Wel origineel een brief, maar toch een beetje overdadig of zoquote:Op maandag 13 juli 2015 13:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon oldfashion hem een brief te sturen? (niet gelijk een lang verhaal erin schrijven, maar gewoon iets mysterieus of spannends, en vervolgens voor hem iets dat hij kan doen als hij meer wil weten; ).
Overigens klinkt veel info in de post als dingen die jij misschien heel veelbetekend vind (bepaalde blikrichtingen of dat je naar zn lippen keek), maar vermoedelijk voor iemand anders compleet nietszeggend.
aaahwquote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben een jongen maar ook geen veroveraar van nature![]()
Zou juist blij zijn als een meisje mij ging 'veroveren'
Wil jij mijn piraat zijn?quote:
Wij vrouwen zijn zo gevoelig voor afwijzingquote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn vrouwen vaak zo apatisch wat betreft dit?
als vent is er niets mooier als een vrouw toenadering zoekt, helemaal in de trant van 'ik vind je serieus leuk'.
Waarom dan altijd zo moeilijk? waarom altijd afwachten? waarom altijd veeeeel te veel nadenken over hoe of wat i.p.v. als een stoere chick ook gewoon op de man afstappen...
Waarom hebben we dan emancipatie???
Vrouwen van Nederland.... ik hoop dat je bewust bent van dat de man dit ALTIJD moet doen, en dus ook de man ALTIJD het risico op een afwijzing.
Waarom jullie niet eens?
quote:
Heb je eerder een relatie gehad? Zo ja, hoe ging die dan van start?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn zo gevoelig voor afwijzing
En nu, dit is zo raar, weet ik me gewoon geen houding te geven bij hem. Terwijl ik vorig jaar in het begin daar niet bij nadacht. Pas toen ik ging denken dat hij serieus leuk is, ging ik dichtklappen.
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je eerder een relatie gehad? Zo ja, hoe ging die dan van start?
Wij passen precies bij elkaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Casave het volgende:
[..]
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.
Jezus man, doe dat in DM ofzo. 1x zo'n opmerking is leuk, maar handel het verder af in DM en blijf verder ontopic!quote:
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Casave het volgende:
[..]
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.
Wow vriend doe rustigquote:Op maandag 13 juli 2015 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezus man, doe dat in DM ofzo. 1x zo'n opmerking is leuk, maar handel het verder af in DM en blijf verder ontopic!
Elk mens is gevoelig voor afwijzing. Geen excuus.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:
[..]
En nu, dit is zo raar, weet ik me gewoon geen houding te geven bij hem. Terwijl ik vorig jaar in het begin daar niet bij nadacht. Pas toen ik ging denken dat hij serieus leuk is, ging ik dichtklappen.
Ja, en daar kijkt hij niet dwars doorheen. Hij weet ook wel dat hij niet makkelijk te vinden is en jij dan dus moeite hebt gedaan om contact te leggen. Ben dan gewoon eerlijk ipv dat gedraai. Iemand vragen of hij iets wil drinken is trouwens ook niet bepaald 'gewillig'. Je doet net of je gelijk met je benen wijd ligt dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Casave het volgende:
[..]
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ik![]()
Stalken werkt bevorderlijk voor afwijzing.. Ik denk het niet, maar als ik het doe ga ik vragen hoe zijn reis was, gewoon een beetje aardig doen en kijken wat er van komt. Wil niet te gewillig over komen door hem gelijk te zeggen dat ik nog veel aan hem moet denken en dat ik iets met hem wil drinken.
Ja, en daar hebben mannen helemaal geen last van. Die vinden afwijzing super leukquote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:
[..]
Mail als 'beste medium' ?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:38 schreef Casave het volgende:
[..]
Wel origineel een brief, maar toch een beetje overdadig of zoeen mail lijkt me wel het beste medium nog.
Hij wil je. Snorloos. Geen twijfel mogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef Casave het volgende:
(wel grappig dat hij zijn snor had weggehaald, nadat ik naar zijn lippen keek. niet vanwege die snor maar gewoon naar zn lippen en weer terug als in flirtgedragen hij dacht dat ik zijn snor niet mooi vond denk ik )
That's the punt: hij is tot december weg en kan wel aan zn telefoonnummer komen, maar het is raar omdat hij dat niet weet. Wel eerder mailcontact gehad maar puur over werk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:
Alsjeblieft niet via mail of brief. Gewoon praten.
Als hij naar het buitenland is, wordt de kans wel laag ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Casave het volgende:
[..]
That's the punt: hij is tot december weg en kan wel aan zn telefoonnummer komen, maar het is raar omdat hij dat niet weet. Wel eerder mailcontact gehad maar puur over werk.
Tot december weg bij het bedrijf bedoel ik. En over een paar weken is ie weer terug in nl.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als hij naar het buitenland is, wordt de kans wel laag ja.
Dan zou ik hem voorlopig vergeten
Ik had je een uitnodiging gezonden voor een fruitsmoothiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Casave het volgende:
Ik laat het maar
Mailen is suf
Ineens appen is raar omdat we geen nummers uitgewisseld hebben
Brief is het ook niks
Langs zijn huis rijden ook niet..
Ik had beter mijn best moeten doen toen hij er nog was.
Thnx voor jullie reacties allemaal. Ik ga een Milka reep halen en bedenken wat ik de volgende keer het beste kan doen. Misschien kom ik hem ooit nog tegen en heeft hij geen vriendin.
Ik kan er niet in omdat ik korter dan een week aangemeld ben???quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik had je een uitnodiging gezonden voor een fruitsmoothie
Maar even OT: eet smakelijk
Oké, daar zit wat in. Ik moet eerlijk bekennen dat ik die moeite niet durf te nemen omdat ik bang ben dat die ander dat niet leuk vindt. En ook weet ik niet goed hoe ik moet laten blijken dat ik hem zo lief vind zonder het er dik boven op te leggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef jaha het volgende:
Nee, het uitgangspunt dat je hebt is verkeerd. Als je elke vorm van communicatie afwijst met "niks, suf, raar" dan wordt het nooit wat - ook niet met een volgende potentiele date. Want om succes te hebben moet je er eerst moeite voor gedaan hebben.
Oké okéquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:12 schreef Casave het volgende:
[..]
Ik kan er niet in omdat ik korter dan een week aangemeld ben???
Maar de Milka is lekkerder
Voor de stoere jongensquote:
Hij moet er ook wat mee doen vervolgensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:21 schreef jaha het volgende:
Hoe brak de boodschap ook is opgeschreven, als de inhoud bestaat uit het feit dat je iemand lief vind, zal diegene dat altijd leuk vinden en zich vereerd voelen.
Verschilt per manquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Casave het volgende:
Wat zijn afknappers bij vrouwen By the way?
En wanneer ben je verliefd op een dame? Gelijk of duurt dat even bij mannen?
Wat maakt dit uit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Casave het volgende:
Wat zijn afknappers bij vrouwen By the way?
En wanneer ben je verliefd op een dame? Gelijk of duurt dat even bij mannen?
Ze wil die afknap-punten dan aanmerken aan zichzelf om zo nog onzekerder te worden.quote:
Wat gaat je helpen om wat meningen van onbekenden op internet te weten?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:33 schreef Casave het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon benieuwd naar. Gewoon.
Stuur gewoon berichtje naar hem, wat is het ergste dat er kan gebeurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:33 schreef Casave het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon benieuwd naar. Gewoon.
Ik vraag het gewoon, wat maakt jou het uit of het mij helpt of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat gaat je helpen om wat meningen van onbekenden op internet te weten?
Heb je het hier nooit met vrienden over gehad ook?
Om je aan het denken te zetten misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:47 schreef Casave het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, wat maakt jou het uit of het mij helpt of niet?
Meer van hetzelfde dus, ok.quote:En ja ik heb het hier ook met vrienden over gehad, zij geven soortgelijke antwoorden als hier.
Ja niks of negering/afwijzing. Ben daar gewoon gevoelig voor na een aantal keer..quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Stuur gewoon berichtje naar hem, wat is het ergste dat er kan gebeuren
Nou dan, als hij je negeert is het net alsof je niks gestuurd hebt. Maar verwacht dat ie op z'n minst wel iets terugstuurtquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:51 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja niks of negering/afwijzing. Ben daar gewoon gevoelig voor na een aantal keer..
Nou wat vind je erger, niet weten of het ooit wat geworden zou zijn tussen jullie of de angst voor de afwijzing?quote:
Het is even erg. Dus vaak ga ik het uit de weg, omdat, ook al wordt het wat... Ik ben zo instabiel dat het onderhouden en me openstellen voir de ander een tweede is.. Het is best complex want aan de ene kant ontwijk ik dit het liefst en aan de andere kant kan ik mijn gevoel nergens kwijt. Dus het zit een beetje gevangen zeg maar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou wat vind je erger, niet weten of het ooit wat geworden zou zijn tussen jullie of de angst voor de afwijzing?
Dat is pas een tweede zorg toch, tis een vraag om iets leuks te doen samen, geen aanzoek. Ik ken het gevoel wel hoor, zeker omdat je als een man vaak de eerste stap moet nemen. Wat ik in dat geval wel eens deed is gewoon bij fb ofzo een berichtje opstellen op de beste manier. Hierna gewoon z.s.m. zonder te twijfelen verzenden en maar zien wat de reactie is. Als de eerste reactie er eenmaal is is het veel makkelijker praten. Ik ben wel eens afgewezen maar heb er geen spijt van, tis niet alsof je van die afwijzing uiteindelijk na een aantal jaar nog wakker ligt, terwijl het wel mogelijk een jarenlange relatie kan opleveren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:02 schreef Casave het volgende:
[..]
Het is even erg. Dus vaak ga ik het uit de weg, omdat, ook al wordt het wat... Ik ben zo instabiel dat het onderhouden en me openstellen voir de ander een tweede Is... Tis best complex want aan de ene kant ontwijk ik dit het liefst en aan de andere kant kan ik mijn gevoel nergens kwijt. Dus het zit een beetje gevangen zeg maar.
Je zit niet gevangen, je kiest actief voor je passiviteit. Sterker nog, je gebruikt het een voor het ander om het maar te vergoeilijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:02 schreef Casave het volgende:
[..]
Het is even erg. Dus vaak ga ik het uit de weg, omdat, ook al wordt het wat... Ik ben zo instabiel dat het onderhouden en me openstellen voir de ander een tweede is.. Het is best complex want aan de ene kant ontwijk ik dit het liefst en aan de andere kant kan ik mijn gevoel nergens kwijt. Dus het zit een beetje gevangen zeg maar.
Als je te instabiel bent voordat het toch wat kan worden zou je prioriteit misschien bij die instabiliteit moeten liggen in plaats van bij deze liefde.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:02 schreef Casave het volgende:
[..]
Het is even erg. Dus vaak ga ik het uit de weg, omdat, ook al wordt het wat... Ik ben zo instabiel dat het onderhouden en me openstellen voir de ander een tweede is.. Het is best complex want aan de ene kant ontwijk ik dit het liefst en aan de andere kant kan ik mijn gevoel nergens kwijt. Dus het zit een beetje gevangen zeg maar.
Ja, daar zeg je wat... en dat is zo vervelend want ik wil gewoon kunnen daten en lekker mezelf kunnen zijn. Zonder bepaalde verwachtingen te hebben. Maar er zit niks in mij wat ik kan bieden, althans ik ben daar nog niet achter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als je te instabiel bent voordat het toch wat kan worden zou je prioriteit misschien bij die instabiliteit moeten liggen in plaats van bij deze liefde.
Eerst jezelf op orde hebben voordat het je waard is om je aan een ander kan geven.
Joh.. Ik dacht dat de shrink het ging voordoen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:34 schreef Scary_Mary het volgende:
De shrink kan je handvaten geven, maar je zult het verder toch echt zelf moeten doen als je echt zo graag verandering wil in je shit. Daar zul je dan wel echt je schouders onder moeten gaan zetten en ja, dat is vermoeiend.
Leuk sarcasme, maar doelde meer op dat je niet zoals de vorige keer er niet echt mee aan de slag ging. Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:40 schreef Casave het volgende:
[..]
Joh.. Ik dacht dat de shrink het ging voordoen.
Die handvatten zijn nou net die dingen die ik heel hard nodig heb. En die zal ik zeker gaan gebruiken.
Thanks. Nee dit keer echt, zak steeds verder in de shit namelijk. Voor mijn gevoel dan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk sarcasme, maar doelde meer op dat je niet zoals de vorige keer er niet echt mee aan de slag ging. Succes in ieder geval!
En dat weet jij omdat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:50 schreef Casave het volgende:
[..]
Tot december weg bij het bedrijf bedoel ik. En over een paar weken is ie weer terug in nl.
Ok, je bent dus wel bij hem in beeld?quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:34 schreef Casave het volgende:
[..]
Ik met hem gesproken heb daarover voordat hij vertrok.
Ja tuurlijk ben ik bij hem in beeld. Toen ik na een half jaar terug was, kwam hij ook naar me toe zo van ben je er weer!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, je bent dus wel bij hem in beeld?
Dan zou ik toch een mailtje sturen. Met de vraag of hij het leuk heeft gehad.
Gewoon doen dus...quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:56 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben ik bij hem in beeld. Toen ik na een half jaar terug was, kwam hij ook naar me toe zo van ben je er weer!
Ik ben bang dat ik daar meer achter zoek dan dat hij bedoelde. Heb ik wel eens vaker gehad namelijk. Maar ja, nu lijkt dat mailtje weer zo gek nog niet als je het zo bekijkt...
Ja dat zegt wel heel veel natuurlijk!! In dat geval vinden alle collega's mij leuk op mijn werk. Elke keer als ik terug kom van vakantie zeggen ze ook: ben je er weer? en vragen ze allemaal heel aardig hoe mijn vakantie was.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:56 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben ik bij hem in beeld. Toen ik na een half jaar terug was, kwam hij ook naar me toe zo van ben je er weer!
Ik ben bang dat ik daar meer achter zoek dan dat hij bedoelde. Heb ik wel eens vaker gehad namelijk. Maar ja, nu lijkt dat mailtje weer zo gek nog niet als je het zo bekijkt...
Ja daarom, dat zegt ook niks,maar ben wel in beeld hoe dan ook..quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat zegt wel heel veel natuurlijk!! In dat geval vinden alle collega's mij leuk op mijn werk. Elke keer als ik terug kom van vakantie zeggen ze ook: ben je er weer? en vragen ze allemaal heel aardig hoe mijn vakantie was.
Ik heb niet heel het topic gelezen. Wel beetje door heen zitten scrollen. Maar vroeg mij nog af, weet je zeker dat je verliefd bent? Je kent hem amper? Dan kan het toch niet veel meer zijn dan leuk vinden?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:06 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zegt ook niks,maar ben wel in beeld hoe dan ook..
Zie ook in een van mijn eerdere posts, dat het natuurlijk ook puur collegialiteit zijn.
Die grens is bij mij iig een beetje vaag. Hoe goed moet je iemand kennen om verliefd te zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb niet heel het topic gelezen. Wel beetje door heen zitten scrollen. Maar vroeg mij nog af, weet je zeker dat je verliefd bent? Je kent hem amper? Dan kan het toch niet veel meer zijn dan leuk vinden?
Ja dat is idd per persoon anders. En doet er eigenlijk ook niet zo heel veel toe.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:15 schreef Casave het volgende:
[..]
Die grens is bij mij iig een beetje vaag, hoe goed moet je iemand kennen om verliefd te zijn?
Ik ken hem niet totaal niet, maar laatste tijd had ik qua werk niet met hem te maken en praatte ook niet veel met hem. Dus dat is wel jammer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is idd per persoon anders. En doet er eigenlijk ook niet zo heel veel toe.Maar was wel benieuwd hoe je verliefd op iemand bent die je eigenlijk nog totaal niet kent.
Top, ik was al bang dat je het liet zitten......quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |