Ze rijden rondjes, alleen maar rondjes.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Amoeba het volgende:
MotoGP is echt gestoord leuk. Hoezo snap je dat niet.
Het gaat niet om de mensen die op hun bek gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze rijden rondjes, alleen maar rondjes.De helft gaat bij de eerste bocht op z'n bek en met een beetje geluk gaan er in de volgende 80 rondes er ook een paar op hun bek. Nou, wat leuk zeg.
Even saai als de rest van de racesporten.
Echt wel, want dan zit mijn vader van 'Oeehhhhh!!!!'quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mensen die op hun bek gaan.![]()
Ja nee dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wel, want dan zit mijn vader van 'Oeehhhhh!!!!'
quote:
Timor Steffens danst meequote:
Wil je mijn dockding en HDD nog lenen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog een backup maken
Goed merk wel jaquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wil je mijn dockding en HDD nog lenen?
[..]
Goed merk wel ja
Ken je The Front Bottoms?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Amoeba het volgende:
Iemand nog een lekker album wat ik moet luisteren?
https://open.spotify.com/album/4QcXq4vTVN7dFb7bZa9jG2quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Amoeba het volgende:
Iemand nog een lekker album wat ik moet luisteren?
Youtube ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef DrNick het volgende:
Wel tof dat Soundcloud automagisch doorspeelt. Leuke nummers vaak dan
plsquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal bottom je van achteren hoor. :s
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal bottom je van achteren hoor. :s
Oh, ik dacht even dat hij haar naar beneden ging slaan met die stok.quote:
Krijg een fout. Welk album is het?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://open.spotify.com/album/4QcXq4vTVN7dFb7bZa9jG2
Af en toe kijk ik een clip of iets wat niet op spotify staat, voor de rest gewoon spotify.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat hij haar naar beneden ging slaan met die stok.
potify > allesquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik een clip of iets wat niet op spotify staat, voor de rest gewoon spotify.
Laat mijn voorstel dan maar zitten dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ait. Straks even luisteren. Net deze opgezet:
Buren van mn ouders ookquote:
Oh, dacht dat het een obscure kloon a la popcorntime was.quote:
Neenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het een obscure kloon a la popcorntime was.
Hoezo laat maar zitten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat mijn voorstel dan maar zitten dan.
Dit is van dat album.
Dat is toch totaal anders vent?quote:
Ik heb gelukkig nog wel een hele krat nodig, of een fles sterke drank. Helaas doe ik dat makkelijk en ga ik dan over mijn nek voor mijn crush. #kutleef #deleefquote:
Ah, echt house inderdaad. Ja ik vind dat wel tof op feestjes maar in m'n eentje heb ik daar niet zoveel lol aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch totaal anders vent?
[..]
Ik heb gelukkig nog wel een hele nodig, of een fles sterke drank. Helaas doe ik dat makkelijk en ga ik dan over mijn nek voor mijn crush. #kutleef #deleef
Homo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:10 schreef gogosweden het volgende:
Hansi hinterseer. Google die gast. Word daar echt kk geil van
Nee man, morgen freeman.quote:
right in the feelersquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Damn moest huilen bij einde van seizoen 2 PLL
quote:
Don't tell mequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Damn moest huilen bij einde van seizoen 2 PLL
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe kun je hier geen stijve lul van krijgen man. Prachtige meid
Lachowski gespotquote:
mijn vrouwelijke gezelschap vind dat je een goede smaak hbt. Beter dan rezania iigquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn vrouwelijke gezelschap vind dat je een goede smaak hbt. Beter dan rezania iig
Ik heb geen verzameling plaatjes, lastig om zo snel iets te vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn vrouwelijke gezelschap vind dat je een goede smaak hbt. Beter dan rezania iig
p3d0quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:29 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat pas apart is? Als je een clip ziet te kijken, een leuke jongen ziet, hem googlet, en ziet dat hij uit 2000 komt. Teringjantje.
Heb je een dinnetje?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:30 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil goffetomme ook zo'n baardje kunnen laten staan.
Nee, Batemanquote:
Jongen, zijn hele hoofd, nee, zijn hele alles is nice.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zijn baard is wel nice.
Ik wil goffetomme ook zo'n baardje kunnen laten staan.
Goed kontjequote:
Heb je een teiltje?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
Gaan we gingers posten?
[ afbeelding ]
Deze gozer joh.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:35 schreef DrNick het volgende:
https://vine.co/v/O5UDpvhWb55
LB met drugs op.
Gozer, ik moet toch ook jouw wijven zien?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:35 schreef Amoeba het volgende:
MaaaatFf net wat too much op 1080p schermen
Nee, wel een link. http://colorslashmotion.tumblr.com/ (Heel erg NSFW!)quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb je een teiltje?
Kan ik even kwijlen
Ik houd het beschaafd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, ik moet toch ook jouw wijven zien?
Doe ik ook wel eens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
En waarom zit je te FOK!ken als je gezelschap hebt?
Nou en. Ik overtreed geen regels.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:37 schreef Amoeba het volgende:
Deze gozer is gewoon z'n bed aan het pompen ofzo
/care. Hijquote:
Je mag mijn pener wel even zuigen anders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care. HijEcht, zo'n beetje alles aan hem is perfect, en vooral een hele verademing met die figuren die een foto van hun pener maken met de camera van hun mobiel en denken dat dat sexy is (hint, is het niet
).
Heeft wel een lekker kontje jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care. HijEcht, zo'n beetje alles aan hem is perfect, en vooral een hele verademing met die figuren die een foto van hun pener maken met de camera van hun mobiel en denken dat dat sexy is (hint, is het niet
).
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je mag mijn pener wel even zuigen anders.
Nick gespotquote:
THAT ASS.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wel een link. http://colorslashmotion.tumblr.com/ (Heel erg NSFW!)
Zijn kaakquote:
Vind het wel wat hebben, echt zo'n drilsergeant.quote:
quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef Amoeba het volgende:
maar ik ben pleite. 2gay4me. Welterusten kinderen, ik ga nog chillen met 'n mattie
Picsquote:
Wejo.quote:
Gewoon 'n andere gozer fixen. Rezania ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat het stomme is? Voor dat het uit ging waren we aan het dollen en toen zei hij op een gegeven moment 'geen seks meer voor jouw'. Het is nog echt ook
Ik kan jouw FB zo vinden maar je ex denk ik nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeMensen van mijn FB kunnen hem zo vinden
Hij slaapt een verdieping beneden. Maar ik ga er niet heen, hij slaapt en moet morgen werken. Ik heb gisteren wel een handgeschreven brief gemaakt waarin ik van alles in heb uitgelegd (oh god dit klinkt alsof ik ben vreemd gegaan, dat is het niet haha).quote:
Watquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij slaapt een verdieping beneden. Maar ik ga er niet heen, hij slaapt en moet morgen werken. Ik heb gisteren wel een handgeschreven brief gemaakt waarin ik van alles in heb uitgelegd (oh god dit klinkt alsof ik ben vreemd gegaan, dat is het niet haha).
Mijn kat haar fotoalbum deel ik met zijn FB. Maar kun je niet zien als niet vriendenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan jouw FB zo vinden maar je ex denk ik niet
Wist niet dat het uit wasquote:
Ohquote:
Waarom? En waarom is hij naakt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar toffe man is het wel.
Wat is dit voor filter erover heenquote:
Ach overleef het wel, maar ik zou het nog beter overleven met hem weer in mijn bed enzquote:
quote:
Gewoon genieten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is dit voor filter erover heen
Amoeba begon met vrouwen posten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Van waar ineens al deze mannen hier? Had nml even idee dat ik in SEX of KPD was beland.
Begon met die kerel die half z'n dekbed aan het batsen was.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Van waar ineens al deze mannen hier? Had nml even idee dat ik in SEX of KPD was beland.
quote:
Dat ik je vuist als je niet oppast. :squote:Op woensdag 8 juli 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Rez, je staat op Wikipedia :s
Dat past toch helemaal nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik je vuist als je niet oppast. :s
Wat een schatjesquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nick https://www.reddit.com/r/twinks/top/?sort=top&t=all
Vampire Diariesquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel verliefd op deze man.
Ja! Zijn ogenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel verliefd op deze man.
Ja, daar is die ook erg lekker. Maar ik vind de serie niet meer zo leuk. Moet seizoen 5 nog kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is cute
Zit wel een pener is.
Hahaquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Laatste zin niet gelezen, wel geklikt
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Laatste zin niet gelezen, wel geklikt
Eens wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, daar is die ook erg lekker. Maar ik vind de serie niet meer zo leuk. Moet seizoen 5 nog kijken.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:58 schreef DrNick het volgende:
Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is cute
Zit wel een pener is.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:06 schreef gogosweden het volgende:
Heb nu mijn 2e biertje op. Kan nog een beetje recht lopen. Wohoo
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:06 schreef gogosweden het volgende:
quote:
Het was zeker bier met 50% alcohol?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:06 schreef gogosweden het volgende:
Jij kunt het hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
De laatste keer is alweer tien jaar geleden.
Wat doen die kiddo's daarquote:Op donderdag 9 juli 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze labzaal, wat is deze?
Dansen blijkbaar, en ook in de bieb van onze faculteit.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dansen blijkbaar, en ook in de bieb van onze faculteit.
[ afbeelding ]Kinderen voor Kinderen clip blijkbaar.
Deze natuurlijk, werd tijdens organische chemie ieder uur gedraaid.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:18 schreef DrNick het volgende:
Boh, LB en overige geïnteresseerden
[ afbeelding ]
Jij weetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij weet
T|-|iS @CcounT has bin Haxed by 1337Geoz0r
Bij de FA's doorgegeven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij weet
T|-|iS @CcounT has bin Haxed by 1337Geoz0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |