Jij bent rond die tijd ook gewoon single natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:50 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin begint al...volgens mij is ze een beetje jaloers op FOK.
Zelfs tim is in het echt aardig, nog aardiger dan ik zelfsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De ervaring leert dat zelfs de grootste teringlijers online in het echte leven best meevallen.
Zelfs remlof is in het echt een geschikte gozer
Jij bent in het echt ook gewoon een paardenlul denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs tim is in het echt aardig, nog aardiger dan ik zelfs
In dat geval heb ik liever dat alleen zijn vriendin komtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent rond die tijd ook gewoon single natuurlijk.
Alle signalen zijn duidelijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent in het echt ook gewoon een paardenlul denk ik.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In dat geval heb ik liever dat alleen zijn vriendin komt
LTVDK is wel iemand bij wie ik me gewoon begrepen zou voelen als we op straat lopen, er een kindje langsrent en ik keihard zou lachen als ie zou vallenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent in het echt ook gewoon een paardenlul denk ik.
Dan lach ik gewoon meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTVDK is wel iemand bij wie ik me gewoon begrepen zou voelen als we op straat lopen, er een kindje langsrent en ik keihard zou lachen als ie zou vallen
Zouden jullie dan hand in hand verder lopen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTVDK is wel iemand bij wie ik me gewoon begrepen zou voelen als we op straat lopen, er een kindje langsrent en ik keihard zou lachen als ie zou vallen
Met het kind? Dat mag ik niet meer van de rechterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden jullie dan hand in hand verder lopen?
*ingehuurdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Bol.com Rob Geus trouwens in gehuurd
[ afbeelding ]
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ga morgen weer naar de kanker, jongens.
Waarom weet jij nog niet of je gaat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent rond die tijd ook gewoon single natuurlijk.
Alle signalen zijn duidelijk.
Omdat ik nu helemaal geen zin heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom weet jij nog niet of je gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |