Dit vind ik echt zwaar belachelijk van de politie.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:19 schreef Drieklank het volgende:
Politie heeft het weer te druk. Auto rijdt gewoon voorbij!
Op papier woont de verhuurder er wel dus is hij gerechtigd om gewoon de sloten te vervangen helaas.quote:
Dat het wel zijn woning is, maar hier niet woont en dus niets te zoeken heeft anders dan ruzie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef madam-april het volgende:
Dat is echt belachelijk. Wat heb je tegen de politie gezegd? Heb je duidelijk gemaakt dat hij je ook fysiek bedreigd?
Dat had concreter gekund lijkt me. Moet de politie nu gaan gissen dat jij het huurt? Of spreek je met dezelfde mensen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat het wel zijn woning is, maar hier niet woont en dus niets te zoeken heeft anders dan ruzie.
Als ik jou was zou ik de nadruk leggen op het feit dat jij je bedreigd voelt. De rest zou ik aan de telefoon niet eens noemen. Ze moeten komen omdat jij je bedreigd voelt, of hij daar wel of niet mag zijn zoeken de agenten maar uit als ze ter plaatse zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat het wel zijn woning is, maar hier niet woont en dus niets te zoeken heeft anders dan ruzie.
Bel de politie nog een keer, zeg dat je vreest dat het anders uit de hand loopt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:33 schreef Drieklank het volgende:
Ik ben zo boos nu. Straks kunnen ze weer niks doen. Moet ik naar het bureau gaan en een agent slaan, zodat ik wel een veilig onderkomen heb? De advocaat reageert ook zo nuchter. Is dat professioneel of geeft hij geen f*ck? Vervelend, zegt hij dan.
Huisbaas mag naar binnen maar niet sloten vervangen. En zeker niet de kamer van TS betreden (=huisvredebreuk).quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:14 schreef bombmannl het volgende:
Wat doet de politie hier verkeerd dan? Huisbaas mag gewoon daar naarbinnen en sloten vervangen als hij ingeschreven staat op dat adres (en dat staat hij).
Mischien alleen voor verstoring van de openbare orde, al zie ik dat ook niet echt in het beschreven verhaal terug.
Ik heb ook een tijdje in Capelle ad IJssel gewoond. Politiebureau is best een eindje verderop (toch bij Koperwiek? Meer ken ik er nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:36 schreef dateq het volgende:
De politie van Capelle aan den IJssel is alleen van de partij als ze jonge scooterrijders kunnen intimideren.
Ik heb nog niet een keer meegemaakt in de tijd dat ik in Capelle woonde dat de politie daadkrachtig optrad bij overlast of een overval.. Ja toen iemand in de straat van zijn bed gelicht moest worden van de OvJ. Toen kwamen ze met 10 man voor een jochie van 18
Wel als hij een raam ingooit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:38 schreef Hallmark het volgende:
Wat let je om simpelweg deur van je kamer op slot te houden? Laat die verhuurder maar z'n best doen, hij komt gewoon niet je kamer in, toch?
Voor wat ik begreep zit hij in de kamer van een huisgenoot omdat de verhuurder het slot op zijn deur ook heeft laten vervangen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:38 schreef Hallmark het volgende:
Wat let je om simpelweg deur van je kamer op slot te houden? Laat die verhuurder maar z'n best doen, hij komt gewoon niet je kamer in, toch?
Is het echt geen optie om nogmaals te bellen dat jij het een enorm bedreigende situatie vindt en dat je bang bent dat het escaleert?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:41 schreef Drieklank het volgende:
Buren hebben ook 112 gebeld. Hij is hier nog steeds. De politie niet.
Waar lees jij dat hij de kamer van TS betreedt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Huis mag naar binnen maar niet sloten vervangen. En zeker niet de kamer van TS betreden (=huisvredebreuk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |