Hoop dat er nog een Hoopa wordt weggegeven ooit, want liep hem laatst mis, doordat ik het verzilveren van die codes uitstelde.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
Een paar jaar geleden werd er ook een Mew weggegeven via Nintendo Network. Daar heb ik hem van. Hoef ik in elk geval niet naar een winkel. Achterhaalde onzin.
Dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Inaithnir het volgende:
20 jaar later, eindelijk een (legale) Mew
Nee, want het zijn gewoon nog de oude spellen toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:49 schreef Unites het volgende:
De nieuwe spellen zijn dus op wat kleine dingen na, niet aangepast in de nieuwe style van XY en ORAS?
wtfquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Pokémon onthuld. Ik vind 'm behoorlijk lame.
Is het weer een Mythical?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[ afbeelding ]
Zoark was de eerste van gen 5 die ook voor het eerst in nieuwe film kwam. Hop naar gen 7!quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het speelt samen met Volcanion de hoofdrol in de nieuwste film, dus die kans is vrij groot.
Ik denk dat we eerst Pokémon Z kunnen verwachten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zoark was de eerste van gen 5 die ook voor het eerst in nieuwe film kwam. Hop naar gen 7!
Heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Beter gaan we verder met Gen VII.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst Pokémon Z kunnen verwachten.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[ afbeelding ]
YEAH!quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst Pokémon Z kunnen verwachten.
Misschien dat ze al genezen zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 16:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb via Pokémon Box wat Pokémon met PokéRUS naar FireRed verzonden, maar ze besmetten niemand en zuster Joy merkt ook niet op dat iemand besmet is. Wat doe ik fout?
Denk dat de volgende generatie pas in 2017 komt voor NX. Eind dit jaar Z of X2/Y2 voor 3DS.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Syntos het volgende:
Magearna is bevestigd als een mythical legendary. Nog even geen Gen7 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |