Klinkt als Penoza.quote:Op zondag 19 juni 2016 07:09 schreef TLC het volgende:
Voor Sandra Paoli is haar oom de enige man die echt belangrijk is in het leven.
Maar dan op zekere dag wordt hij doodgeschoten, en moet Sandra -dan nog werkend als advocate- tegen wil en dank het roer overnemen.
Eerst gaat dat nog moeizaam maar Sandra weet zich steeds meer te profileren als keiharde maffiabaas die niets en niemand ontziet, en zo kweekt ook zij vijanden.......................
Penoza is echt niveau Sesamstraat vergeleken bij Mafiosa.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt als Penoza.![]()
![]()
Helaas niet op Netflix.
Dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Penoza is echt niveau Sesamstraat vergeleken bij Mafiosa.
Seizoen 1 van Mafiosa heb ik een tijdje geleden gekeken. Was niet slecht maar zeker ook niet top.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Penoza is echt niveau Sesamstraat vergeleken bij Mafiosa.
Haha ja dat is wel een beetje zo maar qua dialogen en verhaallijnen is het een briljante serie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef Zolder het volgende:
Ik heb wat stukjes gekeken en heb er toch een beeld bij van dikke italianen in een hemd in een setting die na de hoogtijdagen van de maffia ligt.
Dat houdt me een beetje tegen bij de sopranos.
Je moet gewoon in de serie groeien, het zijn meerdere seizoenen hequote:Op donderdag 10 november 2016 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Seizoen 1 van Mafiosa heb ik een tijdje geleden gekeken. Was niet slecht maar zeker ook niet top.
Dat geloof ik wel. Misschien over een tijdje eens seizoen 2 kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 05:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Je moet gewoon in de serie groeien, het zijn meerdere seizoenen he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |