quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat een van je prachtige iSketch tekeningen?
Ok nu kan ik je tenminste herkennen, niet onhandig.quote:
Die tekende je tijdens de game toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
Ik kan daar wel mijn prachtige vogel posten natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Welk woord had je? Gewoon ''vogel''?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die is oranje en geel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Maar ik tekende de kanariepiet van Uccie.
Het is leuker als je 't zelf post: CRE / Isketch kunsten met vermelding van het woord dat je had.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is leuker als je 't zelf post: CRE / Isketch kunsten met vermelding van het woord dat je had.
Weten we niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom ging de vorige meet niet door eigenlijk?
Doe het anders zelf met deze PIquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is leuker als je 't zelf post: CRE / Isketch kunsten met vermelding van het woord dat je had.
Bleek logistiek, sociaal, pedagogisch, landbouwtechnisch en mythologisch gezien niet haalbaar.quote:
Aha, ok.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bleek logistiek, sociaal, pedagogisch, landbouwtechnisch en mythologisch gezien niet haalbaar.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, er is een nieuwe meet.
Ik kom niet.
Omdat je 't zo lief vroeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe het anders zelf met deze PI [ afbeelding ]
Eindelijk de eer en glorie waar hij al jaren van gedroomd heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Omdat je 't zo lief vroeg.
CRE / Isketch kunsten
TOURCOACH.NL DOET HET NIETquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie op RTL7 een meer voor mannen film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |