SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:24 schreef remlof het volgende:
Ook al zo gedetailleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Het is dan ook maar een ONZ! He?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:25 schreef HPLC het volgende:
Oude grap, tevens een beetje jammer dat je het al in de gallery ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, nu moest ik minder hard lachenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een ONZ! He?
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:26 schreef Hamlapje het volgende:
Bij nog verder inzoomen bleek er ook nog leven op Pluto te zijn:Zijn er ook dansers op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Eigenlijk zou de gallery ook niets weer moeten krijgen als een afbeelding gespoillerd is. Maar of dat kan?quote:
Je kan de gallery uitschakelen bij je instellingen, dacht ikquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de gallery ook niets weer moeten krijgen als een afbeelding gespoillerd is. Maar of dat kan?
Zou er ergens plek tussen de sterren zijn waar je heen kan gaan?quote:
Ben jij Belg? Ik heb daar mijn twijfels over.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zou er ergens plek tussen de sterren zijn waar je heen kan gaan?
Ik niet, ik ga er niet heenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ben jij Belg? Ik heb daar mijn twijfels over.
Graag, altijd al willen zienquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal ik eens een foto maken van my anus??
Daag me niet uit, ik hurk zo ff en dan maar hopen dat er niks uit lekt voor jouquote:
Dat valt tegenwoordig dan wel weer mee: NWS / Chili slechts één stap verwijderd van legalisering Marihuanaquote:
Geerd durft het toch nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:18 schreef ToT het volgende:
En laten we maar helemaal niet met Uranus-grappen beginnen!
Zag het iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou deze even weghalen, je IP staat erop
Ik ben niet zo moeilijk hoor, mijn roze anus staat dan wel 300 jaar op internet maar jij bent degene die er naar vroeg.quote:
Laat ik dat maar niet doen, maar wie wil?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:20 schreef Scuidward het volgende:
Misschien heeft HPLC wel een telelens en hoef je alleen even 10 minuten voor je raam te gaan staan.
PausNicolaas heeft wel interessequote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen, maar wie wil?
Hee wtf ga mijn naam niet zomaar noemenquote:
Is Geerd een meisjesnaam?quote:
Is anus een poepgat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |