abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154602423
Eindelijk iemand hier die me niet als een of andere psychopathische crimineel neerzet. Kan me goed vinden in wat jij zegt.
Hoi
pi_154602884
Waarom wordt dit topic niet gestopt? Blijft maar doorgaan. Kan het niet in z'n Geheel verwijderd worden?
Hoi
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:43:26 #278
37769 erodome
Zweefteef
pi_154602916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:42 schreef ProOasis het volgende:
Waarom wordt dit topic niet gestopt? Blijft maar doorgaan. Kan het niet in z'n Geheel verwijderd worden?
Nope.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154602946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:42 schreef ProOasis het volgende:
Waarom? Omdat het jou beter uitkomt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154603038
Ik tel even tot 10.......
Hoi
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:49:00 #281
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154603119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef ProOasis het volgende:
Eindelijk iemand hier die me niet als een of andere psychopathische crimineel neerzet. Kan me goed vinden in wat jij zegt.
Niet iedereen hier doet dat.

Ik vind ook niet elke zedendelinquent een psychopathische serieverkrachter die kickt op het weerloze en/of het tegenstribbelen. Al een tijdje een sexueel oogje op iemand hebben en gebruik maken van diens dronken/gedrogeerde/emotionele toestand (of zelfs die toestand in de hand werken) om vervolgens geen weerstand te hebben, is ook verkrachting, maar dat zijn geen psychopaten.

Desalniettemin zit je met een probleem, en je bent heus niet de enige. Misschien is het niet eens volledig jouw schuld, zijn er opvoedingsfactoren geweest ofzo. Ik baseer me dan op de anekdote van uit eten gaan als je vriendin al heeft gekookt. Dat kan dus gewoon écht niet van jou en je moeder om te beginnen, en dat gescheld over naar 't toilet gaan op de koop toe... Dààr was het eigenlijk al uit de hand gelopen en dat gedrag is al sowieso absoluut niet wenselijk. Laat staan iemand halfnaakt uit bed trekken, waar je over verschillende vlakken over de schreef gaat (zoals in mijn vorige post vermeld).

Die therapie zal zowel jou, je omgeving als toekomstige contacten ten goede komen.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:49:43 #282
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154603140
Waarom heb je haar eigenlijk uit bed getrokken toen ze halfnaakt was?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:55:35 #283
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154603327
Tvpp
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_154603403
Over dat eten is niet waar. Ik haalde haar na mijn nachtdienst op. Zij zou avond eten klaar maken en aan verslagen werken. In de middag kwam mijn moeder mijn nieuwe appartement bekijken. En toen zijn we wat gaan lunchen in mijn nieuwe buurt. Toen ging mijn moeder weg en hebben we in de avond haar lekkere maaltijd gegeten. Zo is het gegaan.
Hoi
pi_154603481
En ik ken haar alleen als met mij alleen is.Viel me op dat ze niet alleen met mijn moeder durfde te zijn. Daar vraag ik dan naar. Is dat zo raar? Ik noem dat interesse tonen. Iemand beter leren kennen. Alleen breng ik het als een verwijt. Dat is niet leuk
Hoi
pi_154603578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:58 schreef ProOasis het volgende:
Over dat eten is niet waar. Ik haalde haar na mijn nachtdienst op. Zij zou avond eten klaar maken en aan verslagen werken. In de middag kwam mijn moeder mijn nieuwe appartement bekijken. En toen zijn we wat gaan lunchen in mijn nieuwe buurt. Toen ging mijn moeder weg en hebben we in de avond haar lekkere maaltijd gegeten. Zo is het gegaan.
Waarom heb je haar uit bed getrokken?
Make my day!
pi_154603677
Jullie zijn allebei 2 schijnheilige pussynerds
pi_154603793
Dat was afgelopen weekend in Parijs. Was eigenlijk heel de tijd heel leuk. Komt er op neer dat ik heel de tijd rekening moet houden met haar en dan vraag ik keer iets terug en dan is het teveel gevraagd. Dan raak ik geïrriteerd. Ipv mij dan tegemoet te komen, doet ze tegenovergesteld. bijna 1000 euro uitgegeven voor 2 dagen en dan zeuren als zij wat gaat trakteren. Dan hoef ik het niet meer. Dan moet ik rekening houden dat ze arme student is. Dat geemmer ging door en door tot op hotelkamer. Toen dacht ineens.....Jij hebt schikt aan mij, dan ik aan jou.
Hoi
pi_154603806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:14 schreef ProOasis het volgende:
Dat was afgelopen weekend in Parijs. Was eigenlijk heel de tijd heel leuk. Komt er op neer dat ik heel de tijd rekening moet houden met haar en dan vraag ik keer iets terug en dan is het teveel gevraagd. Dan raak ik geïrriteerd. Ipv mij dan tegemoet te komen, doet ze tegenovergesteld. bijna 1000 euro uitgegeven voor 2 dagen en dan zeuren als zij wat gaat trakteren. Dan hoef ik het niet meer. Dan moet ik rekening houden dat ze arme student is. Dat geemmer ging door en door tot op hotelkamer. Toen dacht ineens.....Jij hebt schikt aan mij, dan ik aan jou.
Negeer die bitch gewoon en block haar overal op, klaar.
(en negeer ook de femnazi trolls hier op fok)

Zijn er zat die gewoon wel jou kunnen waarderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154603976
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:34 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Dit dus. En heel wat mannen willen maar al te graag een ietwat onderdanig type waarbij ze zich nodig voelen, maar niet te clingy uiteraard. Zelfstandig en een eigen baan zodat hij haar geen schoenen hoeft te kopen, maar ze mag absoluut niet meer verdienen dan hem, want dan wordt de mannelijkheid weer gekrenkt. En oh ja, die baan moet wel naar part-time gaan zodat zij met de kinderen kan bezig zijn, als die er komen. Ze moet zelfvertrouwen hebben, maar ook niet te veel, want dan voelt hij zich weer ongemakkelijk en overdonderd. Ze moet er goed uitzien, maar ook geen topmodel, want dan zou hij haar wel eens kunnen verliezen aan één van de vele mannen die rondom haar cirkelen. Ze moet met haar uiterlijk bezig zijn en af en toe vragen of dat hem nog behaagt, zodag ze "tuurlijk schatje" kunnen sussen, maar mag geen schminkpop zijn noch een "manwijf" dat zich geen reet aantrekt van haar uiterlijk.

Mannen schreeuwen altijd maar dat ze een zelfverzekerde, intelligente, zelfstandige dame willen die niet oppervlakkig met uiterlijk bezig is, maar stiekem genieten ze ervan dat je een blik niet openkrijgt of gevraagd worden de fiets te repareren, of dat ze toch lang in de badkamer zit om zich mooi te maken. Ze voelen zich maar al te vaak gekrenkt als hun lief slimmer is, meer verdiend en "mannelijke klusjes" opknapt, of zelfs fysiek langer is (kom net uit een ander topic van man van 1m60 :) )

Ik bedoel maar, onzekerheid bij meisjes en jonge vrouwen heeft vele oorzaken; maatschappelijke verwachtingen, uiterlijke maatstaven, en dan de wil van de heren in hun liefdeslieven. Gooi daar nog een paar andere nare dingen bij zoals geen (optimale) opvoeding die stimuleert om voor jezelf op te komen, of zelfs identiek kleinerend gedrag ervaren in jeugdjaren, enz, enz... garanti dat je met een laag zelfbeeld in je jonge leven staat.

En dàt geeft geen vrijgeleide om TS te gaan beschuldigen, integendeel. Die ex is een dikke lul, en ik hoop van ganser harte dat die nu geen ander slachtoffer gaat zoeken. Stop es met dat victim blaming! Een mogelijk laag zelfbeeld (wat zelfs niet eens zo hard naar boven komt, ik lees het eerder als dat het een eerste ervaring was en ze misschien niet zo goed is voorgelicht dat zulke mensen als haar ex bestaan) is geen reden om jullie pijlen op haar te richten. Die ex is hier duidelijk de oorzaak.

Waarom is het steeds een punt waarom vrouwen het te lang bij abusieve partners uithouden, maar zelden een punt dat de partner het abusieve gedrag stelt?
Anders kap je eens met die projectie van je eigen onzin op mannen als groep?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 24 juli 2015 @ 18:23:02 #291
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154603985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:14 schreef Beach het volgende:

[..]

Negeer die bitch gewoon en block haar overal op, klaar.
(en negeer ook de femnazi trolls hier op fok)

Gast voert overschrijdende scheldpartijen en wil z'n lief nagenoeg in haar blootje in het nagenoeg openbaar zetten, omdat ze geen hotdog wil betalen.

Mensen die vragen stellen bij dat gedrag = feminazi

Dude serieus... jullie kerels kennen de laatste tijd geen ander woord meer als jullie iets niet aanstaat wat uit de mond van een vrouw komt.
pi_154604042
Zij is totaal geen bitch hoor. Ze is heel lief en gevoelige dame. Maar ik ben te heftig voor haar als ik boos of geïrriteerd word. Daar kan en wil ze niet mee omgaan. Snap ik wel.
Hoi
pi_154604124
Hallo. Ik weet dat ik te ver ben gegaan.
Hoi
pi_154604252
H
Hoi
pi_154604258
O
Hoi
pi_154604306
Bijna wordt dit topic gelukkig gesloten
Hoi
pi_154604333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:38 schreef ProOasis het volgende:
Bijna wordt dit topic gelukkig gesloten
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_154604490
Toch?
Hoi
pi_154604544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:23 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Gast voert overschrijdende scheldpartijen en wil z'n lief nagenoeg in haar blootje in het nagenoeg openbaar zetten, omdat ze geen hotdog wil betalen.

Mensen die vragen stellen bij dat gedrag = feminazi
Als je alles hem aanrekent ben je idd een feminazi. Als je nou net zo zwaar op de hand was over het fysieke geweld wat zij hem aandeed (en hij niet fysiek op reageerde) had je een punt.

Je hebt gewoon een tunnelvisie waarin je alles op 'foute mannen' projecteert en dat is bullshit.
pi_154604601
Box Deshain:)
Hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')