Idd wordt zo rommelig in je broek maar wel lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:36 schreef SGoed het volgende:
Wel eens gedaan. Is lekker en spannend. Kliederboel alleen
Wie mastrubeer je dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:35 schreef pipod.clown het volgende:
Vreselijke zin in mastruberen tijdens het autorijden. Wie heeft hier nog meer last van?😂
En dan parkeer je die geile pickup van je voor een bejaardentehuis bij mooi weer. Dan ga je een potje raggen in die laadbak. Ik zie het helemaal voor me.quote:
Jeetje, hou je fantasie over mij een beetje in bedwang wil jequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dan parkeer je die geile pickup van je voor een bejaardentehuis bij mooi weer. Dan ga je een potje raggen in die laadbak. Ik zie het helemaal voor me.
Tijdloos.
Wauwquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Yes, een meid heeft het gefilmd en op internet gezet :$
IN je broek?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:36 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Idd wordt zo rommelig in je broek maar wel lekker.
Het is jezelf bevredigenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als ik wist wat het was, zou ik het misschien ook wel doen.
Ik zou hem wel eruit halen. Zeker als je leren bekleding hebt. Veeg je zo af.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:56 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Ja, ik haal 'm er niet uit. Gewoon hand erin
Fantasie?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Jeetje, hou je fantasie over mij een beetje in bedwang wil je
Grappig dat topic je wel genoeg aansprak om even te komen kijken :'Dquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Welke droeftoeter rukt zich in de auto man man man
De stomme spelfout in de TT lokte mij.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:11 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Grappig dat topic je wel genoeg aansprak om even te komen kijken :'D
Is goed stoere gozer. Probleem is gewoon dat je te scare bent voor een autoquote:Op donderdag 9 juli 2015 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De stomme spelfout in de TT lokte mij.
Jochie toch, ik vind het prachtig dat je de spellingswijze bekritiseert hoor en da's ook terecht. Maar je snapt wel wat er bedoeld wordt, toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eh, nee hoor. Althans, niet volgens Van Dale.
Nee joh, gekkie. Zo interessant of gewaagd is je topic niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:17 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Is goed stoere gozer. Probleem is gewoon dat je te scare bent voor een auto
Wat brengt jullie dan hier? Gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die zich wel eens rukken of vingeren in de auto.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. Zo interessant of gewaagd is je topic niet.
nee. wel eens in de trein gedaan toen ik nog student was. seks in de auto met een partner is wel een klassieker, maar dat gaat pas lekker in een grote bak, wij europeanen hebben die niet als tiener en neuken is niet echt relaxed in een fiat of een peugeotjequote:Op donderdag 9 juli 2015 00:22 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Wat brengt jullie dan hier? Gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die zich wel eens rukken of vingeren in de auto.
Gelukkig heb ik een grote auto '-)quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee. wel eens in de trein gedaan toen ik nog student was. seks in de auto met een partner is wel een klassieker, maar dat gaat pas lekker in een grote bak, wij europeanen hebben die niet als tiener en neuken is niet echt relaxed in een fiat of een peugeotje
Dat heb ik dan weer nog nooit gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee. wel eens in de trein gedaan toen ik nog student was. seks in de auto met een partner is wel een klassieker, maar dat gaat pas lekker in een grote bak, wij europeanen hebben die niet als tiener en neuken is niet echt relaxed in een fiat of een peugeotje
What the fuck man. Hoe kun je nou masturberen met je pik nog in je broek?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:56 schreef pipod.clown het volgende:
[..]
Ja, ik haal 'm er niet uit. Gewoon hand erin
Niet in een trainingsbroek bijv. Gewoon hand erin en gaan met die banaanquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck man. Hoe kun je nou masturberen met je pik nog in je broek?. Knelt dat niet, omdat je totaal geen ruimte heb? Hoe wil je dan trekken of wat dan ook? Of aai jij het of zo?
Grrrrrquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:02 schreef Vermecelli het volgende:
Kreeg laatst een snapchatje
[ afbeelding ]
Zin krijg je onder het rijden en bij het doen parkeer je de auto evenquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik doe dat niet in de auto en zeker niet als ik rij. Je zou maar net afgeleid worden en een ongeluk veroorzaken.
En daar heb je je voor aangemeld?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:39 schreef pajser het volgende:
oh man i dont understand even a word here...
Scheer je weg jongemanquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik ben nog maar 12.
😝quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel eventjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |