Ik herinner me nu opeens dat je hier om vroeg.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te begluren? Iets met lekker veel geweld en actie
Jaa kom er niet altijd aan toe.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso moet je zo'n beetje alle films uit het topic hebben gezien dat ik net posteTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik vond het al zo vreemd toen je dat zei.
Ik vond het leuk dat het een mix was van allerlei soorten elementenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kon ik ook wel waarderen ja, in ieder geval niet weer zo'n klef liefdesdrama maar gewoon actie
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hoop goed te maken zo te horen
Komt allemaal wel goed, anders maak ik gewoon weer een reeks van jequote:
Moet je de 1e 3 delen in 1x kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, hopen dat het de kwaliteit niet teniet doet.
Hunger Games nooit gezien overigens.
Ik weet het nog wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn op zich niet zo slecht, maar ik zou nu echt niet meer weten waar die films over gaan, weinig memorabel dus
Hmmm... Ik weet niet, het heeft me tot nog toe niet aangetrokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je de 1e 3 delen in 1x kijken.
1 was fittie totdat iedereen dood was met klef liefdesgebeuren, 2 was dat ze vrijkwamen toch?quote:
Wordt ook aandacht aan besteed.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ze uiteindelijk met elkaar verbonden worden de personages? Ah, zo'n soort film.
Ik zou dan eerder kijken voor 't geschiedenis element denk ik. Dat vind ik altijd wel interessant.
Hmmm hmmm.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wordt ook aandacht aan besteed.
Je ziet tussendoor ook steeds beelden van de echte Bobby mbt het verhaal.
In 2 zijn ze vrij en moeten ze weer terug. Dan moeten alle winnaars tegen elkaar. En er zijn al opstanden in 2.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 was fittie totdat iedereen dood was met klef liefdesgebeuren, 2 was dat ze vrijkwamen toch?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, anders maak ik gewoon weer een reeks van je
Dan zitten we hier net met 4/5 man/vrouw jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er blijft haast niks over van deze SC zonder verzuurden...
Selma?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm.
De laatste historische film die ik zag was Selma. Viel dat ff tegen.
#broekuitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe vond je het eigenlijk om dat terug te lezen?
Selma (2014) - IMDbquote:
Deze ga ik ook volgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
Wel gelijk hierdoor mijn beste topic geupdateTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Selma (2014) - IMDb
Ik heb een unlimited card en daardoor ga ik soms iets meer dan goed voor me is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |