Cactus
De tip om alles beneden te zetten had je al gehad. En niet in de box slapen; doet ro ook niet. Past m'n moeder vanmiddag op en wat denk je? "Ze heeft ook nog een uur geslapen. "
Ik: ach mam.. Heb je nou een uur niks kunnen doen? (Ik nam gelijk aan dat ro op haar arm in slaap was gevallen).
"Nee joh. Gewoon in de box. Ze lag zo lekker. Armpjes omhoog.. Blabla "
Ze kan het dus wel. Ze kiest er alleen voor om het bij mij niet te doen. Slimpie

Dus ja..
Je zult zien dat het stukken beter gaat wanneer je er niet bij bent. Echt.
Arme mams. Helemaal in de zenuwen. Het is toch ook wel erg aandoenlijk. vind je niet?
En razz..
Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder. Een hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst.
Auto's
Dank jullie allen. Ik kan me soms weleens druk maken om alles wat een ander 'beter voor elkaar heeft'. Het is dan weleens fijn om te zien dat anderen (jullie) ook gewoon 'normale' auto's rijden.
Iedere gek z'n gebrek. Ik ben vroeger echt heel erg belachelijk gemaakt op school, omdat m'n vader altijd in oldtimers reed. Ik vond dat geweldig, maar de kinderen uit dat **** dorp deden mij geloven dat wij daarom zielige armoedzaaiers waren.
Op de een of andere manier heb ik daar toch een knauw aan over gehouden.
Maaaaaaaar even leuke dingen.
Ro kan schaterlachen en haar eerste keer staat gewoon op film! Wat ontroerend zeg. Tranen liepen over m'n wangen.