Wel jammer dat dat kutbeest niet eens een beetje de goede toetsen intoetst. Wat een kutgifquote:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denktquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef Fylax het volgende:
Luisteren jullie vanavond ook naar Fylax Friday Birthday Edition
Jij bent kaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt
Nogal wiedes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt
En jij bent lelijk. Wil je nog meer dingen benoemen die we allemaal al weten?quote:
Nou dan doe je dat toch lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik luister nog liever 10 uur achter elkaar naar een compilatie van de greatest hits van Frans Bauer op repeat dan dat ik mezelf dát aandoe
Ho ho, ik zei dat ik dat liever doe. Niet dat ik dat gá doen. Ik ga natuurlijk gewoon de hele avond met mijn piemel spelenquote:
Terwijl je naar Fylax luistert?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho, ik zei dat ik dat liever doe. Niet dat ik dat gá doen. Ik ga natuurlijk gewoon de hele avond met mijn piemel spelen
Of je maakt je niet zo druk. Hoe meer mensen luisteren hoe gezelliger het is natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd zo kansloos als je overal je mongolide 'radioshow' gaat lopen spammen omdat je je blijkbaar trekt op hoeveel luisteraars je hebt.
Hou dat gewoon in dat topic joh, daar is het al sneu genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |