhandig.quote:
Hij is toch minstens een half jaar weg. En als hij weer terug komt ben ik waarschijnlijk weg. Had het anders toch niet gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sowieso aanpappen met een collega, onhandig.
Stel dat het mis gaat, moet je elkaar nog steeds altijd op het werk zien.
Not so nice no.
Okeequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef Casave het volgende:
[..]
Hij is toch minstens een half jaar weg. En als hij weer terug komt ben ik waarschijnlijk weg. Had het anders toch niet gedaan
Vandaag ga ik me even kut voelen. Morgen weer verder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoon punt achter zetten. Je hebt geschoten en gemist. Volgende keer beter.
Haha thnx, ingecalculeerd hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee
Just my 2 cents. Als je weg gaat daar dan heb je dat potentiele probleem wat ik schets niet idd
Succes dan
Duidelijker als in: zullen we wat gaan drinken en bijpraten? Small talk via de mail werkt niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:48 schreef Casave het volgende:
[..]
Maar hoezo duidelijker haha, ik snap het niet. Mijn insteek was er een beetje naar toe bouwen door eerst gesprekken te hebben. Anders heb je toch niet direct een reden om wat te gaan drinken?
Okquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Duidelijker als in: zullen we wat gaan drinken en bijpraten? Small talk via de mail werkt niet.
Daarbij had je wel reden om wat te gaan drinken: interesse.
De reden om wat te gaan drinken is toch gewoon dat jij hem leuk vindt? Volgens mij is die er dus al meer dan een jaar. Ik zou het nu ook niet meer mailen, maar mocht hij nog terug mailen dan wel in het vervolg wat duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:48 schreef Casave het volgende:
[..]
Maar hoezo duidelijker haha, ik snap het niet. Mijn insteek was er een beetje naar toe bouwen door eerst gesprekken te hebben. Anders heb je toch niet direct een reden om wat te gaan drinken?
Voel je al beter?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:56 schreef Casave het volgende:
[..]
Vandaag ga ik me even kut voelen. Morgen weer verder.
Nou lief dat je dat vraagt, maar nee.. Ik voel me kut nog steeds (heb nog tot morgenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |