quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef EssenceQ het volgende:
Ik was de hele tijd stil toen ik smste: ik heb het geld gestort.
Hij: netjes
- Krijg kanker en rot op, kankerwijf
Nou volgens mij hebben jullie allebei fout gezeten in deze relatie en is het nu maar beter ook dat jullie uit elkaar zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef ProOasis het volgende:
Nee is niet de bedoeling. Heel stom van mij. Maar slaan doe ik niet. We hebben jaar lang ruzie gehad. Waarom bleven we toch bij elkaar?
Je hoeft niet te slaan om fysiek te worden. Maar het ging dus al van verbaal naar fysiek, hoeveel erger moet het nog worden voordat je inziet dat dit echt niet kan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef ProOasis het volgende:
Nee is niet de bedoeling. Heel stom van mij. Maar slaan doe ik niet. We hebben jaar lang ruzie gehad. Waarom bleven we toch bij elkaar?
Omdat ze allebei fliiinke issues hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef Chewie het volgende:
Waarom gelijk therapie, het is vrij duidelijk dat het om een redelijk jong stel gaat.
Gewoon een punt er achter zetten, eventueel een tijdje rond sletten tot je de volgende "ware" tegenkomt.
Volgens mij heb jij echt niet door hoe erg het is. Wtf ??? Hoe kom jij in godsnaam bij het idee van "ik ga mijn halfnaakte vriendin uit bed trekken en buiten op de gang van het hotel laten staan (zo goed als openbaar"quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:11 schreef ProOasis het volgende:
Je hebt gelijk. Daar ging ik veel te ver. Nu lijkt het alsof we alleen naar tegen elkaar deden, dat was niet zo natuurlijk. We waren verliefd en daarom bleven we maar mee doorgaan, terwijl het niet echt werkte tussen ons.
Dat denk ik ook, TS en (ex) vriendje zijn dezelfde persoon.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:43 schreef plesner het volgende:
Mensen die dit geloven. Dit is 100% een troll
Heel kut en alles voor je (oprecht). Maar probeer het eens te verwerken zodat je niet dit negatieve gedrag vertoont als reactie op iemand die jou blijkbaar triggered.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:26 schreef Wezentrijn het volgende:
Niet in die mate, wel eens last gehad met een leerkracht die zich opdrong, vlak na mijn ouders overleedden en mijn lief het kort daarna uitmaakte (=kwetsbare periode).
Je overdrijft nogal op basis van wat je nu denkt te weten, kunnen het niet gewoon twee domme tieners zijn die domme keuzes maken en elkaar beter kwijt dan rijk zijn?quote:Maar idd, dat vind ik nogal het walgelijke aan dergelijke situaties, dat azen op iemands verdriet of "zwakke plek", bij haar dan een laag zelfbeeld.
Je zou zou maar gelijk kunnen hebben hoor, maar ook zomaar niet want je weet helemaal niks buiten dit wazige topic.quote:Die kerel spoort niet en ik hoop dat hij tegen de lamp loopt, want hij heeft niet half zo door hoe ernstig zijn gedrag is.
Bwa, zo wazig is het niet. Redelijk duidelijk toch dat het grensoverschrijdend is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:36 schreef Deshain het volgende:
[..]
Heel kut en alles voor je (oprecht). Maar probeer het eens te verwerken zodat je niet dit negatieve gedrag vertoont als reactie op iemand die jou blijkbaar triggered.
[..]
Je overdrijft nogal op basis van wat je nu denkt te weten, kunnen het niet gewoon twee domme tieners zijn die domme keuzes maken en elkaar beter kwijt dan rijk zijn?
Je gaat er automatisch vanuit dat dit een bewuste keuze is omdat zij een laag zelfbeeld uitstraalt, moet je niet doen...
[..]
Je zou zou maar gelijk kunnen hebben hoor, maar ook zomaar niet want je weet helemaal niks buiten dit wazige topic.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:52 schreef Rodawa het volgende:
Wat is het probleem nu dan, hij zegt toch keurig 'netjes' tussen het schelden door?
Dit is dus echt zo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:26 schreef Wezentrijn het volgende:
Niet in die mate, wel eens last gehad met een leerkracht die zich opdrong, vlak na mijn ouders overleedden en mijn lief het kort daarna uitmaakte (=kwetsbare periode).
Maar idd, dat vind ik nogal het walgelijke aan dergelijke situaties, dat azen op iemands verdriet of "zwakke plek", bij haar dan een laag zelfbeeld.
En ik blijf bij de rest wat ik zeg. Die kerel spoort niet en ik hoop dat hij tegen de lamp loopt, want hij heeft niet half zo door hoe ernstig zijn gedrag is.
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is dus echt zo.
Psychopaten azen op labiele borderliners omdat niemand die chicks serieus nemen.
Dat is echt wel 'n achterlijke opmerking hoor. Borderline=/=psychopathie.quote:
Omdat er een ernstig beheersingsprobleem is wat al van ernstig verbaal geweld naar fysiek ging? Dat dat een stevig teken aan de wand is?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef Chewie het volgende:
Waarom gelijk therapie, het is vrij duidelijk dat het om een redelijk jong stel gaat.
Gewoon een punt er achter zetten, eventueel een tijdje rond sletten tot je de volgende "ware" tegenkomt.
Ik zou deze jongen niet zomaar een psycho noemen, maar eerder iemand die wat sneller aan die irritatiegrens zit en dan te ver gaat. Iedereen heeft een grens, bij de een loopt dat wat sneller op als bij de ander. En als je niet goed weet hoe je daarmee om moet gaan, hoe je kan zorgen dat je niet over die grens gaat, niet goed zicht hebt op wat je rode knoppen zijn kan dat naar uitlopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is dus echt zo.
Psychopaten azen op labiele borderliners omdat niemand die chicks serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |