Er staat niet voor niks ''Intern gebruik Defentie''quote:
Shit, ik quotete langzamer dan de editquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks ''Intern gebruik Defentie''
Lijkt me dan niet de bedoeling om dat hier te plaatsen
En nog maak ik een fout.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, ik quotete langzamer dan de edit
Lees: 'Het is Defensie natuurlijk, maar nu ben ik al gequote'quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:50 schreef Fokker89 het volgende:
Het is Defensie natuurlijk, maar geen zin meer om te editten.
Als het defentie is, moet dit ook gewoon geligt zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, Yoki wordt morgenochtend van zijn bed gelicht door boze soldaten!!!1
Valt wel mee. Maar als ik het in een bepaald topic in DEF had geplaatst was er wel iemand gaan stuiteren ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, Yoki wordt morgenochtend van zijn bed gelicht door boze soldaten!!!1
Zo dom ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het defentie is, moet dit ook gewoon geligt zijn natuurlijk
vier afgetrainde mannen mogen mij altijd in de slaapkamer op komen zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu hebben we dus wel allemaal die kaart in onze cache staan ... Ik wil helemaal niet van mijn bed gelicht worden
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vier afgetrainde mannen mogen mij altijd in de slaapkamer op komen zoeken
Kan waxen hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze niet zo van snorren houden, dus helaas
Omgquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Wel makkelijk, kan je em aan die snor afvegen als ze klaar is met pijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |