abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:25:07 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_154206725
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Rapley voor gevorderden :')
disclaimer
pi_154206851
Razz, wat leuk! O+
Gefeliciteerd! :*
pi_154206877
Wat slordig zeg Shop :( ik hoop met jullie mee dat het niet nog een keer hoeft te gebeuren!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:32:18 #4
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154206928
Wat een vaag verhaal shop :? Klinkt super amateuristisch.
pi_154206943
Wow gefeliciteerd razz!! Superleuk O+
pi_154206950
Shop, wat een gedoe daar in het ziekenhuis :( Ik zou het ook echt niet tof vinden.

*O* voor een kloppend hartje!

Net met moeder gesproken. Eerst luchtig gehouden (voorgesteld om een traplift te installeren ;) ) en daarna wat serieuzer. We gaan bij mams een ledikantje neerzetten (nog even regelen dit weekend) en dan kan Sjaak gewoon daar gaan slapen. Flesverwarmer mee, extra flesje kopen, dat soort dingen en dan heeft Sjaak gewoon een tweede thuis :)
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:34:33 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_154206975
Goede oplossing cactus!
disclaimer
pi_154206997
Fijne oplossing Cactus ^O^
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:42:14 #9
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154207186
We zijn ook boos! En dit in het Sophia kinderziekenhuis. Daar verwacht je toch wel beter. Een lekkende hartklep kan op zich geen kwaad. Alleen is de kans aanwezig dat ze daar op latere leeftijd wel wat aan moeten gaan doen.

*O* voor het kloppende hartje.
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:43:36 #10
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154207218
Goeie oplossing Cactus!
Mijn ouders hebben ook een babykamer (mijn oude slaapkamer). Er stond eerst 1 ledikant voor mijn nichtje. Ze hebben er nu 1 bijgekocht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 21:53:27 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154207441
wat een slordigheid van het sophia Shop :o gelukkig gaat het nu goed met haar. Hopelijk blijft dat ook zo !

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:14 schreef Risu het volgende:
Wanneer is de rug van een baby eigenlijk sterk genoeg om wat rechter te gaan zitten? Y vindt het liggen niet interessant meer en elke keer als ik haar oppak, zet ze zich af richting mij. Echt leuk om te zien wel, maar is het wel goed. Als ik haar handjes pak op het verschoonkussen en er een beetje aan trek zodat ze rechtop gaat zitten, dan doet ze helemaal haar best ook omhoog te komen.

ze mag gerust al even in de wipstoel, maar niet te lang. ook op schoot, tegen je aan zitten kan geen kwaad, zolang je het maar niet de godganse dag lang doet ;)

en verder weet ik het even niet meer.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:57:55 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154207554
oh shop wat een gedonder!

verder kwam ik even binnendenderen met de mededeling *houston, we have a tandje!* (nou ja, je ziet m nog niet maar voelt m wel. en de zure poepexplosie van vandaag laat niks te raden over :') )
Kwak
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:01:16 #13
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154207642
Shop wat stom dat het zo gegaan is. Ik hoop dat ze niet nog een keer een operatie nodig heeft. :*

Ik hoop zo dat een tweede ons ook gegund is. En als ik dan ook nog mag kiezen het liefst zonder hulp van ziekenhuis. Al is O. Wel een hele leuke eskimo O+

JM! Zijn nieuwe feature na het vele slapen :o

Zoë wat zijn ze toch leuk met zn 2tjes O+
pi_154207682
Tandje voor M. *O*
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:05:44 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_154207797
Tand voor toastje!! *O*
disclaimer
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:08:40 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154207893
Kan ie eindelijk toastjes eten *O*
pi_154208068
Cactus fijn van de oplossing! :s)

Toastje kan toastjes eten *O*

En Shop :* ... jezus wat een zorgen
pi_154209016
Met 'het vele slapen' diel je waarschijnlijk op de monstertuk dinsdag, toen hij ineens bij ons bijna 3u sliep (doet hij doorgaans alleen @ kdv :') ), verder slaapt hij op de dagen thuibijzonder weinig (vandaag weer 2x 1 uurtje :{ De josti's van de kringloopwinkel beneden gingen lekker grote dingen met een grote *bonk* in de container gooien 8)7 Daar werd-ie wel wakker van ja :{ En daarna NIET meer willen slapen natuurlijk..
Wel opvallend: een rood wangetje ineens :X

Verder woohoo voor Sicilia's echo, toastje's tand en de inrichting-tips van VT-spees O+ En gaan jullie allemaal weer naar z&g..? Wij komen wel, maar voorlopig nog niet hoor (vnl wegens ud buiten het trouwseizoen :@ ) En o|O voor het Sophia, wat een sukkels Shop...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154209029
Cactus dat klinkt als een goede oplossing ^O^ !

Mellie met een tand *O* ! Dan heb ik volgens mij echt de laatste Koos Tandloos hier :D

Shop, wat een prutswerk van het ziekenhuis zeg -O- . Wat een zorgen zullen jullie je maken. Ik vind echt dat ziekenhuizen soms vergeten dat ze niet te maken hebben met "hartklep 7 van vandaag" maar met mensen en kinderen en potverdorie, daar zouden ze wel eens wat meer op mogen letten.
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:46:50 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_154209039
Ik ook niet hoor Mariska! Moet er echt nog niet aan denken :')
disclaimer
pi_154209125
Ik ook niet hoor JM! Vraag me eigenlijk uberhaupt af hoe dat werkt, W was min of meer een wonder, want onbevlekt jeweets, maar zouden de dokters dan zeggen :ja je kunt het zelf, doei! :W en dan duurt het 3 jaar natuurlijk -O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 22:51:56 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154209200
morgen maar even bij de poli verloskunde en gyneacologie langslopen ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154209217
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij O+. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN :o " naar "wow geweldig, twéé kinderen *O* ". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know :@ . Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje O+ . En de rest regelt zich vast ook wel weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154209540
Jullie zijn haske nozel! Dit is toch gewoon onverwacht snel, niet dom..?
Lamalulluh. :*

Ik rammel al best wel... :@ O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:17:32 #25
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154209924
Cactus
De tip om alles beneden te zetten had je al gehad. En niet in de box slapen; doet ro ook niet. Past m'n moeder vanmiddag op en wat denk je? "Ze heeft ook nog een uur geslapen. "
Ik: ach mam.. Heb je nou een uur niks kunnen doen? (Ik nam gelijk aan dat ro op haar arm in slaap was gevallen).
"Nee joh. Gewoon in de box. Ze lag zo lekker. Armpjes omhoog.. Blabla "
Ze kan het dus wel. Ze kiest er alleen voor om het bij mij niet te doen. Slimpie 8-)
Dus ja..
Je zult zien dat het stukken beter gaat wanneer je er niet bij bent. Echt.
Arme mams. Helemaal in de zenuwen. Het is toch ook wel erg aandoenlijk. vind je niet?

En razz..
*O*
Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder. Een hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. O+

Auto's
Dank jullie allen. Ik kan me soms weleens druk maken om alles wat een ander 'beter voor elkaar heeft'. Het is dan weleens fijn om te zien dat anderen (jullie) ook gewoon 'normale' auto's rijden.
Iedere gek z'n gebrek. Ik ben vroeger echt heel erg belachelijk gemaakt op school, omdat m'n vader altijd in oldtimers reed. Ik vond dat geweldig, maar de kinderen uit dat **** dorp deden mij geloven dat wij daarom zielige armoedzaaiers waren. :')
Op de een of andere manier heb ik daar toch een knauw aan over gehouden.

Maaaaaaaar even leuke dingen.
Ro kan schaterlachen en haar eerste keer staat gewoon op film! Wat ontroerend zeg. Tranen liepen over m'n wangen.
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')