Slapen onder een dekbedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
Gelukkig niet al te warm meer in de nachtelijke uren.
Nee maar er zijn wel mensen aan çhillen' buiten...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
Gelukkig niet al te warm meer in de nachtelijke uren.
Is die 'ç' gewoon een hint naar dat het getinten zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar er zijn wel mensen aan çhillen' buiten...
Nee die ' wilde niet voor de c. Het zijn tatta's.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die 'ç' gewoon een hint naar dat het getinten zijn?
Gewoon zoals altijd tuig dus ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die ' wilde niet voor de c. Het zijn tatta's.
Berichten schrijven, Novum/ANP feeds plaatsen en een beetje moddenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op de FP? Zelf nieuwsberichten schrijven of meer redigeren?
I see.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Berichten schrijven, Novum/ANP feeds plaatsen en een beetje modden
Wat schort eraan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
I see.
Ik kijk af en toe even op de fp.
Vaak om vervolgens snel weg te klikken, ik word niet echt blij van de inhoud. Maar goed, feedback geven kan ik beter in FB doen.
2 berichten van mij vandaag, valt volgens mij best mee met de inhoudquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
I see.
Ik kijk af en toe even op de fp.
Vaak om vervolgens snel weg te klikken, ik word niet echt blij van de inhoud. Maar goed, feedback geven kan ik beter in FB doen.
Moslim doet 'terrasmeisjes' na (maar dan beter)quote:
Trustenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik moest trouwens naar bed toe, dat advies volg ik dus maar op. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |