Ik had je een uitnodiging gezonden voor een fruitsmoothiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef Casave het volgende:
Ik laat het maar
Mailen is suf
Ineens appen is raar omdat we geen nummers uitgewisseld hebben
Brief is het ook niks
Langs zijn huis rijden ook niet..
Ik had beter mijn best moeten doen toen hij er nog was.
Thnx voor jullie reacties allemaal. Ik ga een Milka reep halen en bedenken wat ik de volgende keer het beste kan doen. Misschien kom ik hem ooit nog tegen en heeft hij geen vriendin.
Ik kan er niet in omdat ik korter dan een week aangemeld ben???quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik had je een uitnodiging gezonden voor een fruitsmoothie
Maar even OT: eet smakelijk
Oké, daar zit wat in. Ik moet eerlijk bekennen dat ik die moeite niet durf te nemen omdat ik bang ben dat die ander dat niet leuk vindt. En ook weet ik niet goed hoe ik moet laten blijken dat ik hem zo lief vind zonder het er dik boven op te leggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:54 schreef jaha het volgende:
Nee, het uitgangspunt dat je hebt is verkeerd. Als je elke vorm van communicatie afwijst met "niks, suf, raar" dan wordt het nooit wat - ook niet met een volgende potentiele date. Want om succes te hebben moet je er eerst moeite voor gedaan hebben.
Oké okéquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:12 schreef Casave het volgende:
[..]
Ik kan er niet in omdat ik korter dan een week aangemeld ben???
Maar de Milka is lekkerder
Voor de stoere jongensquote:
Hij moet er ook wat mee doen vervolgensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:21 schreef jaha het volgende:
Hoe brak de boodschap ook is opgeschreven, als de inhoud bestaat uit het feit dat je iemand lief vind, zal diegene dat altijd leuk vinden en zich vereerd voelen.
Verschilt per manquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Casave het volgende:
Wat zijn afknappers bij vrouwen By the way?
En wanneer ben je verliefd op een dame? Gelijk of duurt dat even bij mannen?
Wat maakt dit uit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Casave het volgende:
Wat zijn afknappers bij vrouwen By the way?
En wanneer ben je verliefd op een dame? Gelijk of duurt dat even bij mannen?
Ze wil die afknap-punten dan aanmerken aan zichzelf om zo nog onzekerder te worden.quote:
Wat gaat je helpen om wat meningen van onbekenden op internet te weten?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:33 schreef Casave het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon benieuwd naar. Gewoon.
Stuur gewoon berichtje naar hem, wat is het ergste dat er kan gebeurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:33 schreef Casave het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon benieuwd naar. Gewoon.
Ik vraag het gewoon, wat maakt jou het uit of het mij helpt of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat gaat je helpen om wat meningen van onbekenden op internet te weten?
Heb je het hier nooit met vrienden over gehad ook?
Om je aan het denken te zetten misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:47 schreef Casave het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon, wat maakt jou het uit of het mij helpt of niet?
Meer van hetzelfde dus, ok.quote:En ja ik heb het hier ook met vrienden over gehad, zij geven soortgelijke antwoorden als hier.
Ja niks of negering/afwijzing. Ben daar gewoon gevoelig voor na een aantal keer..quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Stuur gewoon berichtje naar hem, wat is het ergste dat er kan gebeuren
Nou dan, als hij je negeert is het net alsof je niks gestuurd hebt. Maar verwacht dat ie op z'n minst wel iets terugstuurtquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:51 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja niks of negering/afwijzing. Ben daar gewoon gevoelig voor na een aantal keer..
Nou wat vind je erger, niet weten of het ooit wat geworden zou zijn tussen jullie of de angst voor de afwijzing?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |