Hij is nergens te vinden. Ja Google+.... maar dat gebruikt hij niet of zo. Hij heeft het alleen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kent zijn naam neem ik aan? Gebruik facebook.
Dan kan je hem daar nog wel een bericht sturen. Krijgt hij een mail over.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Casave het volgende:
[..]
Hij is nergens te vinden. Ja Google+.... maar dat gebruikt hij niet of zo. Hij heeft het alleen.
probeer te appen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Casave het volgende:
Weet niet zo goed wat.... ik kan niet spontaan en luchtig doen als ik verliefd ben. Herkenbaar, iemand?
Ik weet niet of ik er dan nog werk en of hij terug komt.. dus kan goed dat ik hem niet meer zie. Het enige is via Google+ of een mailtje sturen naar het gekoppelde mailadres.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:54 schreef jaha het volgende:
Wachten tot die terug is dus. En dan wel hoppa zijn telefoonnummer vragen.
Iets in de richting van 'jammer dat ik je nu een half jaar niet zie, keertje iets drinken?'quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Casave het volgende:
Wat zouden jullie sturen dan?sorry, maar in dit geval ben ik gewoon autistisch.
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Casave het volgende:
Misschien zoiets?
Hey ....,
Hoe is het? Ik vroeg me af of je alweer terug bent uit Azië.. Hoe was backpacken?!
Kom je weer terug bij #naambedrijf#?
Groetjes,
...
hahahaha ja.. moet dat zo direct danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...
JE kunt wle openen met hoi hoe gaat het. Maar bij mannen moet jenormaliter gewoon direct zijn, cut the crap. En dan heb je twee keuzes, hij heeft je onthouden en vindt jou wel interessant, of niet dus. Maarja, da trisico moet je toch een keer nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:11 schreef Casave het volgende:
[..]
hahahaha ja.. moet dat zo direct danik ben bang dat ik die jongen daarmee afschrik.
Zou jij dat leuk vinden dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...
Bijna alle mannen willen een stoere vrouw, zelfstandig en die weet wat ze wil. Zeker niet zon prinsesje dat in haar torenkamertje zit te wachten tot een prins haar komt redden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou jij dat leuk vinden dan?
Genoeg mannen die liever de veroveraar willen spelen en haar aanspreken.
Als het zo'n figuur is, zou ik als vrouw zorgen dat je hem toevallig tegen komt. Op zijn werk of iets dergelijks, of naar hetzelfde evenement gaan..
Ja? Weet niet of ze dat mogen geven maar als je het verhaal even uitlegt knijpen ze wel een oogje toequote:
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Bijna alle mannen willen een stoere vrouw, zelfstandig en die weet wat ze wil. Zeker niet zon prinsesje dat in haar torenkamertje zit te wachten tot een prins haar komt redden.
Ja. Sowieso verandert een heftige (gevoelsmatig doorgeslagen) verliefdheid mij in een eetlustloze stotterende en trillende bonk zenuwen die nauwelijks nog geluid uit de strot kan krijgen en geen enkele gedachte meer op een rij kan krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Casave het volgende:
Weet niet zo goed wat.... ik kan niet spontaan en luchtig doen als ik verliefd ben. Herkenbaar, iemand?
De meeste mannen zien en zelfstandige, stoere, sterke intelligente vrouw als relatiemateriaal. En het mooi prinsiesje als scharrelmateriaal. Zoek de bronnen er zelf maar bijquote:
Hem laten gaan en mij een DM sturen?quote:Op zondag 12 juli 2015 08:45 schreef Casave het volgende:
Weet gewoon niet meer hoe ik me moet gedragen, elke stap of woord richting hem is dramatisch spastisch.ook toen hij er nog was. Misschien heb ik het wel zwaar verpest haha .
Hoe kan dit?
Heeft iemand een tip om hier mee om te gaan?
Precies dit wat jij zegt, ja. In het echt kan nu dus niet meer. Ik zat er aan te denken om te mailen dan, want dat is minder direct persoonlijk of zoquote:Op zondag 12 juli 2015 14:03 schreef Aijmee het volgende:
Beetje creepy altijd. Ik ging laatst mensen interviewen op straat, gewoon meningen vragen. Ik raakte toen dus met meerdere mensen in contact en de volgende dag kreeg ik opeens een bericht op Facebook van een jongen. Hij had gebeld naar het bedrijf waar ik voor werkte en m'n naam opgevraagd bij de receptie met een of andere smoes. En toen ik hem interviewde had ik wel een beetje geflirt met hem, maar als je op zo'n manier contact gaat zoeken door te snuffelen in gegevens of op te vragen.. dat is raar. En dat is alleen in films romantisch en leuk.![]()
Regel het dan gewoon meteen in het echt.
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:40 schreef Casave het volgende:
[..]
Precies dit wat jij zegt, ja. Alleen dit is iets anders want ik ken hem enigszins...
In het echt zijn nummer fixen kan nu dus niet meer. Ik zat er aan te denken om te mailen dan, want dat is minder direct persoonlijk of zo![]()
Hoe reageerde je op die jongen? Of genegeerd?
Misschien, maar mailen is ook weer zo alsof je 50+ bent ofzo. Moeilijk dit, maar ik zou toch voor mail gaan denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:40 schreef Casave het volgende:
[..]
Precies dit wat jij zegt, ja. In het echt kan nu dus niet meer. Ik zat er aan te denken om te mailen dan, want dat is minder direct persoonlijk of zo![]()
Hoe reageerde je op die jongen? Of genegeerd?
Haha ja ok het is wat suf, maar aan de andere kant: als hij me leuk vindt dan zal hij toch wel positief reageren. Op welke manier ik ook contact met hem zoek. Sterker nog, misschien had hij zelf gewoon mijn nummer gefixed.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Misschien, maar mailen is ook weer zo alsof je 50+ bent ofzo. Moeilijk dit, maar ik zou toch voor mail gaan denk ik.Het is nog pijnlijker als hij dan via whatsapp zegt dat hij er geen trek in heeft ofzo.
Ik reageerde eerst wel, maar na een paar berichtjes over en weer heb ik het afgekapt. Achteraf denk ik dat het logisch is dat hij het zo aanpakte. Toen we subtiel aan het flirtten waren kon hij m'n 06 niet echt vragen, want er waren collega's van mij bij. Maar toch is het raar.
Is het echt zo raar dat flirten als uitnodigend wordt gezien?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:03 schreef Aijmee het volgende:
Beetje creepy altijd. Ik ging laatst mensen interviewen op straat, gewoon meningen vragen. Ik raakte toen dus met meerdere mensen in contact en de volgende dag kreeg ik opeens een bericht op Facebook van een jongen. Hij had gebeld naar het bedrijf waar ik voor werkte en m'n naam opgevraagd bij de receptie met een of andere smoes. En toen ik hem interviewde had ik wel een beetje geflirt met hem, maar als je op zo'n manier contact gaat zoeken door te snuffelen in gegevens of op te vragen.. dat is raar. En dat is alleen in films romantisch en leuk.![]()
Regel het dan gewoon meteen in het echt.
Hij is over een paar weken weer in Nederland maar hij moet een half jaar uit het bedrijf voordat hij weer in mag stromen vanwege nieuwe wetgeving in de flexibele schil van bedrijven.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is het echt zo raar dat flirten als uitnodigend wordt gezien?
En TS, wat moet je überhaupt met contact nu dan? Hij is voorlopig toch weg..
En als hij eenmaal terug is, is er dan misschien een reden om hem te benaderen om te kijken of hij na dat half jaar eventueel weer terug wil keren bij het bedrijf?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:27 schreef Casave het volgende:
[..]
Hij is over een paar weken weer in Nederland maar hij moet een half jaar uit het bedrijf voordat hij weer in mag stromen vanwege nieuwe wetgeving in de flexibele schil van bedrijven.
Ja maar dat is tegenwoordig niet meer aan mij.. Zit nu op een andere afdeling. edit: ik Wás dus van PZ.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En als hij eenmaal terug is, is er dan misschien een reden om hem te benaderen om te kijken of hij na dat half jaar eventueel weer terug wil keren bij het bedrijf?
Ja.... ik durfde nietquote:Op zondag 12 juli 2015 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
En om dat te bedenken moest hij dus eerst weg gaan, ok. Jammer dat je in de tussentijd kennelijk niet besproken hebt waar hij normaliter uithangt enzo, zodat je niet onprofessioneel maar casual wat zou kunnen regelen. Gelukkig gun je hem wel zijn geluk met eventuele andere meiden..
Klopt. Probeer maar gewoon wat, anders blijf je ermee in je hoofd zitten denk ik maar zo. Alleen whatsapp is dan wel weer een methode waarvan je zeker weet dat hij het echt binnenkrijgt. Mails kunnen nog wel eens (op rare wijze) in de map ongewenste mails terecht komen. Omg, wat moeilijk voor je! Haha..quote:Op zondag 12 juli 2015 15:11 schreef Casave het volgende:
[..]
Haha ja ok het is wat suf, maar aan de andere kant: als hij me leuk vindt dan zal hij toch wel positief reageren. Op welke manier ik ook contact met hem zoek. Sterker nog, misschien had hij zelf gewoon mijn nummer gefixed.
Die jongen heeft het iig geprobeerd. Kan me voorstellen dat het raar is, tenzij je in paar minuten zo intens verliefd op hem was geworden
Werk je voor FunX toevallig?
Nee, maar de manier waarop je contact maakt/zoekt met iemand kan soms toch vreemd overkomen. Maar Casave moet toch iets proberen om in contact te komen, dus er zit eigenlijk niets anders op.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is het echt zo raar dat flirten als uitnodigend wordt gezien?
En TS, wat moet je überhaupt met contact nu dan? Hij is voorlopig toch weg..
Maar toch knapte je af op de manier waarop hij aan jouw gegevens is gekomen en contact heeft gezocht?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:12 schreef Aijmee het volgende:
[..]
[quote]
Klopt. En ik baalde na het interview ook echt dat ik hem 'uit het oog ging verliezen', zeg maar, want vond 'm echt heel knap en grappig.Maar kon zelf ook geen move maken omdat ik niet alleen was. En nee, geen FunX!
Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, tenzij ze meer van het niet geschoten is altijd mis zou zijn en het niet kan backfiren op werk. Maar gezien haar post in het topic van Dima, vermoed ik dat er nog iets mee speelt.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:17 schreef Aijmee het volgende:
Maar Casave moet toch iets proberen om in contact te komen, dus er zit eigenlijk niets anders op.
Je wil graag bevestiging en een relatie is misschien ook een beetje een doel geworden. Kan het zijn dat het wel of niet contact opnemen nu min of meer symbool staat voor de andere issues waar je tegen aan loopt? Die gaan niet automagisch weg als hij je leuk blijkt te vinden en met je wil verkeren, ben ik bang..quote:Op zondag 12 juli 2015 18:25 schreef Casave het volgende:
Als ik dat gevoel had, zou ik dat juist wel tof vinden
Oefen op iemand hierquote:Op zondag 12 juli 2015 08:45 schreef Casave het volgende:
Weet gewoon niet meer hoe ik me moet gedragen, elke stap of woord richting hem is dramatisch spastisch.ook toen hij er nog was. Misschien heb ik het wel zwaar verpest haha .
Hoe kan dit?
Heeft iemand een tip om hier mee om te gaan?
Liefst niet, 1 vriendin is al genoeg gezeur. Maar er zijn hier wel die wel graag je gezeur in ontvangst nemen voor de kleine kans op een telefoonnummer. Verder heb ik niet echt iets met vakkenvullers maar okequote:
Ja nu ik het allemaal zo uitschrijf en inderdaad die reactie op Dima zegt wel iets over hoe ik er momenteel in sta. Ik wil graag spontaan kunnen doen en hem aanspreken zodat daar misschien iets uit komt, maar mijn issues zullen daarmee zeker niet als sneeuw voor de zon verdwijnen. En dat is ook zeker niet wat ik denk. Het is gewoon jammer dat door die dingen die spelen, ik niet voor de liefde kan gaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, tenzij ze meer van het niet geschoten is altijd mis zou zijn en het niet kan backfiren op werk. Maar gezien haar post in het topic van Dima, vermoed ik dat er nog iets mee speelt.
[..]
Je wil graag bevestiging en een relatie is misschien ook een beetje een doel geworden. Kan het zijn dat het wel of niet contact opnemen nu min of meer symbool staat voor de andere issues waar je tegen aan loopt? Die gaan niet automagisch weg als hij je leuk blijkt te vinden en met je wil verkeren, ben ik bang..
Misschien eerst nog even aan jezelf werken en niet je verliefd de schuld geven van je moeilijkheden om andere dingen op te pakken enzo..
Wat doet jou denken dat ik bij AH werk? Aan buitensporige spellingfouten kan het niet liggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Liefst niet, 1 vriendin is al genoeg gezeur. Maar er zijn hier wel die wel graag je gezeur in ontvangst nemen voor de kleine kans op een telefoonnummer. Verder heb ik niet echt iets met vakkenvullers maar oke
Nou je hebt je bekje wel op de juiste plaats. Doe dat ook bij personeelszaken en neem contact met hem op. Zeg hem ook even dat je dankzij mij contact met hem hebt en het niet zelf kon bedenken.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:49 schreef Casave het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat ik bij AH werk? Aan buitensporige spellingfouten kan het niet liggen.
Klinkt als een excuus, je gaat voor wel meer niet..quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Casave het volgende:
Het is gewoon jammer dat door die dingen die spelen, ik niet voor de liefde kan gaan.
Ja, waar te beginnen? Toch contact zoeken?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt als een excuus, je gaat voor wel meer niet..
Tijd om aan de bak te gaan, aan jezelf voor jezelf..
Aangezien de rest je kennelijk toch geen fuck kan schelen, moet je dat maar doen ja. Dan doen je tenminste nog iets. En vergeet niet te updaten hier, alvast bedankt..quote:Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja, waar te beginnen? Toch contact zoeken?
wat bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aangezien de rest je kennelijk toch geen fuck kan schelen
Hoezo is dat onzin? Ze zegt hem heelheel leuk te vinden en wil graag in contact komen, dan zit er toch niets anders op dan whatsappen of mailen?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, tenzij ze meer van het niet geschoten is altijd mis zou zijn en het niet kan backfiren op werk. Maar gezien haar post in het topic van Dima, vermoed ik dat er nog iets mee speelt.
[..]
Je wil graag bevestiging en een relatie is misschien ook een beetje een doel geworden. Kan het zijn dat het wel of niet contact opnemen nu min of meer symbool staat voor de andere issues waar je tegen aan loopt? Die gaan niet automagisch weg als hij je leuk blijkt te vinden en met je wil verkeren, ben ik bang..
Misschien eerst nog even aan jezelf werken en niet je verliefd de schuld geven van je moeilijkheden om andere dingen op te pakken enzo..
Een beetje wel. Ook omdat ik heel moeilijk op Facebook ben te vinden, dus vond het vreemd/creepy.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:25 schreef Casave het volgende:
[..]
Maar toch knapte je af op de manier waarop hij aan jouw gegevens is gekomen en contact heeft gezocht?
Als ik dat gevoel had, zou ik dat juist wel tof vinden
En dat is volgens jou..?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat je maar één ding wil horen c.q. lezen..
Wel jammer dat het dus in één klap gedaan kan zijn daardoor.... maar goed daar is iedereen anders in.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:16 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ook omdat ik heel moeilijk op Facebook ben te vinden, dus vond het vreemd/creepy.
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:12 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin? Ze zegt hem heelheel leuk te vinden en wil graag in contact komen, dan zit er toch niets anders op dan whatsappen of mailen?
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.
Je geeft nog geen antwoord op haar vraag hequote:
Omg, wat neem jij zinnen letterlijk. Ze moet doen wat ze wil. Als ze hem graag wil contacteren dan moet ze dat doen, als ze dat toch niet wil dan doet ze het niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.
Ja klopt, is ook leuk als je diegene zelf ook ziet zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik snap het niet!!!
Een man vindt dat toch juist heel leuk?
Een vrouw zoals jij zou dat toch ook leuk vinden?
Hij kan je afwijzen ja, maar anders zie je hem nooit meer en is het sowieso niks. Afwijzing zou kut zijn natuurlijk, maar beter dan onzekerheid en twijfel...
Haha zo van: 'kom op meid! Je kan het'quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef zwartebever het volgende:
[quote] (ik klink zo net als iemand van het viva forum, maar duidelijker kan ik het niet maken😉)
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 01:52 schreef Tjacka het volgende:
vrouwen zijn echt raar joh
als die jongen geen interesse heb merk je dat toch vanzelf
als je bang bent voor de afwijzing kan je beter nog even aan pz zijn adresgegevens opzoeken en gewoon toevallig een rondje langs zijn huis lopen
Ik ben een jongen maar ook geen veroveraar van naturequote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Casave het volgende:
[..]
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ik![]()
Stalken werkt bevorderlijk voor afwijzing.. Ik denk het niet, maar als ik het doe ga ik vragen hoe zijn reis was, gewoon een beetje aardig doen en kijken wat er van komt. Wil niet te gewillig over komen door hem gelijk te zeggen dat ik nog veel aan hem moet denken en dat ik iets met hem wil drinken.
wat dacht je van gewoon oldfashion hem een brief te sturen? (niet gelijk een lang verhaal erin schrijven, maar gewoon iets mysterieus of spannends, en vervolgens voor hem iets dat hij kan doen als hij meer wil weten; ).quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef Casave het volgende:
Ik vind hem meer dan leuk maar heb geen mogelijkheid om contact met hem te zoeken. Help. Vergeten of proberen via via via met hem in contact te komen?
Wel origineel een brief, maar toch een beetje overdadig of zoquote:Op maandag 13 juli 2015 13:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon oldfashion hem een brief te sturen? (niet gelijk een lang verhaal erin schrijven, maar gewoon iets mysterieus of spannends, en vervolgens voor hem iets dat hij kan doen als hij meer wil weten; ).
Overigens klinkt veel info in de post als dingen die jij misschien heel veelbetekend vind (bepaalde blikrichtingen of dat je naar zn lippen keek), maar vermoedelijk voor iemand anders compleet nietszeggend.
aaahwquote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben een jongen maar ook geen veroveraar van nature![]()
Zou juist blij zijn als een meisje mij ging 'veroveren'
Wil jij mijn piraat zijn?quote:
Wij vrouwen zijn zo gevoelig voor afwijzingquote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn vrouwen vaak zo apatisch wat betreft dit?
als vent is er niets mooier als een vrouw toenadering zoekt, helemaal in de trant van 'ik vind je serieus leuk'.
Waarom dan altijd zo moeilijk? waarom altijd afwachten? waarom altijd veeeeel te veel nadenken over hoe of wat i.p.v. als een stoere chick ook gewoon op de man afstappen...
Waarom hebben we dan emancipatie???
Vrouwen van Nederland.... ik hoop dat je bewust bent van dat de man dit ALTIJD moet doen, en dus ook de man ALTIJD het risico op een afwijzing.
Waarom jullie niet eens?
quote:
Heb je eerder een relatie gehad? Zo ja, hoe ging die dan van start?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn zo gevoelig voor afwijzing
En nu, dit is zo raar, weet ik me gewoon geen houding te geven bij hem. Terwijl ik vorig jaar in het begin daar niet bij nadacht. Pas toen ik ging denken dat hij serieus leuk is, ging ik dichtklappen.
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je eerder een relatie gehad? Zo ja, hoe ging die dan van start?
Wij passen precies bij elkaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Casave het volgende:
[..]
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.
Jezus man, doe dat in DM ofzo. 1x zo'n opmerking is leuk, maar handel het verder af in DM en blijf verder ontopic!quote:
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Casave het volgende:
[..]
Nee niet eerder een serieuze relatie gehad.
Wow vriend doe rustigquote:Op maandag 13 juli 2015 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezus man, doe dat in DM ofzo. 1x zo'n opmerking is leuk, maar handel het verder af in DM en blijf verder ontopic!
Elk mens is gevoelig voor afwijzing. Geen excuus.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:
[..]
En nu, dit is zo raar, weet ik me gewoon geen houding te geven bij hem. Terwijl ik vorig jaar in het begin daar niet bij nadacht. Pas toen ik ging denken dat hij serieus leuk is, ging ik dichtklappen.
Ja, en daar kijkt hij niet dwars doorheen. Hij weet ook wel dat hij niet makkelijk te vinden is en jij dan dus moeite hebt gedaan om contact te leggen. Ben dan gewoon eerlijk ipv dat gedraai. Iemand vragen of hij iets wil drinken is trouwens ook niet bepaald 'gewillig'. Je doet net of je gelijk met je benen wijd ligt dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Casave het volgende:
[..]
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ik![]()
Stalken werkt bevorderlijk voor afwijzing.. Ik denk het niet, maar als ik het doe ga ik vragen hoe zijn reis was, gewoon een beetje aardig doen en kijken wat er van komt. Wil niet te gewillig over komen door hem gelijk te zeggen dat ik nog veel aan hem moet denken en dat ik iets met hem wil drinken.
Ja, en daar hebben mannen helemaal geen last van. Die vinden afwijzing super leukquote:Op maandag 13 juli 2015 17:11 schreef Casave het volgende:
[..]
Mail als 'beste medium' ?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:38 schreef Casave het volgende:
[..]
Wel origineel een brief, maar toch een beetje overdadig of zoeen mail lijkt me wel het beste medium nog.
Hij wil je. Snorloos. Geen twijfel mogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef Casave het volgende:
(wel grappig dat hij zijn snor had weggehaald, nadat ik naar zijn lippen keek. niet vanwege die snor maar gewoon naar zn lippen en weer terug als in flirtgedragen hij dacht dat ik zijn snor niet mooi vond denk ik )
That's the punt: hij is tot december weg en kan wel aan zn telefoonnummer komen, maar het is raar omdat hij dat niet weet. Wel eerder mailcontact gehad maar puur over werk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:
Alsjeblieft niet via mail of brief. Gewoon praten.
Als hij naar het buitenland is, wordt de kans wel laag ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Casave het volgende:
[..]
That's the punt: hij is tot december weg en kan wel aan zn telefoonnummer komen, maar het is raar omdat hij dat niet weet. Wel eerder mailcontact gehad maar puur over werk.
Tot december weg bij het bedrijf bedoel ik. En over een paar weken is ie weer terug in nl.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als hij naar het buitenland is, wordt de kans wel laag ja.
Dan zou ik hem voorlopig vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |