SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond nog eens 90 minuten Ajax JAAAAAAAAAAAAAA
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik zou Jong Oranje gaan kijken, of die -19 iigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond nog eens 90 minuten Ajax JAAAAAAAAAAAAAA![]()
Goed dat we verloren hebben. Goed teken dat er genoeg werk aan de winkel is en dat er misschien nog wel een aankoop of 2 moeten volgen.![]()
Frankie rot op.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nederland -19?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou Jong Oranje gaan kijken, of die -19 iigOh.![]()
Beste Ajax mensen,
Jammer joh, deze vriendschappelijke wedstrijd. Indien jullie dit hele seizoen alvast op papier af willen doen is dat wat ons betreft prima.
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
Echt super grappig, misschien is cabaretier worden iets voor je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:12 schreef nickhguitar het volgende:
Beste Ajax mensen,
Jammer joh, deze vriendschappelijke wedstrijd. Indien jullie dit hele seizoen alvast op papier af willen doen is dat wat ons betreft prima.
Ik hoor het snel.
Gr gr,
Marcel Brands![]()
Alle mensen hier gelijk een humeurtje, na 1 wedstrijdje jongens. Kom op zeg. Marc haalt vast nog wel iets goeds![]()
![]()
Mijn humeur is prima, je bent gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
Alle mensen hier gelijk een humeurtje, na 1 wedstrijdje jongens. Kom op zeg. Marc haalt vast nog wel iets goeds![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mijn humeur is prima, je bent gewoon niet grappig.![]()
Zonder trollen: Ik hoop oprecht dat Ajax nog wat doet. Gudelj is een prima aankoop, maar het lijkt me me sterk dat dat de enige missing link was die het gat van vorig seizoen t.o.v. PSV gaat dichten.![]()
Moet inderdaad wel wat gekocht worden. Zodat je in ieder geval een serieuze poging kan doen de poule CL te halenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je druk maken over zo'n wedstrijdje en al direct allerlei conclusies trekken
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: