abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154232774
...verliefd. Ik was op werk en ik zag hem al een aantal keer lopen. We hadden regelmatig met elkaar te maken. Toen ik hem eens vroeg of hij wat voor me wilde doen (ik met onschuldig kijkende ogen) waarop hij zei: 'ja tuurlijk' en keek naar beneden. Ik: 'je bent een schat'.
Later een aantal keer met elkaar gepraat en ik voelde gewoon een enorme aantrekkingskracht. Ik ben toen helaas een half jaar weggeweest en heb hem een tijd niet gezien.

Toen kwam ik terug bij hetzelfde bedrijf en hij werkte er nog. Ik heb intussen niet veel meer met hem gepraat, geen gelegenheid gehad want zag hem niet veel. Nu is híj een half jaar weg, maar ik moet heel veel aan hem denken maar weet niet op welke manier ik contact met hem kan zoeken.

Misschien vindt hij dat uberhaupt niet leuk. En beeld ik me in dat er een aanttrekkingskracht was tussen ons. (wel grappig dat hij zijn snor had weggehaald, nadat ik naar zijn lippen keek. niet vanwege die snor maar gewoon naar zn lippen en weer terug als in flirtgedrag :9 en hij dacht dat ik zijn snor niet mooi vond denk ik )

Ik vind hem meer dan leuk maar heb geen mogelijkheid om contact met hem te zoeken. Help. Vergeten of proberen via via via met hem in contact te komen?

Ik ben alleen bang dat ik er nu te veel aan denk en ik te graag wil, waardoor ik niet meer spontaan kan zijn. Maar ik wil hem gewoon :'( Help

[ Bericht 5% gewijzigd door Casave op 12-07-2015 14:49:30 ]
pi_154233026
Je kent zijn naam neem ik aan? Gebruik facebook.
pi_154233072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kent zijn naam neem ik aan? Gebruik facebook.
Hij is nergens te vinden. Ja Google+.... maar dat gebruikt hij niet of zo. Hij heeft het alleen.
pi_154233119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Casave het volgende:

[..]

Hij is nergens te vinden. Ja Google+.... maar dat gebruikt hij niet of zo. Hij heeft het alleen.
Dan kan je hem daar nog wel een bericht sturen. Krijgt hij een mail over.
pi_154233178
Weet niet zo goed wat.... ik kan niet spontaan en luchtig doen als ik verliefd ben. Herkenbaar, iemand?
pi_154233230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Casave het volgende:
Weet niet zo goed wat.... ik kan niet spontaan en luchtig doen als ik verliefd ben. Herkenbaar, iemand?
probeer te appen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_154233415
Wat zeg ik dan? Ik heb hier normaal geen moeite mee, maar nu.... Het voelt niet als een gezonde verliefdheid. Heel vreemd.
pi_154233566
Wachten tot die terug is dus. En dan wel hoppa zijn telefoonnummer vragen.
pi_154233727
\
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:54 schreef jaha het volgende:
Wachten tot die terug is dus. En dan wel hoppa zijn telefoonnummer vragen.
Ik weet niet of ik er dan nog werk en of hij terug komt.. dus kan goed dat ik hem niet meer zie. Het enige is via Google+ of een mailtje sturen naar het gekoppelde mailadres.
pi_154233745
Nou dan doe je dat dus ;) hier vind je hem zeker niet.
pi_154233874
Wie niet waagt, die niet wint. Hoeveel relaties er wel niet komen door dit soort moeilijk gezeik.

ALs je wilt dat het wellicht iets wordt moet je iets doen.
Whatever...
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:03:40 #12
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154233881
Wat zouden jullie sturen dan? :9 sorry, maar in dit geval ben ik gewoon autistisch.
pi_154234679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Casave het volgende:
Wat zouden jullie sturen dan? :9 sorry, maar in dit geval ben ik gewoon autistisch.
Iets in de richting van 'jammer dat ik je nu een half jaar niet zie, keertje iets drinken?'
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:01:50 #14
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154235894
Misschien zoiets?

Hey ....,

Hoe is het? Ik vroeg me af of je alweer terug bent uit Azië.. Hoe was backpacken?! :)
Kom je weer terug bij #naambedrijf#?

Groetjes,

...
pi_154235984
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Casave het volgende:
Misschien zoiets?

Hey ....,

Hoe is het? Ik vroeg me af of je alweer terug bent uit Azië.. Hoe was backpacken?! :)
Kom je weer terug bij #naambedrijf#?

Groetjes,

...
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...
Whatever...
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:11:13 #16
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154236312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...
hahahaha ja.. moet dat zo direct dan :9 ik ben bang dat ik die jongen daarmee afschrik.
pi_154236374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:11 schreef Casave het volgende:

[..]

hahahaha ja.. moet dat zo direct dan :9 ik ben bang dat ik die jongen daarmee afschrik.
JE kunt wle openen met hoi hoe gaat het. Maar bij mannen moet jenormaliter gewoon direct zijn, cut the crap. En dan heb je twee keuzes, hij heeft je onthouden en vindt jou wel interessant, of niet dus. Maarja, da trisico moet je toch een keer nemen
Whatever...
pi_154236437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zou jij dat leuk vinden dan?

Genoeg mannen die liever de veroveraar willen spelen en haar aanspreken.

Als het zo'n figuur is, zou ik als vrouw zorgen dat je hem toevallig tegen komt. Op zijn werk of iets dergelijks, of naar hetzelfde evenement gaan..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_154236592
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zou jij dat leuk vinden dan?

Genoeg mannen die liever de veroveraar willen spelen en haar aanspreken.

Als het zo'n figuur is, zou ik als vrouw zorgen dat je hem toevallig tegen komt. Op zijn werk of iets dergelijks, of naar hetzelfde evenement gaan..
Bijna alle mannen willen een stoere vrouw, zelfstandig en die weet wat ze wil. Zeker niet zon prinsesje dat in haar torenkamertje zit te wachten tot een prins haar komt redden.
Whatever...
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:18:49 #20
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154236636
jij gaat dus voor de indirecte aanpak?

Hij deed wel erg geïnteresseerd in mij, maargoed dat kan ook gewoon collegialiteit zijn, heeft misschien niks met verovering te maken. De vraag is op welk punt weet je of iemand je interessanter vindt dan normaal?

Ja ok Spanky78, dat is ook wel weer een punt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Casave op 10-07-2015 23:29:33 ]
pi_154236809
Ff langs personeelszaken ?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:37:20 #22
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154237326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ff langs personeelszaken ?
zijn nummer vragen?
pi_154237415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:37 schreef Casave het volgende:

[..]

zijn nummer vragen?
Ja? Weet niet of ze dat mogen geven maar als je het verhaal even uitlegt knijpen ze wel een oogje toe
Ik zwaai naar dieren.
pi_154249703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Bijna alle mannen willen een stoere vrouw, zelfstandig en die weet wat ze wil. Zeker niet zon prinsesje dat in haar torenkamertje zit te wachten tot een prins haar komt redden.
Hoe kom je erbij?
pi_154251270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Casave het volgende:
Ja. Sowieso verandert een heftige (gevoelsmatig doorgeslagen) verliefdheid mij in een eetlustloze stotterende en trillende bonk zenuwen die nauwelijks nog geluid uit de strot kan krijgen en geen enkele gedachte meer op een rij kan krijgen :')

Ik vind verliefdheid gewoon kut :') sorry dat ik je niet meer te bieden heb :@ maar er zijn al aardig wat andere posts gemaakt die al prima antwoord geven op je vragen :)
pi_154254223
Albert Heijn meisjes zijn vrijwel altijd wel mooi dus hij wil je vast wel.
Fylax is op televisie geweest
pi_154255095
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?
De meeste mannen zien en zelfstandige, stoere, sterke intelligente vrouw als relatiemateriaal. En het mooi prinsiesje als scharrelmateriaal. Zoek de bronnen er zelf maar bij :P ik ben lui vandaag.
Whatever...
  zondag 12 juli 2015 @ 08:45:34 #28
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154263698
Weet gewoon niet meer hoe ik me moet gedragen, elke stap of woord richting hem is dramatisch spastisch. :@ ook toen hij er nog was. Misschien heb ik het wel zwaar verpest haha .

Hoe kan dit?

Heeft iemand een tip om hier mee om te gaan?
pi_154266479
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:45 schreef Casave het volgende:
Weet gewoon niet meer hoe ik me moet gedragen, elke stap of woord richting hem is dramatisch spastisch. :@ ook toen hij er nog was. Misschien heb ik het wel zwaar verpest haha .

Hoe kan dit?

Hem laten gaan en mij een DM sturen? :*

Oké maar als je per se hem wilt dan kan je het beste gewoon appen. Zoek zijn nummer in de personeelslijst en stuur hem bericht!

[ Bericht 7% gewijzigd door PausNicolaas op 12-07-2015 12:51:01 ]
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  zondag 12 juli 2015 @ 13:48:56 #30
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154267866
kleinigheidje: ik weet zijn nummer....... maar misschien staat het niet zo professioneel om hem zomaar te appen want ik ben (soort van, lang verhaal) van PZ!
pi_154268182
Beetje creepy altijd. Ik ging laatst mensen interviewen op straat, gewoon meningen vragen. Ik raakte toen dus met meerdere mensen in contact en de volgende dag kreeg ik opeens een bericht op Facebook van een jongen. Hij had gebeld naar het bedrijf waar ik voor werkte en m'n naam opgevraagd bij de receptie met een of andere smoes. En toen ik hem interviewde had ik wel een beetje geflirt met hem, maar als je op zo'n manier contact gaat zoeken door te snuffelen in gegevens of op te vragen.. dat is raar. En dat is alleen in films romantisch en leuk. :P :') Regel het dan gewoon meteen in het echt.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  zondag 12 juli 2015 @ 14:40:44 #32
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154268980
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:03 schreef Aijmee het volgende:
Beetje creepy altijd. Ik ging laatst mensen interviewen op straat, gewoon meningen vragen. Ik raakte toen dus met meerdere mensen in contact en de volgende dag kreeg ik opeens een bericht op Facebook van een jongen. Hij had gebeld naar het bedrijf waar ik voor werkte en m'n naam opgevraagd bij de receptie met een of andere smoes. En toen ik hem interviewde had ik wel een beetje geflirt met hem, maar als je op zo'n manier contact gaat zoeken door te snuffelen in gegevens of op te vragen.. dat is raar. En dat is alleen in films romantisch en leuk. :P :') Regel het dan gewoon meteen in het echt.
Precies dit wat jij zegt, ja. In het echt kan nu dus niet meer. Ik zat er aan te denken om te mailen dan, want dat is minder direct persoonlijk of zo :9

Hoe reageerde je op die jongen? Of genegeerd?
  zondag 12 juli 2015 @ 15:04:00 #33
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154269652
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:40 schreef Casave het volgende:

[..]

Precies dit wat jij zegt, ja. Alleen dit is iets anders want ik ken hem enigszins...
In het echt zijn nummer fixen kan nu dus niet meer. Ik zat er aan te denken om te mailen dan, want dat is minder direct persoonlijk of zo :9

pi_154269694
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:40 schreef Casave het volgende:

[..]

Precies dit wat jij zegt, ja. In het echt kan nu dus niet meer. Ik zat er aan te denken om te mailen dan, want dat is minder direct persoonlijk of zo :9

Misschien, maar mailen is ook weer zo alsof je 50+ bent ofzo. Moeilijk dit, maar ik zou toch voor mail gaan denk ik. :+ Het is nog pijnlijker als hij dan via whatsapp zegt dat hij er geen trek in heeft ofzo. :D

Ik reageerde eerst wel, maar na een paar berichtjes over en weer heb ik het afgekapt. Achteraf denk ik dat het logisch is dat hij het zo aanpakte. Toen we subtiel aan het flirtten waren kon hij m'n 06 niet echt vragen, want er waren collega's van mij bij. Maar toch is het raar.
  zondag 12 juli 2015 @ 15:11:57 #35
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154269929
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Misschien, maar mailen is ook weer zo alsof je 50+ bent ofzo. Moeilijk dit, maar ik zou toch voor mail gaan denk ik. :+ Het is nog pijnlijker als hij dan via whatsapp zegt dat hij er geen trek in heeft ofzo. :D

Ik reageerde eerst wel, maar na een paar berichtjes over en weer heb ik het afgekapt. Achteraf denk ik dat het logisch is dat hij het zo aanpakte. Toen we subtiel aan het flirtten waren kon hij m'n 06 niet echt vragen, want er waren collega's van mij bij. Maar toch is het raar.
Haha ja ok het is wat suf, maar aan de andere kant: als hij me leuk vindt dan zal hij toch wel positief reageren. Op welke manier ik ook contact met hem zoek. Sterker nog, misschien had hij zelf gewoon mijn nummer gefixed.

Die jongen heeft het iig geprobeerd. Kan me voorstellen dat het raar is, tenzij je in paar minuten zo intens verliefd op hem was geworden :9

Werk je voor FunX toevallig? :D
pi_154270286
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:03 schreef Aijmee het volgende:
Is het echt zo raar dat flirten als uitnodigend wordt gezien?

En TS, wat moet je überhaupt met contact nu dan? Hij is voorlopig toch weg..
  zondag 12 juli 2015 @ 15:27:01 #37
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154270381
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hij is over een paar weken weer in Nederland maar hij moet een half jaar uit het bedrijf voordat hij weer in mag stromen vanwege nieuwe wetgeving in de flexibele schil van bedrijven.
pi_154270809
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:27 schreef Casave het volgende:

[..]

Hij is over een paar weken weer in Nederland maar hij moet een half jaar uit het bedrijf voordat hij weer in mag stromen vanwege nieuwe wetgeving in de flexibele schil van bedrijven.
En als hij eenmaal terug is, is er dan misschien een reden om hem te benaderen om te kijken of hij na dat half jaar eventueel weer terug wil keren bij het bedrijf?
  zondag 12 juli 2015 @ 15:54:03 #39
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154271219
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En als hij eenmaal terug is, is er dan misschien een reden om hem te benaderen om te kijken of hij na dat half jaar eventueel weer terug wil keren bij het bedrijf?
Ja maar dat is tegenwoordig niet meer aan mij.. Zit nu op een andere afdeling. edit: ik Wás dus van PZ.

Ik weet dus wel zijn gegevens, maar ik kan ze eigenlijk niet voor persoonlijke doeleinden gebruiken. Ik had wel begrepen dat hij sowieso terug wil komen, maar ja ik kan hem geen half jaar missen met de kans dat andere bitchez er met hem vandoor gaan :9

Hij is te leuk :s)
pi_154271993
En om dat te bedenken moest hij dus eerst weg gaan, ok. Jammer dat je in de tussentijd kennelijk niet besproken hebt waar hij normaliter uithangt enzo, zodat je niet onprofessioneel maar casual wat zou kunnen regelen. Gelukkig gun je hem wel zijn geluk met eventuele andere meiden..
  zondag 12 juli 2015 @ 16:56:06 #41
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154273094
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
En om dat te bedenken moest hij dus eerst weg gaan, ok. Jammer dat je in de tussentijd kennelijk niet besproken hebt waar hij normaliter uithangt enzo, zodat je niet onprofessioneel maar casual wat zou kunnen regelen. Gelukkig gun je hem wel zijn geluk met eventuele andere meiden..
Ja.... ik durfde niet |:( plus ik zag hem niet veel

stom

eigen schuld
pi_154275258
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:11 schreef Casave het volgende:

[..]

Haha ja ok het is wat suf, maar aan de andere kant: als hij me leuk vindt dan zal hij toch wel positief reageren. Op welke manier ik ook contact met hem zoek. Sterker nog, misschien had hij zelf gewoon mijn nummer gefixed.

Die jongen heeft het iig geprobeerd. Kan me voorstellen dat het raar is, tenzij je in paar minuten zo intens verliefd op hem was geworden :9

Werk je voor FunX toevallig? :D
Klopt. Probeer maar gewoon wat, anders blijf je ermee in je hoofd zitten denk ik maar zo. Alleen whatsapp is dan wel weer een methode waarvan je zeker weet dat hij het echt binnenkrijgt. Mails kunnen nog wel eens (op rare wijze) in de map ongewenste mails terecht komen. Omg, wat moeilijk voor je! Haha..

Klopt. En ik baalde na het interview ook echt dat ik hem 'uit het oog ging verliezen', zeg maar, want vond 'm echt heel knap en grappig. :') Maar kon zelf ook geen move maken omdat ik niet alleen was. En nee, geen FunX! :P
pi_154275407
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, maar de manier waarop je contact maakt/zoekt met iemand kan soms toch vreemd overkomen. Maar Casave moet toch iets proberen om in contact te komen, dus er zit eigenlijk niets anders op.
  zondag 12 juli 2015 @ 18:25:51 #44
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154275592
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:12 schreef Aijmee het volgende:

[..]

[quote]
Klopt. En ik baalde na het interview ook echt dat ik hem 'uit het oog ging verliezen', zeg maar, want vond 'm echt heel knap en grappig. :') Maar kon zelf ook geen move maken omdat ik niet alleen was. En nee, geen FunX! :P
Maar toch knapte je af op de manier waarop hij aan jouw gegevens is gekomen en contact heeft gezocht?
Als ik dat gevoel had, zou ik dat juist wel tof vinden :D
pi_154275898
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:17 schreef Aijmee het volgende:
Maar Casave moet toch iets proberen om in contact te komen, dus er zit eigenlijk niets anders op.
Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, tenzij ze meer van het niet geschoten is altijd mis zou zijn en het niet kan backfiren op werk. Maar gezien haar post in het topic van Dima, vermoed ik dat er nog iets mee speelt.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:25 schreef Casave het volgende:
Je wil graag bevestiging en een relatie is misschien ook een beetje een doel geworden. Kan het zijn dat het wel of niet contact opnemen nu min of meer symbool staat voor de andere issues waar je tegen aan loopt? Die gaan niet automagisch weg als hij je leuk blijkt te vinden en met je wil verkeren, ben ik bang..

Misschien eerst nog even aan jezelf werken en niet je verliefd de schuld geven van je moeilijkheden om andere dingen op te pakken enzo..
pi_154275920
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:45 schreef Casave het volgende:

Hoe kan dit?

Oefen op iemand hier
  zondag 12 juli 2015 @ 18:43:52 #47
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154276018
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:38 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Oefen op iemand hier
Op jou zeker
pi_154276047
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:43 schreef Casave het volgende:

[..]

Op jou zeker
Liefst niet, 1 vriendin is al genoeg gezeur. Maar er zijn hier wel die wel graag je gezeur in ontvangst nemen voor de kleine kans op een telefoonnummer. Verder heb ik niet echt iets met vakkenvullers maar oke
  zondag 12 juli 2015 @ 18:47:48 #49
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154276104
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, tenzij ze meer van het niet geschoten is altijd mis zou zijn en het niet kan backfiren op werk. Maar gezien haar post in het topic van Dima, vermoed ik dat er nog iets mee speelt.

[..]

Je wil graag bevestiging en een relatie is misschien ook een beetje een doel geworden. Kan het zijn dat het wel of niet contact opnemen nu min of meer symbool staat voor de andere issues waar je tegen aan loopt? Die gaan niet automagisch weg als hij je leuk blijkt te vinden en met je wil verkeren, ben ik bang..

Misschien eerst nog even aan jezelf werken en niet je verliefd de schuld geven van je moeilijkheden om andere dingen op te pakken enzo..
Ja nu ik het allemaal zo uitschrijf en inderdaad die reactie op Dima zegt wel iets over hoe ik er momenteel in sta. Ik wil graag spontaan kunnen doen en hem aanspreken zodat daar misschien iets uit komt, maar mijn issues zullen daarmee zeker niet als sneeuw voor de zon verdwijnen. En dat is ook zeker niet wat ik denk. Het is gewoon jammer dat door die dingen die spelen, ik niet voor de liefde kan gaan.
  zondag 12 juli 2015 @ 18:49:29 #50
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154276157
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:45 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Liefst niet, 1 vriendin is al genoeg gezeur. Maar er zijn hier wel die wel graag je gezeur in ontvangst nemen voor de kleine kans op een telefoonnummer. Verder heb ik niet echt iets met vakkenvullers maar oke
Wat doet jou denken dat ik bij AH werk? Aan buitensporige spellingfouten kan het niet liggen.
pi_154276224
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:49 schreef Casave het volgende:

[..]

Wat doet jou denken dat ik bij AH werk? Aan buitensporige spellingfouten kan het niet liggen.
Nou je hebt je bekje wel op de juiste plaats. Doe dat ook bij personeelszaken en neem contact met hem op. Zeg hem ook even dat je dankzij mij contact met hem hebt en het niet zelf kon bedenken.
pi_154276362
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Casave het volgende:
Het is gewoon jammer dat door die dingen die spelen, ik niet voor de liefde kan gaan.
Klinkt als een excuus, je gaat voor wel meer niet..
Tijd om aan de bak te gaan, aan jezelf voor jezelf..
  zondag 12 juli 2015 @ 18:58:25 #53
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154276388
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt als een excuus, je gaat voor wel meer niet..
Tijd om aan de bak te gaan, aan jezelf voor jezelf..
Ja, waar te beginnen? Toch contact zoeken?
pi_154276466
Ja als je een jongen leuk vindt is het een goed idee om contact te zoeken
pi_154276761
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja, waar te beginnen? Toch contact zoeken?
Aangezien de rest je kennelijk toch geen fuck kan schelen, moet je dat maar doen ja. Dan doen je tenminste nog iets. En vergeet niet te updaten hier, alvast bedankt..
  zondag 12 juli 2015 @ 19:11:17 #56
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154276798
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Aangezien de rest je kennelijk toch geen fuck kan schelen
wat bedoel je?
pi_154276841
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Hoezo is dat onzin? Ze zegt hem heelheel leuk te vinden en wil graag in contact komen, dan zit er toch niets anders op dan whatsappen of mailen?
pi_154276911
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:11 schreef Casave het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Dat je maar één ding wil horen c.q. lezen..
pi_154276924
Nou ja als ik zou zeggen dat ze knap is wil ze vast dat ook wel lezen hoor. Het is niet slechts één ding
pi_154276944
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:25 schreef Casave het volgende:

[..]

Maar toch knapte je af op de manier waarop hij aan jouw gegevens is gekomen en contact heeft gezocht?
Een beetje wel. Ook omdat ik heel moeilijk op Facebook ben te vinden, dus vond het vreemd/creepy.
  zondag 12 juli 2015 @ 19:17:35 #61
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154276977
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat je maar één ding wil horen c.q. lezen..
En dat is volgens jou..?
  zondag 12 juli 2015 @ 19:19:01 #62
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154277021
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:16 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Een beetje wel. Ook omdat ik heel moeilijk op Facebook ben te vinden, dus vond het vreemd/creepy.
Wel jammer dat het dus in één klap gedaan kan zijn daardoor.... maar goed daar is iedereen anders in.
pi_154277025
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:12 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Hoezo is dat onzin? Ze zegt hem heelheel leuk te vinden en wil graag in contact komen, dan zit er toch niets anders op dan whatsappen of mailen?
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.
pi_154277090
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:17 schreef Casave het volgende:

[..]

En dat is volgens jou..?
Je geeft nog geen antwoord op haar vraag he
pi_154278101
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omg, wat neem jij zinnen letterlijk. Ze moet doen wat ze wil. Als ze hem graag wil contacteren dan moet ze dat doen, als ze dat toch niet wil dan doet ze het niet.
  zondag 12 juli 2015 @ 20:08:08 #66
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154278429
Bij mij gaat het vaak zo:
Ik wil het, maar denk dat het negatief uitpakt, dus ik doe het maar niet. (schema)

Als ik het doe, ben ik zoooo zenuwachtig dat je me bij elkaar kan vegen.

Ja op die manier gebeurd er niks, inderdaad. Maar weet niet zo goed hoe ik er mee moet dealen, zodat ik stabiel blijf zeg maar. Dat ik kan denken: ik stuur hem een bericht en als hij niet reageert of afwijzend doet, dan boeien. Next. Of dat ik kan denken, hij vindt het vast heel attent van me dat ik vraag hoe zijn vakantie was. Maar ik ga er per definitie vanuit dat hij denkt: wtf.

Ik zou me dan dus eerder gekrenkt voelen en dat wil ik voorkomen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Casave op 12-07-2015 20:13:11 ]
pi_154284365
Gewoon duidelijk en direct zijn. Zeg dat je nog vaak aan hem denkt en vraag of hij af wil spreken. Dan weet hij iig wat jouw intentie is. Het leven is veel te kort om je af te vragen "wat als".... Ga er voor!!!☺ (ik klink zo net als iemand van het viva forum, maar duidelijker kan ik het niet maken😉)
pi_154284922
Ik snap het niet!!!

Een man vindt dat toch juist heel leuk?

Een vrouw zoals jij zou dat toch ook leuk vinden?

Hij kan je afwijzen ja, maar anders zie je hem nooit meer en is het sowieso niks. Afwijzing zou kut zijn natuurlijk, maar beter dan onzekerheid en twijfel...
  maandag 13 juli 2015 @ 01:03:58 #69
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154287948
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik snap het niet!!!

Een man vindt dat toch juist heel leuk?

Een vrouw zoals jij zou dat toch ook leuk vinden?

Hij kan je afwijzen ja, maar anders zie je hem nooit meer en is het sowieso niks. Afwijzing zou kut zijn natuurlijk, maar beter dan onzekerheid en twijfel...
Ja klopt, is ook leuk als je diegene zelf ook ziet zitten.

Afwijzing zou ik eerder als bevestiging zien van dat ik toch niet leuk genoeg ben of zo.

En zo'n gedachte gaat geen steek verder helpen. Maar ik denk dat ik er toch maar van af zie. Puur en alleen al omdat ik er nu al zooo'n issue van gemaakt heb, dat het niet eens spontaan meer zal gaan en ik al wat stappen te ver ben in mijn hoofd met deze jongen, zeg maar. :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Casave op 13-07-2015 01:10:25 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 01:07:27 #70
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154288043
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef zwartebever het volgende:

[quote] (ik klink zo net als iemand van het viva forum, maar duidelijker kan ik het niet maken😉)
Haha zo van: 'kom op meid! Je kan het'
pi_154288949
vrouwen zijn echt raar joh

als die jongen geen interesse heb merk je dat toch vanzelf

als je bang bent voor de afwijzing kan je beter nog even aan pz zijn adresgegevens opzoeken en gewoon toevallig een rondje langs zijn huis lopen
Groot fan van User Wotte
  maandag 13 juli 2015 @ 09:36:20 #72
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154292068
quote:
99s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:52 schreef Tjacka het volgende:
vrouwen zijn echt raar joh

als die jongen geen interesse heb merk je dat toch vanzelf

als je bang bent voor de afwijzing kan je beter nog even aan pz zijn adresgegevens opzoeken en gewoon toevallig een rondje langs zijn huis lopen
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ik :P

Stalken werkt bevorderlijk voor afwijzing.. Ik denk het niet, maar als ik het doe ga ik vragen hoe zijn reis was, gewoon een beetje aardig doen en kijken wat er van komt. Wil niet te gewillig over komen door hem gelijk te zeggen dat ik nog veel aan hem moet denken en dat ik iets met hem wil drinken.
  maandag 13 juli 2015 @ 09:52:39 #73
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_154292327
Als ik het eenmaal echt te pakken heb, dan lukt het mij niet om mezelf er gewoon overheen te zetten en door te gaan.

Oftewel, gewoon mailen/appen. Als je denkt dat je er toch al teveel er mee bezig bent zodat het sowieso niets meer wordt heb je dus niets te verliezen en alleen duidelijkheid om te winnen.
En mocht het inderdaad niets worden kan je ook veel makkelijker weer door. Zolang je geen actie onderneemt zal je altijd denken: Wat als...
pi_154296753
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Casave het volgende:

[..]

Stalken werkt bevorderlijk voor afwijzing.. Ik denk het niet, maar als ik het doe ga ik vragen hoe zijn reis was, gewoon een beetje aardig doen en kijken wat er van komt. Wil niet te gewillig over komen door hem gelijk te zeggen dat ik nog veel aan hem moet denken en dat ik iets met hem wil drinken.
Ik ben een jongen maar ook geen veroveraar van nature :'(

Zou juist blij zijn als een meisje mij ging 'veroveren' :D
  maandag 13 juli 2015 @ 13:23:58 #75
33189 RM-rf
1/998001
pi_154297389
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef Casave het volgende:
Ik vind hem meer dan leuk maar heb geen mogelijkheid om contact met hem te zoeken. Help. Vergeten of proberen via via via met hem in contact te komen?
wat dacht je van gewoon oldfashion hem een brief te sturen? (niet gelijk een lang verhaal erin schrijven, maar gewoon iets mysterieus of spannends, en vervolgens voor hem iets dat hij kan doen als hij meer wil weten; ).

Overigens klinkt veel info in de post als dingen die jij misschien heel veelbetekend vind (bepaalde blikrichtingen of dat je naar zn lippen keek), maar vermoedelijk voor iemand anders compleet nietszeggend.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 13 juli 2015 @ 13:38:13 #76
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154297721
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat dacht je van gewoon oldfashion hem een brief te sturen? (niet gelijk een lang verhaal erin schrijven, maar gewoon iets mysterieus of spannends, en vervolgens voor hem iets dat hij kan doen als hij meer wil weten; ).

Overigens klinkt veel info in de post als dingen die jij misschien heel veelbetekend vind (bepaalde blikrichtingen of dat je naar zn lippen keek), maar vermoedelijk voor iemand anders compleet nietszeggend.
Wel origineel een brief, maar toch een beetje overdadig of zo :P een mail lijkt me wel het beste medium nog.

In m'n verliefdheidswaan zie ik alles als een teken van O+, dat hoeft dus allemaal niets te betekenen. Als ik maar geen erotomanie aan het ontwikkelen ben :{

Ik heb me ook echt spastisch gedragen in zijn bijzijn, tot aan hem niet aan durven kijken aan toe. Misschien is hij allang afgeknapt joh.

Maar daar kan ik alleen achter komen als ik contact met hem zoek eigenlijk.
  maandag 13 juli 2015 @ 13:39:08 #77
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154297733
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik ben een jongen maar ook geen veroveraar van nature :'(

Zou juist blij zijn als een meisje mij ging 'veroveren' :D
aaahw :D
pi_154299788
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:39 schreef Casave het volgende:

[..]

aaahw :D
Wil jij mijn piraat zijn? :@
  maandag 13 juli 2015 @ 16:12:57 #79
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154301774
Waarom zijn vrouwen vaak zo apatisch wat betreft dit?
als vent is er niets mooier als een vrouw toenadering zoekt, helemaal in de trant van 'ik vind je serieus leuk'.

Waarom dan altijd zo moeilijk? waarom altijd afwachten? waarom altijd veeeeel te veel nadenken over hoe of wat i.p.v. als een stoere chick ook gewoon op de man afstappen...
Waarom hebben we dan emancipatie???

Vrouwen van Nederland.... ik hoop dat je bewust bent van dat de man dit ALTIJD moet doen, en dus ook de man ALTIJD het risico op een afwijzing.

Waarom jullie niet eens?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 13 juli 2015 @ 17:10:26 #80
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154303761
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:14 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Wil jij mijn piraat zijn? :@
Met jou wel
  maandag 13 juli 2015 @ 17:11:19 #81
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154303784
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn vrouwen vaak zo apatisch wat betreft dit?
als vent is er niets mooier als een vrouw toenadering zoekt, helemaal in de trant van 'ik vind je serieus leuk'.

Waarom dan altijd zo moeilijk? waarom altijd afwachten? waarom altijd veeeeel te veel nadenken over hoe of wat i.p.v. als een stoere chick ook gewoon op de man afstappen...
Waarom hebben we dan emancipatie???

Vrouwen van Nederland.... ik hoop dat je bewust bent van dat de man dit ALTIJD moet doen, en dus ook de man ALTIJD het risico op een afwijzing.

Waarom jullie niet eens?
Wij vrouwen zijn zo gevoelig voor afwijzing :@

En nu, dit is zo raar, weet ik me gewoon geen houding te geven bij hem. Terwijl ik vorig jaar in het begin daar niet bij nadacht. Pas toen ik ging denken dat hij serieus leuk is, ging ik dichtklappen.
pi_154304422
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:10 schreef Casave het volgende:

[..]

Met jou wel
:@
DM je nummer maar, mits onder de 22 ;)

Daarboven mag ook maar dan houd ik mijn enterhaak even vast. :{
pi_154304645
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:

[..]

En nu, dit is zo raar, weet ik me gewoon geen houding te geven bij hem. Terwijl ik vorig jaar in het begin daar niet bij nadacht. Pas toen ik ging denken dat hij serieus leuk is, ging ik dichtklappen.
Heb je eerder een relatie gehad? Zo ja, hoe ging die dan van start?
  maandag 13 juli 2015 @ 19:23:07 #84
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154307720
quote:
5s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je eerder een relatie gehad? Zo ja, hoe ging die dan van start?
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.
pi_154309044
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Casave het volgende:

[..]

Wij passen precies bij elkaar. O+
pi_154309207
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Jezus man, doe dat in DM ofzo. 1x zo'n opmerking is leuk, maar handel het verder af in DM en blijf verder ontopic! :(
pi_154309524
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Casave het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie dan?
pi_154309942
quote:
13s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jezus man, doe dat in DM ofzo. 1x zo'n opmerking is leuk, maar handel het verder af in DM en blijf verder ontopic! :(
Wow vriend doe rustig :{ :'(
  maandag 13 juli 2015 @ 20:47:42 #89
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154310572
Dus ja ik heb er niet echt ervaring in. Hoe onstaat een relatie op natuurlijke wijze? Anyone? :P
  maandag 13 juli 2015 @ 20:48:07 #90
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154310589
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Zoek je een vriendin of zo :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Casave op 13-07-2015 22:43:22 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 22:43:57 #91
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154314426
quote:
5s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie dan?
Ik ben 23
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:51:06 #92
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154321532
quote:

[..]

Elk mens is gevoelig voor afwijzing. Geen excuus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154321689
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja, en daar kijkt hij niet dwars doorheen. Hij weet ook wel dat hij niet makkelijk te vinden is en jij dan dus moeite hebt gedaan om contact te leggen. Ben dan gewoon eerlijk ipv dat gedraai. Iemand vragen of hij iets wil drinken is trouwens ook niet bepaald 'gewillig'. Je doet net of je gelijk met je benen wijd ligt dan.
pi_154321703
quote:

[..]

Ja, en daar hebben mannen helemaal geen last van. Die vinden afwijzing super leuk :')
  dinsdag 14 juli 2015 @ 09:07:08 #95
33189 RM-rf
1/998001
pi_154321716
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:38 schreef Casave het volgende:

[..]

Wel origineel een brief, maar toch een beetje overdadig of zo :P een mail lijkt me wel het beste medium nog.
Mail als 'beste medium' ?

mwah... email heeft enkele technische en praktische voordelen (goedkoop, snel, betrouwbaar), maar is eerder erg ongeschikt voor emotionele zaken of issues waar je zeker van wil zijn dat iemand reageert..
email is erg passief (iemand kan makkelijk een mailtje negeren, vergeten of 'overlezen'), wordt notorisch slecht gelezen (mails langer dan drie regels en zeker als een 'mail-thread' ontstaat met meerdere recipients) en emoties of een bepaalde spanning overbrengen met een mail zal je vermoedelijk niet lukken.

Juist zulke zaken heb je niet met een ouderwetse brief of een kaartje. (overigens, ik zou ook afraden een erg lange verhalende brief te gaan schrijven; maar ook met een paar regels of misschien als je deze niet ondertekent en anoniem houd, kun je juist erg goed 'spanning' opbouwen... reken maar dat hij dat dan niet vergeet; iets wat bij een mailtje veel makkelijker kan gebeuren)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:31:30 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154324268
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef Casave het volgende:

(wel grappig dat hij zijn snor had weggehaald, nadat ik naar zijn lippen keek. niet vanwege die snor maar gewoon naar zn lippen en weer terug als in flirtgedrag :9 en hij dacht dat ik zijn snor niet mooi vond denk ik )

Hij wil je. Snorloos. Geen twijfel mogelijk.

Serieus: Als je niks onderneemt, gebeurt er nooit iets. Stoute schoenen aantrekken, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:32:19 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154324291
Alsjeblieft niet via mail of brief. Gewoon praten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:07:43 #98
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154325064
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:
Alsjeblieft niet via mail of brief. Gewoon praten.
That's the punt: hij is tot december weg en kan wel aan zn telefoonnummer komen, maar het is raar omdat hij dat niet weet. Wel eerder mailcontact gehad maar puur over werk.
pi_154327442
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Casave het volgende:

[..]

That's the punt: hij is tot december weg en kan wel aan zn telefoonnummer komen, maar het is raar omdat hij dat niet weet. Wel eerder mailcontact gehad maar puur over werk.
Als hij naar het buitenland is, wordt de kans wel laag ja.

Dan zou ik hem voorlopig vergeten :)
  dinsdag 14 juli 2015 @ 14:50:19 #100
446384 Casave
Kokosnoot
pi_154329360
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als hij naar het buitenland is, wordt de kans wel laag ja.

Dan zou ik hem voorlopig vergeten :)
Tot december weg bij het bedrijf bedoel ik. En over een paar weken is ie weer terug in nl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')