Ik ben blij dat ik nooit zo heb hoeven leven als TS. Bij ons in het studentenhuis waren de deuren niet voorzien van een slot. Wij gingen dan ook in goed vertrouwen met elkaar om en dat is 5 jaar lang perfect gegaan.quote:
Er zijn nou eenmaal mensen die meer op hun privacy gesteld zijn. Respecteer dat nou gewoon, is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zo heb hoeven leven als TS. Bij ons in het studentenhuis waren de deuren niet voorzien van een slot. Wij gingen dan ook in goed vertrouwen met elkaar om en dat is 5 jaar lang perfect gegaan.
Als ik tegenwoordig hoor dat men sloten gaat vervangen etc. vraag ik mij wel af waar men mee bezig is. Het is een fucking studententoko met een afgesloten voordeur. En who cares dat er effe een monteur in je kamer komt om iets te controleren.
Kort samengevat ben je dan dus mijns inziens een zeikwijf
niet janken om het janken... maar blij zijn dat er actie is ondernomen...quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:45 schreef Batsnek het volgende:
Hopelijk is dit verhaal een beetje helder, want ik ben d'r nog steeds kwaad om. Wat kan ik hier aan doen?
Nogmaals: Als de verhuurder het allemaal teveel tijd en moeite vindt om op een fatsoenlijke manier kamers te verhuren, moet hij er niet aan beginnen of het werk uitbesteden. Of gaat ie dat aanspreekpunt 50% korting geven op de huur in ruil voor alle tijd en moeite die deze persoon er in moet steken om de verantwoordelijkheden van de verhuurder over te nemen?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar ik vind wel dat als je een kamer huurt je als huurders gezamenlijk zorgt dat het de huurbaas niet onnodig veel tijd en moeite kost. Dus dat ie een aanspreekpunt heeft, en dat eentje zorgt voor de toegang e.d.
Je kunt je natuurlijk ook als goed huurder gedragen, zoals je van een verhuurder verwacht dat die zich als goed verhuurder gedraagt. Dan kun je je waardevolle bezittingen best wel even opbergen en je kamersleutel aan een huisgenoot geven die thuis is als de reperatiemannetjes volgens afspraak langskomen. Als iedereen op zijn strepen gaat staan schiet het gewoon niet op omdat het dan heel moeilijk afspraken maken is.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:25 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nogmaals: Als de verhuurder het allemaal teveel tijd en moeite vindt om op een fatsoenlijke manier kamers te verhuren, moet hij er niet aan beginnen of het werk uitbesteden. Of gaat ie dat aanspreekpunt 50% korting geven op de huur in ruil voor alle tijd en moeite die deze persoon er in moet steken om de verantwoordelijkheden van de verhuurder over te nemen?
Als goed huurder treed je voor zaken tussen huurder en verhuurder in rechtstreeks overleg met de verhuurder en ga je niet zaakjes oplossen via huisgenoten.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook als goed huurder gedragen, zoals je van een verhuurder verwacht dat die zich als goed verhuurder gedraagt. Dan kun je je waardevolle bezittingen best wel even opbergen en je kamersleutel aan een huisgenoot geven die thuis is als de reperatiemannetjes volgens afspraak langskomen. Als iedereen op zijn strepen gaat staan schiet het gewoon niet op omdat het dan heel moeilijk afspraken maken is.
Yes! Tell'emquote:Op maandag 13 juli 2015 13:11 schreef Nizno het volgende:
Houden we er even rekening mee dat we in WGR zitten en dus geen KLB/ONZ reacties geplaatst hoeven te worden.
W van Werk
G van Geldzaken
R van Recht!
Nee het is niet logisch door het woordje willen. Normaal is dat hij zorgt dat het wordt opgeknapt en dus een brief stuurt dat het opgeruimd moet zijn voor datum xx-xx-xxxx zodat de uitvoerders de ruimte hebben om te werken en verder moet gezorgd worden dat de ruimten waar gewerkt wordt toegankelijk zijn. Niet willen omdat niet is opgeruimd is vreemd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:04 schreef Batsnek het volgende:
Inmiddels heeft de huurbaas laten weten niks op te willen knappen zolang ons huis niet opgeruimd is. Dit is op zich logisch, ware het niet dat 95 % van de langs zittende bewoner is. Ik heb zelf vrijwel geen spullen in de algemene ruimte staan.
Het begint nu dus een kinderachtig spelletje te worden, dus ik heb maar geaccepteerd om deze week mijn huisgenoten zo ver te krijgen al hun zooi op te ruimen, zodat er eindelijk begonnen kan worden met het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |