Ook al pas het pakweg Wawa , Fransen zijn gelijk mad als je wint van hun landgenootquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Federer is overal geliefd, ook in Frankrijk.
Er is nog wel een verschil tussen Wawa en Federer, al zul je in Frankrijk niet zo snel zien dat Federer meer wordt toegejuicht dan een Fransman inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook al pas het pakweg Wawa , Fransen zijn gelijk mad als je wint van hun landgenoot
Rio zal wel op gravel zijn toch? Dan is Federer kansloos helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Niox het volgende:
Indrukwekkend. Federer speelde groots vandaag. Met volgend jaar alle aandacht op de Olympische spelen en daarna wellicht stoppen zou dit zomaar eens de laatste GS finale voor Fed kunnen worden?
Wimbledon laat ie echt niet lopen volgend jaar, denk dat ie helemaal geen GS laat lopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Niox het volgende:
Indrukwekkend. Federer speelde groots vandaag. Met volgend jaar alle aandacht op de Olympische spelen en daarna wellicht stoppen zou dit zomaar eens de laatste GS finale voor Fed kunnen worden?
Hardcourt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rio zal wel op gravel zijn toch? Dan is Federer kansloos helaas
Oh, hij zal er vast geen overslaan, maar ik denk dat hij met alle aandacht op Rio geen finales haalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wimbledon laat ie echt niet lopen volgend jaar, denk dat ie helemaal geen GS laat lopen.
Denk dat ie nog wel 3 jaar meekan met de besten op Wimbledon. ( Zolang ie geen lelijke blessure oploopt, dan. ). Zo goed is ie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Niox het volgende:
Aan z'n niveau twijfel ik niet, maar misschien gaat hij wel voor z'n gezin kiezen? Al dat reizen is daar natuurlijk erg zwaar voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:32 schreef DO2 het volgende:
[..]
Denk dat ie nog wel 3 jaar meekan met de besten op Wimbledon. ( Zolang ie geen lelijke blessure oploopt, dan. ). Zo goed is ie.
Denk dat Federer een GS nog altijd belangrijker vindt dan Olympisch goud eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:30 schreef Niox het volgende:
[..]
Hardcourt.
[..]
Oh, hij zal er vast geen overslaan, maar ik denk dat hij met alle aandacht op Rio geen finales haalt.
Lijkt me geen echte issue.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:34 schreef Niox het volgende:
[..]
Aan z'n niveau twijfel ik niet, maar misschien gaat hij wel voor z'n gezin kiezen? Al dat reizen is daar natuurlijk erg zwaar voor.
Is ook een zwaktebod om haar in te huren. Mauresmo was zelf een van de grootste chokers van de WTA-tour. Heb haar vaak zien trillen op RG.quote:
Echt? Want toen was Federer ook de betere in het toernooi. De meeste mensen voorspelden een overwinning van Federer toen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:40 schreef PippenScottie het volgende:Vorig jaar was ik bijzonder blij met de finaleplaats en rekende ik op een zege van Djokovic. Dit jaar verwacht ik eigenlijk meer van Federer.
Toch speelt Federer nu beter dan vorig jaar. Maar van Djokovic wint Federer sowieso niet eenvoudig, gaat een fifty-fifty partij worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Echt? Want toen was Federer ook de betere in het toernooi. De meeste mensen voorspelden een overwinning van Federer toen.
Als Federer netzo speelt als ie vandaag deed, dan is ie wmb gewoon de favoriet. Hij is natuurlijk niet de jongste meer, maar Federer is nog altijd de ultieme grasspeler.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch speelt Federer nu beter dan vorig jaar. Maar van Djokovic wint Federer sowieso niet eenvoudig, gaat een fifty-fifty partij worden.
Wat maakt dat uit? Ik kan me niet één wedstrijd herinneren waar zijn conditie een probleem leek.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:14 schreef DO2 het volgende:
[..]
Als Federer netzo speelt als ie vandaag deed, dan is ie wmb gewoon de favoriet. Hij is natuurlijk niet de jongste meer, [...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |